duidelijkheid over Xenon

Gestart door cunel, 12-06-2006 21:11:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cunel

Hallo,

Toch even een vraag ik lees nu zoveel over beide kampen betreft Xenon ene kamp losse H1/4 lampjes andere kamp Xenon inbouw set. ???

Als iemand ervaring heeft met lampjes en of de inbouw set wil ik dit graag weten en dan gaat mijn voorkeur uit naar losse lampjes vanwege het financiele plaatje. :(

Dus bijv.hoe lang gaan die lampjes mee/wat is de lichtopbrengst topv inbouw Xenon/WAAR kan ik ze het beste kopen/ goedkoopste?/Specifieke merken.
(geen wazige sites of "mannetjes' het mooiste zou een speciaalzaak zijn

Alvast bedankt en ik denk dat meer mensen hier baat aan zullen hebben
ook geeft mijn roffel een toeter als dank .!!!! ;)

Eugene

losse lampjes is geen Xenon, maar Xenon look. Xenon heeft een kastje erbij en het zijn speciale lampjes van 35 watt.

Ze zijn te krijgen in 6000K 8000K en 12000K maar laat je niet verleiden om de 12000k te kopen omdat die beter zou zijn. Dit gaat zich puur om de kleur van het licht. 6000K is wit, 8000K is blauwig, en 12000K is paarsig. Hoe hoger de K hoe minder lichtopbrengst.

Ik zou een setje H1 6000K kopen. Dan heb je de beste lichtopbrengst. Er zijn veel merken tegen verschillende prijzen, maar ik zou niet weten wat wel te kopen en waar van weg te blijven. ::)

If it's not blown, it sucks...

thuur


cunel

 :)perfect hoe kan ik wat mee!

Alleen rest mij dan nog de vraag :zijn er losse lampen die de lichtopbrengst ;voornamelijk het verder kunnen schijnen ook op de markt.?

Dus ipv 10 meter zicht dat je 15 meter of meer zicht heb want daar is het mij om te doen.

)()()sT

Philips Vision Plus, of Blue Vision zijn goed.

Osram heeft volgens mij ook van die lampen..

Raf

#5
Osram heeft:

H1 standaard
H1 Super (30% meer lichtopbrengst)
H1 Silverstar (50% meer lichtopbrengst), maar geeft dit niet teveel warmte in de lamp-behuizing?
H1 Cool Blue (speciale blauwe coating)
H1 Light@day (3x langere levensduur)

De prijzen zijn natuurlijk in verhouding met wat je krijgt. :)

Voor Philips: www.philips.nl

Raf
De gustibus non disputandum est!

Eugene

http://www.camcosystems.nl/index.php?action=product&tbl_product_id=141

Deze set lijkt mij wel wat. Er worden Philips onderdelen gebruikt, dus dat zal wel goed zitten. Bovendien is de prijs ook erg netjes.

If it's not blown, it sucks...

cunel

Hoi Eugene,

Goeie tip,

Kep ook ff gekeken naar die Xenon set voor 199,- dat ziet er wel goed uit.!

Mochten jij of anderen ervaringen met deze Xenon inbouw set hebben dan hoor ik dit ok graag.! ;)

merci,

IRH

Citaat van: Eugene op 14-06-2006 11:36:06
http://www.camcosystems.nl/index.php?action=product&tbl_product_id=141

Deze set lijkt mij wel wat. Er worden Philips onderdelen gebruikt, dus dat zal wel goed zitten. Bovendien is de prijs ook erg netjes.
Das echt een koopje!

Roy V70R

Begrijpen jullie niet dat Crunel gewoon een goedkope set Xenon wil. ;)

Gooi er a.u.b. een slot op, want dit is al zo vaak besproken.



850 GLT - 855 T5 - V70R

Eugene

Ja, er is al 100 keer gesproken over Xenon ::)

Wat een onzin, laat het topic maar fijn open!

If it's not blown, it sucks...