grootste minpunt van een Estate die de Sedan niet heeft...

Gestart door Oele, 11-06-2006 10:01:17

Vorige topic - Volgende topic

konniekip

Laserblue

Citaat van: konniekip op 11-06-2006 12:31:11
Omdat een sedan mooier is? ;D

een retorische vraag waar het antwoord negatief op is ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Laserblue

Buren die je een snob vinden met je grote proletenbak, en daarom het ge(mis)bruik van de trekhaak op hun oude Astra niet schuwen ::)

Taranis

Je kunt gewoon beladen tot de bovenkant van de kofferbak zonder bang te zijn niets meer te kunnen zien in de binnenspiegel of dat alles op de achterbank ligt als je een keer flink remt (tenzij je zo'n ijzeren gordijn achter de achterbank hebt hangen)

RRRRR_Ramon

Citaat van: Taranis op 11-06-2006 12:40:07
Je kunt gewoon beladen tot de bovenkant van de kofferbak zonder bang te zijn niets meer te kunnen zien in de binnenspiegel of dat alles op de achterbank ligt als je een keer flink remt (tenzij je zo'n ijzeren gordijn achter de achterbank hebt hangen)

Precies, maar met zo'n hek of bagagenet, laden Estate-rijders nog 40 cm hoger. Jij kan dan eerst gaan lossen en dan mag je nog een keer gaan laden bij bijvoorbeeld IKEA of bouwmarkt. Conclusie: Estaterijders zijn eerder klaar met klussen en kunnen eerder op net aangeschafte meubelen zitten of slapen ;D ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Johann

Citaat van: RRRRR_Ramon op 11-06-2006 12:47:52Precies, maar met zo'n hek of bagagenet, laden Estate-rijders nog 40 cm hoger. Jij kan dan eerst gaan lossen en dan mag je nog een keer gaan laden bij bijvoorbeeld IKEA of bouwmarkt. Conclusie: Estaterijders zijn eerder klaar met klussen en kunnen eerder op net aangeschafte meubelen zitten of slapen ;D ;D

Conclusie, nadeel van een esate is datje eerder in huis aan 't werk moet..

RRRRR_Ramon

Citaat van: Johann op 11-06-2006 12:52:15
Citaat van: RRRRR_Ramon op 11-06-2006 12:47:52Precies, maar met zo'n hek of bagagenet, laden Estate-rijders nog 40 cm hoger. Jij kan dan eerst gaan lossen en dan mag je nog een keer gaan laden bij bijvoorbeeld IKEA of bouwmarkt. Conclusie: Estaterijders zijn eerder klaar met klussen en kunnen eerder op net aangeschafte meubelen zitten of slapen ;D ;D

Conclusie, nadeel van een esate is datje eerder in huis aan 't werk moet..

Daarna kan je weer sneller aan het bier, achter de PC of TV of achter de vrouwen aan  8) Ik zie alleen maar voordeel  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Vulk

Taranis

Citaat van: RRRRR_Ramon op 11-06-2006 12:47:52
Precies, maar met zo'n hek of bagagenet, laden Estate-rijders nog 40 cm hoger.

Kan misschien kloppen, maar ik kan dan tenminste de kofferklep open doen zonder bang te zijn dat alles d'r uit duvelt :P

Esveldt

Citaat van: Oele op 11-06-2006 10:01:17
Om het eerlijk te houden en niet teveel mensen voor de schenen te schoppen....  ;)

Ik zal weer beginnen.....

- Geen hoedenplank om fantsoenlijke speakers in te bouwen

Woooh, dus jou reden voor een sedan is omdat daar een hoedenplank inzit!!!! Zo zo!
In een Estate kan je een veel grotere hoedenplank inbouwen!! 

Cognitive dissonantie is dit.

Noem het dan; "Wat zijn de sterke punten van een sedan tav een Estate."

Dit, wat je nu doet, is weer lekker negatief. Zal wel grappig bedoeld zijn.

Laserblue

Citaat van: Esveldt op 11-06-2006 13:23:20
Citaat van: Oele op 11-06-2006 10:01:17
Om het eerlijk te houden en niet teveel mensen voor de schenen te schoppen....  ;)

Ik zal weer beginnen.....

- Geen hoedenplank om fantsoenlijke speakers in te bouwen

Woooh, dus jou reden voor een sedan is omdat daar een hoedenplank inzit!!!! Zo zo!
In een Estate kan je een veel grotere hoedenplank inbouwen!! 

Cognitive dissonantie is dit.

Noem het dan; "Wat zijn de sterke punten van een sedan tav een Estate."

Dit, wat je nu doet, is weer lekker negatief. Zal wel grappig bedoeld zijn.

Paul,

Hij is er ook de andere kant op, dus je hoeft het je niet aan te trekken ;) :)

MaxieS70

Grootste minpunt is dat een estate zwaarder is en daardoor langzamer en duurder in wegenbelasting (s70/v70)  ;D

En de sedan heeft natuurlijk gewoon een lekker kontje  :-*

Esveldt

Ja snap ik.

Als ik het van mezelf zo lees is dat laatste een beetje...

ach ja.

Oele

'T is echt geweldig om alle reacties zo door te lezen...  ;D

PS. ik heb een Sedan en een Estate op de parkeerplaats staan...   ;)
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

fbm

een ontwerper die zich niet lekker voelde die dag en snel naar huis wilde!
dus daklijn door trekken en dan recht naar beneden "ZO KLAAR" nu snel naar huis  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D