onder de motorkap reinigen

Gestart door DD, 23-06-2006 21:07:57

Vorige topic - Volgende topic

DD

ik ben flink aan het schrobben geweest onder de motorkap en heel voorzichtig komt het wit onder het vuil vandaan. Echter schoonmaken gaat gepaard met veel water. Nu kan ik niet verhinderen dat er ook wat water in het compartimentje komt waar de zekeringkast in zit.
Tot mijn verbazing zag ik dat het water daar niet echt soepel uit weg loopt. Weet iemand of daar een afwatering in zit en zo ja waar ik die moet vinden. Ik heb het idee dat die een beetje verstopt zit. of is het mogelijk om makkelijk en zonder al te veel problemen de zekeringkast te demonteren zodat ik ook daar kan schoonmaken?

M a r c

Het is net de bedoeling dat daar geen water inkomt...  Zit ook geen afwatering want dan zou het zo in je schoenen lopen  :-\
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

DD

het is toch gans onmogelijk dat daar geen water in komt maar ik begrijp dat er straks moet dweilen. lekker weer.

M a r c

Citaat van: DD op 23-06-2006 21:17:33
het is toch gans onmogelijk dat daar geen water in komt maar ik begrijp dat er straks moet dweilen. lekker weer.

Normaal komt daar geen water... Als jij er met een hogedruk op gaat staan... tja  :-X

info@europeantuning.nl

DD

niks hoge druk gewoon netjes met een kwastje en een spons. maar als je de binnenkant van de motorkap wast moet die echt omhoog en dan zit die precies boven die bak. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat daar misschien geen afwatering zou zitten.

DD

zeg meneer Marc wilt u mij nooit meer zo de stuipen op het lijf jagen.  ;D ga net met de staart tussen de benen kijken omdat ik toch wel flink water had geknoeid met de spons. Kijk ik nog eens goed is al het water weg. Wat blijkt zit er vooraan gewoon een afwaterings gat.
Je schutboard loopt iets uit op die plaats en ze hebben er een gaatje in gemaakt. daaraan zit een slang die een cm of 20 naar beneden gaat zodat het water weg kan stromen.  8)

pfff dat scheelt weer.

M a r c

info@europeantuning.nl