And I did it again....

Gestart door thuur, 05-06-2006 00:17:32

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Terwijl ik bezig was het interieur op te knappen.... heb ik het alweer gedaan.... :-[

Gr :-X

wepster

Gmid

Dat wil je niet weten Wibo.

En je hoeft er niets aan te lassen..

8)
Volvo C30 '12

wepster

jullie maken de mensen wel nieuwschierig ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ben

Toch niet nóg eentje erbij he!

mehn

Ik ben de weg kwijt, ik snap er niets meer van... :-\

Moet de groene of de zwarte estate nu in het vervolg buiten staan?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Voorlopig zal de groene buiten moeten slapen..... Ik heb 1 garage vol liggen met 2 240-Turbo-interieurs ::) Dus helaas de plek even niet.

Maar goed, het is wel een Volvo dus die kan het wel hebben 8)

Wat ik gedaan heb? Tja... Het is ook een Volvo, zit ook een Garrett op, zilver grijs, 200-serie, hoge neus.

Gr ;D

PS: Oh ja, hij komt uit Italie :o

Johann

Zag vandeweek nog een mooie witte 2 deurs..

4 verschillende kleuren blauwe strepen er op.
4 R remklauwen en schijven op elke hoek.
Proflex onderstel
2.1 turbo motor met DTA Fastpro
Rolkooi
Accu in de kofferbak, Anti-Surge tank, tee opvoer pompen en twee hoge druk pompen in de kofferbak.

Heeft toch wel iets..  ::)

thuur

Citaat van: Johann op 05-06-2006 11:13:17
Zag vandeweek nog een mooie witte 2 deurs..

4 verschillende kleuren blauwe strepen er op.
4 R remklauwen en schijven op elke hoek.
Proflex onderstel
2.1 turbo motor met DTA Fastpro
Rolkooi
Accu in de kofferbak, Anti-Surge tank, tee opvoer pompen en twee hoge druk pompen in de kofferbak.

Heeft toch wel iets.. ::)

Niets voor jou, zo'n witte sedan? :P

Gr ;D

Johann

Om eerlijk te zijn heb ik er wel eens aan zitten denken ja. Enige wat mij een beetje tegen staat bij deze modellen is de starre achteras.
Maar ik heb nog twee Jappen in de schuur staan welke ook ooit nog eens moeten rijden..  ;)

thuur

Citaat van: Johann op 05-06-2006 11:18:16
Om eerlijk te zijn heb ik er wel eens aan zitten denken ja. Enige wat mij een beetje tegen staat bij deze modellen is de starre achteras.
Maar ik heb nog twee Jappen in de schuur staan welke ook ooit nog eens moeten rijden.. ;)

Er zijn 2 typen achteras, 1030 en 1031. Voor de eerste kun je gewoon het diff van een 140 nemen (Dana, met sper enkel ingebouwd in ambulances e.d. in Zweden, http://www.samsteffansson.se/, lockers van een Jeep zijn hetzelfde helaas wel de vooras), en voor de andere een Quaife (torsen diff met 4 wormwielen) of Selholm (http://www.mobeck.com/, kogelsper).

Maar jij hangt toch zeker zo een Ford Transit achteras eronder? Heeft Ford ook gedaan toen ze een sterke as zochten voor de GT40 ;)

Misschien kun je de auto dan ook een beetje opvoeren als je dat leuk vindt.. ::)

Gr ;D

thuur

johan283

mooi hoor  :D

Moet je wel je signature aanpassen, aantal volvo's met 1 verhogen  ;D

DopdeDouwer

Omg dat is wel een heel mooi wagentje thuur!!
Vierkant Rules

breakman

:o bijzonder knap !!!

valt dat een beetje mee in prijs die wagens zijt toch redelijk exclusief niet ???