Wat een service!!!

Gestart door elianmars, 19-06-2006 23:18:08

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ik wilde afgelopen donderdag nog even wat aan de Volvo klooien, waarvoor het voorwiel er af moest.
Gereedschap gepakt, deur open, deksel van de middenarmsteun omhoog om de sleuteldop van de wielsloten te pakken en....... geen sleutel.....
??? ??? Ik doe 'm daar altijd in! Waar is dat ding?? De hele wagen ondersteboven gekeerd, het halve huis ondersteboven gekeerd. Geen sleutel te vinden......

Godzijdank heb ik de code van de sleutel zowaar wél gevonden waar ik 't verwacht had, dus donderdagavond via de site www.wheellockkeys.com/volvo twee sleutels besteld (eentje voor in de auto en eentje voor in de kluis  ::))

Vandaag (maandag dus) kreeg ik ze al via de post binnen. Vanuit Duitsland!

Ik vind dat gewoon superservice van zo'n zaak!
Zelfs de verzendkosten zitten bij de prijs inbegrepen (ben nu 30 euro kwijt voor twee sleutels).

Ik ben weer helemaal blij!   :D :D

Eugene

Kijk eens aan...

Nu niet vergeten waar je de reserve neerlegt :P

If it's not blown, it sucks...

mehn

Citaat van: Eugene op 19-06-2006 23:37:47
Kijk eens aan...

In de kluis? ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

johan283

Citaat van: elianmars op 19-06-2006 23:18:08

Godzijdank heb ik de code van de sleutel zowaar wél gevonden waar ik 't verwacht had

waar kun je die code dan vinden? Ik wil ook wel een reserve key hebben.....voor het geval dat

mehn

Citaat van: johan283 op 20-06-2006 08:01:50
Godzijdank heb ik de code van de sleutel zowaar wél gevonden waar ik 't verwacht had
waar kun je die code dan vinden? Ik wil ook wel een reserve key hebben.....voor het geval dat

Die zal ie er wel bij gekregen hebben toen hij de wielbouten kocht ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 20-06-2006 08:05:13
Citaat van: johan283 op 20-06-2006 08:01:50

Die zal ie er wel bij gekregen hebben toen hij de wielbouten kocht ;)

Klopt.

Ik heb de boutenset bij de dealer gekocht. Bij de set zit een wielsloten-identificatie kaart, waar de code op staat.

Vulk

Ik vraag me af hoe lang het zal duren eer je die originele zal terugvinden. :)

elianmars

Ik had eigenlijk verwacht de originele te vinden voordat de reserve binnen waren, maar dat is dus niet gelukt  ;D ;D

FGG

Kijk eens aan...

Misschien weet Thuur nog een plekkie. ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Joris_Scholte

Citaat van: elianmars op 20-06-2006 09:29:12
Ik had eigenlijk verwacht de originele te vinden voordat de reserve binnen waren, maar dat is dus niet gelukt  ;D ;D
Dat gebeurt altijd als je de reserve binnen hebt.  ;)

thuur

Citaat van: FGG op 20-06-2006 09:30:46
Kijk eens aan...

Ja, waarschijnlijk liggen daar ook mijn onbeschadigde (en zelf gedemonteerde!) clips van de achterklepbekleding :-[

Ik heb er een nieuw setje op zitten, maar de oude zijn nog steeds onvindbaar :-\

Gr :-X

FGG

Citaat van: thuur op 20-06-2006 12:53:59
Citaat van: FGG op 20-06-2006 09:30:46
Kijk eens aan...

Ja, waarschijnlijk liggen daar ook mijn onbeschadigde (en zelf gedemonteerde!) clips van de achterklepbekleding :-[

Ik heb er een nieuw setje op zitten, maar de oude zijn nog steeds onvindbaar :-\

Gr :-X

Misschien bij de afstandsbediening van de garagedeur ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

fearless

Is zeker erg goede service. Je kan die wielsloten trouwens ook via de dealer bestellen. Die kunnen ook de code voor je nakijken.

elianmars

Citaat van: fearless op 20-06-2006 18:58:47
Is zeker erg goede service. Je kan die wielsloten trouwens ook via de dealer bestellen. Die kunnen ook de code voor je nakijken.

Eerst wilde ik 't ook via de dealer doen, maar volgens mij had dat niet sneller gegaan dan op deze manier.

Ik weet trouwens ongeveer wel waar de originele sleutel is gebleven. Die moet hier ergens in de wijk liggen.

Ik ben vanavond weer ff met de wagen bezig geweest en ik schrok, omdat de bouten helemaal niet goed vast zaten. Ik had vorige week alle wielbouten nog na moeten trekken, nadat ik de krik had laten zakken. Daarvoor had ik de sleutel gewoon op de bout laten zitten.

Toen ik bezig was met bovenstaande, kwam mijn vrouw thuis van  haar werk en was een beetje boos dat ik alwéér met die wagen bezig was, dus ik heb toen snel mijn spullen opgeruimd en heb nooit meer gedacht aan het natrekken van de wielbouten.....  :-X :-X

De sleutel is er dus tijdens een ritje van af gevallen. Maar waar??  ::)