Over jeugdsentiment en ander 5-cilindergehuil.

Gestart door wubbo, 06-06-2006 17:17:26

Vorige topic - Volgende topic

italia

Citaat van: Turbobiker op 07-06-2006 16:24:29
Tis zelfs mij gelukt...

Eerst de foto op je eigen computer, je dan aanmelden en op een gegeven moment wordt er om je foto gevraagd. Als je die dan plaatst krijg je een link. Ik heb in de link wat moeten snijden (begin en einde er af) en toen stond er ineens een plaatje op het forum ::)

Laat mij dan wel van de knoppendoosgeneratie wezen...........

Maar hier snap ik ém niet meer....  ???

wubbo

juist??????????

Nu nog een keer maar dan langzaam....

italia

wubbo

ja, dat heb ik al eerder gedaan, maar dan. Dan krijg ik vervolgens weer diverse opties om aan te klikken en daar hapert het dus.

Turbobiker

lekker doorklikken, ergens vraagt imageshack om een e-mail adres en dan zit je goed.
De Tussenpaus

wubbo

Hallo, ik heb inmiddels een foto via imagehack opgehaald, maar hoe krijg ik hem dan op dit forum??? schiet mij maar in een loempia!!! En ik heb nog wel zo'n mooi plaatje gemaakt. in het zonnetje en tegen de dijk van Harlingen. Effe lekker!!!!

Dus hoe nu verder compu's?

mehn

Citaat van: wubbo op 09-06-2006 08:21:15
Hallo, ik heb inmiddels een foto via imagehack opgehaald, maar hoe krijg ik hem dan op dit forum??? schiet mij maar in een loempia!!! En ik heb nog wel zo'n mooi plaatje gemaakt. in het zonnetje en tegen de dijk van Harlingen. Effe lekker!!!!

Dus hoe nu verder compu's?

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13191.0

Hier staat toch écht simpel uitgelegd hoe het moet ;)

Je gaat dus naar je foto op imageshack en neemt een van de door imageshack aangeboden linkjes en die zet je hier in je bericht.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

wubbo

Als alle goed is moet ie er nu opstaan.

groente

wubbo

Okee nu heb ik de slag Het is geen onwil, maar simplisme. Ik dacht veel te ingewikkeld en dan krijg je het dus niet voor mekaar. Maar dit is 'm dus van voren en van zijkant. Het was dus een estate. had ik nog niet gemeld. Ben even uit de roulatie geweest i.v.m. drukke andere activiteiten. Het klokje is inmiddels al weer 1500 km verder en bijna toe aan een nieuwe distributiesnaar, maar blijft ondertussen mooi doorroffelen.

Mod edit: img-code toegevoegd

FGG

Deze vind ik dus errug mooi 'liggen'

Citaat van: wubbo op 21-06-2006 16:06:24

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Saint

Errug fraaie wagen Wubbo. Op de foto's hebben we ff moeten w88 maar dan hebben we ook wat he!  ;)
No shirt no shoes, no pinball