Nogmaals de hoofdsteuen.

Gestart door JeeJee, 15-06-2006 20:37:04

Vorige topic - Volgende topic

JeeJee

Ik probeer al een tijdje de voorste hoofdsteun van onze 850 uit 94 te verwijderen.
De microfoon van de car-kit is afgebroken en ik wil een nieuwe monteren.
Ook na veelvuldig speuren en lezen op het form heb ik hem nog steeds niet los. Zit er een lipje en palletje of iets dergelijks ik kom er nier uit. Ook waar deze zit is me niet duidelijk.
Wie kan dit nogmaals duidelijk aangeven waar en vooral wat ik zoeken moet om de hoofsteun naar boven te halen.

Alvast bedankt voor het mee denken.
Johan

Emiel

Als je achterin gaat zitten en je voelt langs de rugleuning, dan voel je 2 plekken zitten. Ongeveer 8 cm onder de hoofdsteun, die 2 plekken moet je tegelijk indrukken(beetje mazzel voel je een knak). Als het goed is kan je dan de hoofdsteun omhoog tillen, als dat niet kan iets meer geweld gebruiken. Als het dan nog niet lukt heb je pech.... ;D

...Dan zijn de kunststof pennen waarmee de hoofdsteun in de stoel vastzit lam, dan zou je de bekleding van de rugleuning moeten verwijderen..

JeeJee

Emiel,

Bedankt hij ging er zomaar uit. Helaas lukt het met de microfoon nog niet zo. Moet van drie naar twee draadjes en kom er nog niet uit.
Daarnaast nog de vraag hoe de rits aan de onderzijde van de hoofdsteun weer vast moet, weet jij dat misschien?

Mvg.
Johan

Emiel

elmarconi

Citaat van: JeeJee op 19-06-2006 20:54:51
Daarnaast nog de vraag hoe de rits aan de onderzijde van de hoofdsteun weer vast moet, weet jij dat misschien?

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=11303.45
--
Autogas Inside . . .