Koelvloeistofniveau

Gestart door FGG, 07-06-2006 21:57:03

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Citaat van: FGG op 09-06-2006 09:49:25
Citaat van: @®- op 09-06-2006 09:46:43
Oude dop is grijs en de nieuwe dop is groen.

Volgens mij is ie grijs. :(
Wat bedoel je dat je nog de grijze hebt of dat de nieuwe dop grijs is.

Ik heb zelf ook de grijze dop, en dat is zover ik weet de OEM dop

@®-

Kijk trouwens een aan de onderkant van de slangetjes/aansluiting van je expantie vat en dan de retour leiding. Daar heb ik een schuur in gehad en ook koelvloeistof lekkage. Bij vernieuwing bleek er een schuur in het aansluitpijpje te zitten, wat genoeg was om koelvloeistof kwijt te raken.

FGG

Citaat van: @®- op 09-06-2006 09:55:11
Kijk trouwens een aan de onderkant van de slangetjes/aansluiting van je expantie vat en dan de retour leiding. Daar heb ik een schuur in gehad en ook koelvloeistof lekkage. Bij vernieuwing bleek er een schuur in het aansluitpijpje te zitten, wat genoeg was om koelvloeistof kwijt te raken.

Dan zou ik toch onder m'n auto een plasje (koelvloeistof) moeten hebben liggen, toch? Dat heb ik niet.

Gr
Florian

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

@®-

Had ik ook niet want het gebeurt voornamelijk bij hogere snelheid dus als je veel toeren maakt en dan verdampt dat koelwater vrij snel. Kijk eens naar witte kalkvlekken.

FGG

Ik ga eens beginnen met een nieuwe dop. Waar kan ik die krijgen? Dealer, automaterialenhandel?

Emiel

Citaat van: FGG op 09-06-2006 10:19:52
Ik ga eens beginnen met een nieuwe dop. Waar kan ik die krijgen? Dealer, automaterialenhandel?

Je geeft zelf al antwoord.... ::)

Jeroentjuh

Nieuwe "groene" dop gewoon bij de dealer halen......

FGG

Citaat van: @®- op 09-06-2006 09:51:24
Wat bedoel je dat je nog de grijze hebt of dat de nieuwe dop grijs is.
Ik heb een grijze dop. Dat kan dus de oude of de nieuwe zijn. Als ik een nieuwe heb is de oude dus groen en de OEM-versie dus ook. Echter is de mijne een oude dan is de oude grijs en de nieuwe groen.

Snap je? ;D

FGG

Hij is vandaag voor een grote beurt geweest. Er zat een slangklem los waar ie dus lekte. Opgelost. Zorgen gemaakt om nix.