Hulp (noorden van het land)

Gestart door -eric-, 16-06-2006 10:41:41

Vorige topic - Volgende topic

-eric-

Beste Roffelaars,

Na jaren verlekkerd naar 850 en v70 rondgekeken te hebben rechtvaardigt gezinsuitbreiding de aanschaf ;)
Al een poosje hou ik internet in de gaten op zoek naar een V70 diesel automaat. Deze zijn niet dik gezaaid, en het lijkt dat ze bij de oosterburen er iets meer zijn en voor minder (ook als ik rekening hou met €1.700 - 2.000 bpm). Nu ben ik niet helemaal een nitwit als het op auto's aankomt, maar specifieke volvo-kennis heb ik niet. Zeker niet over hoe ze 'moeten' rijden. Nu vroeg ik mij af of er ook iemand in het noorden is (ik woon in Peize) die met mij een keer naar Duitsland wil om op zoek te gaan naar een Volvo. Dit hoeft natuurlijk niet voor niks. Lijkt het je leuk om een keer op volvo-jacht te gaan dan kun je me mailen op evdijkenapedingeshetnet.nl Het heeft beslist geen haast en ik ben vrij flexibel als het op vrije dagen aankomt.

Groeten,
Eric

)()()sT

Blijkbaar moeilijk om iemand te vinden  ::) ;)

Ik woon aan de andere kant van het land (Zuid Limburg) maar wens je toch succes met je zoektocht...

Gr!

italia

Woon wel in het Noorden, en wil best mee op jacht en heb (inmiddels) best wel door waar je op moet letten, maar ik zou ook een mee willen/moeten nemen voor de technische details..........

Maar om je hiervoor op te geven en dan verantwoording (door betaling) voor de aanschaf van en 2ehands auto te nemen.......  :o 't blijft altijd een risico.......

-eric-

Verantwoording, risico.... ach, ik koop een gebruikte auto, ik neem een risico. En de betaling zie ik als een vergoeding voor de onkosten. Als iemand uit Leeuwarden komt vind ik het normaal om zijn kosten te vergoeden. Ik ben vooral op zoek naar iemand die weet hoe een v70 aan moet voelen / klinken. Ook lijkt het me gewoon leuker om zoveel proefritjes te maken als mogelijk bij de buren en dan een mooie V70 te vinden...

Eric

RRRRR_Ramon

Ga gewoon eens in Nederland naar een dealer die er 1 heeft staan in showroomstaat voordat je naar Duitsland gaat. Leg het geval gewoon uit dat je zo'n auto wilt kopen maar absoluut niet weet wat je moet verwachten en dat je wilt proefrijden. Dat de auto boven je budget zit maakt niets uit.  8) Wil je het niet uitleggen dan doe je super geïnteresseerd en dan mag je vast wel rijden, na de proefrit zeg je: ik kijk nog even verder" of "ik denk erover na."

Pak daarna eens een wat meer ervaren exemplaar bij een handelaar en probeer daar mee te rijden, dan heb je al een aardig referentiekader. Neem ook even het aankooptopic door op dit forum.

Veel succes met je zoektocht(en)!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪