Hey 5-pitters, hier even een 4tje

Gestart door Marcel T4?, 23-06-2006 10:53:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taranis

Welkom  8)

Voor wat betreft het chippen van een T4, kijk eens op www.vvspy.com en dan met name het forum. Er zitten daar enorm veel T4-fans (ben 't ook geweest en stiekem nog wel een beetje, ruim 3 jaar in zo'n ding gereden en als ik de kans krijg jat ik af en toe nog steeds een dagje de sleutels ;D ) en daar zitten er ook een aantal die het ding gechipt hebben. Wat me toen (2 jaar geleden ofzo) wel opviel is dat er veel daar zaten mekkeren dat de turbo van hun gechipte T4 stuk ging tenzij ze een free-flow uitlaat d'r onder hingen (TME heeft mooie exemplaren) om de tegendruk voor de turbo te verminderen.
Bij een 2.0T had de cilinderwand het begeven maar die was dan ook gechipt tot 260+ pk en de eigenaresse (jawel) nam het niet zo nauw met rustig doen met een koude motor  ::)

Marcel T4?

@Taranis, dank voor de link, staat uberhaupt veel op

Was al bezig geweest om de auto te verlagen, kreeg alleen een schokbreker achter niet los, mag a.s. bij ET komen, heb nu geen zin meer om het zelf te doen, zag er al tegen op.

En een T-5 krijg ik er voorlopig nog niet door, klinkt misschien een beetje aso, maar de Volvo is op dit moment eigenlijk ''over'', valt dan ook niet uit te leggen dat ik een andere ato nodig heb........maar ik wil eigenlijk heel graag een 5-pitter of een 6, maar ja om nou in een S80 te gaan rijden.......is niet mijn type auto (wel een mooie auto)

Er zijn op het www.volvo40forum.nl wel geteld 0 mensen die gechipt hebben  :-\ Ik geloof dat ik de spits mag gaan afbijten. Leuke meeting vandaag hoop mooie auto's gezien. Enorm veel T-5 en rrrrrrr-tjes trouwens

elianmars

Ja hallo, Volvo 40 forum is online sinds 30 mei 2006 :P

Er zijn denk ik veel 40 rijders die dit forum helemaal nog niet kennen.

Zit er op http://www.volvo-forum.nl/ ook geen 40 rijder met chip/flash?

Marcel T4?

Ja maar de T-4 bestaat toch al vanaf 97, of zou het schaapje effect in gang gezet moeten worden  ;D.....en ik zal eens kijken......dank je wel