rooster voorbumper

Gestart door HansT5R, 19-06-2006 20:28:52

Vorige topic - Volgende topic

HansT5R

Ik probeer er al een poosje achter te komen of er in het midden van  de voorbumper van een T-5R een rooster hoort of niet?

Bij mij is het een groot gapend gat waarmee je volgens mij als een stofzuiger van alles en nog wat naar binnenzuigt.

Wie heeft het antwoord?

@®-

Ik heb 'm niet en volgens mij heeft geen enkele 850 dit.

willow

Iemand heeft het ik heb 1 keer gezien.

Emiel

Waar laat je dan al die boodschappenauto's laten die je normaal opslokt?

Jan_D.

Citaat van: Emiel op 19-06-2006 22:13:45
Waar laat je dan al die boodschappenauto's laten die je normaal opslokt?

;D ;D

Edit: on topic: er zit bij mijn R in het midden geen rooster. Ik heb wel eens gezien dat iemand zelf gaas voor de middelste opening geplaatst heeft. Misschien staat er zelfs ergens op het forum wel een fotootje.

Jan

elianmars

Citaat van: HansT5R op 19-06-2006 20:28:52
Ik probeer er al een poosje achter te komen of er in het midden van  de voorbumper van een T-5R een rooster hoort of niet?

Bij mij is het een groot gapend gat waarmee je volgens mij als een stofzuiger van alles en nog wat naar binnenzuigt.

Wie heeft het antwoord?

Naar binnen zuigen door dat gat? Ik weet niet hoe jouw turbo is gemonteerd, maar die van mij ligt achter het motorblok, niet achter de bumper  ;D ;D

martijn.

Bij mij zit het er al 3 jaar in.

Mis kan ik een foto vinden/maken.

thuur

Er hoort geen rooster, maar het is wel als optie te krijgen. Inderdaad bedoeld om je radiator/condensor te beschermen tegen steenslag.

Gr 8)

pwassink

hmm blijven er twee vragen open :

Hoe ziet dat er uit als t gemonteerd is ?

Kostda ?

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

BBS

Even een heeeeeeeeeeel oud topic opgegraven via de zoekfunctie :eusa_doh:, maar het is wel waar het over gaat. :eusa_think:

De Jalouzie in de voorbumper.
Zijn er verschillende uitvoeringen van dit rooster verkrijgbaar? Ik heb namelijk van Daytonawim een jalouzie gekregen, en vandaag ben ik wezen passen.
Maar op geen mogelijkheid is het rooster op een goede wijze in de bumper te passen...
Volvoloos....

haasje

Hij zit ook niet in de bumper, maar in de plaat die onder je radiator zit

BBS

Hmmm, dan lijkt het erop dat ik een probleem heb, want ik kan geen plaat vinden onder de radiateur en ook geen afdekplaat onder het motorblok.
Morgen als het licht is zal ik een foto maken van beide delen...
Volvoloos....

haasje

Afdekplaat onder de motor hebben niet alle auto's. de plaat onder de radiator hoort er wel altijd onder te zitten.

BBS

Iemand toevallig een fotootje van die bewuste afdekplaat ???
Volvoloos....

cas

Citaat van: BBS op 28-02-2011 19:37:22
Hmmm, dan lijkt het erop dat ik een probleem heb, want ik kan geen plaat vinden onder de radiateur en ook geen afdekplaat onder het motorblok.
Morgen als het licht is zal ik een foto maken van beide delen...

is dat niet dat grote lange zwarte ding? zeg maar een opvangbak voor vloeistoffen? onder de radiator zo breed als de bumper.  meen dat JRKalf er 1 te koop ging aanbieden, als het die is.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....