Gestart door Ben, 12-06-2006 22:00:04

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Doordat een aantal foruminstellingen gewijzigd moet worden is het mogelijk dat je Avatar in de komende periode verdwijnt.

Verzoek aan iedereen is om de Avatar dan binnen het forum te uploaden in plaats vanaf buiten te linken.
Dit zal de snelheid van het forum te goede komen. Die snelheid wordt nl. soms bepaald door de snelheid van de externe computer en/of verbinding naar die computer waar de link naartoe verwijst.

Bij het uploaden krijg je nu nog een foutmelding. Is dat het geval probeer het dan later nog eens.

FGG

Ik heb 't nu een aantal malen geprobeerd. Wanneer denk je dat die foutmelding eruit is dan? Lijkt me een rechtenprobleem, toch?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ben

Citaat van: FGG op 13-06-2006 10:53:04
Ik heb 't nu een aantal malen geprobeerd. Wanneer denk je dat die foutmelding eruit is dan? Lijkt me een rechtenprobleem, toch?

Mario gunt iedereen de tijd om op de wijziging voorbereid te zijn. Hij gaat dat op een rustig moment in de komende dagen in orde maken.

mario

Citaat van: Ben XC70 op 12-06-2006 22:00:04
Doordat een aantal foruminstellingen gewijzigd moet worden is het mogelijk dat je Avatar in de komende periode verdwijnt.

Verzoek aan iedereen is om de Avatar dan .......

;) ;)
:) ;) :(

FGG

Ik heb 't net weer geprobeerd. De oude was nog niet weg maar de nieuwe staat er nu wel. Dus toch gelukt.
;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

oldostofjas

Jeeeee gelukt  8)
There is no place like 127.0.0.1

Reitse

heel bijzonder... mijn avatar met echt witte achtergrond krijgt ineens een zwarte achtergrond...