18 inch R velgen laten spuiten

Gestart door 20kleppertje, 24-06-2006 01:21:12

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Citaat van: elianmars op 24-06-2006 15:07:15
Citaat van: fearless op 24-06-2006 14:47:33

Nu nog je andere handgreepjes er op. En dan zeg ik helemaal WOW.  ;)

Gr. Ivo

Ook al?
Is 't verplicht bij de Silversands?  ;D ;D

Nee, absoluut niet. Maar ik weet dat hij ze al wel heeft.  ;D

20kleppertje

Citaat van: elianmars op 24-06-2006 15:07:15
Citaat van: fearless op 24-06-2006 14:47:33

Nu nog je andere handgreepjes er op. En dan zeg ik helemaal WOW. ;)

Gr. Ivo

Ook al?
Is 't verplicht bij de Silversands? ;D ;D

Ja, ze komen er binnenkort op... eerst ff spulletjes bestellen en dan monteer ik ze direct met mijn nieuwe spiegelkappen

Duell

;D ;D Het ziet er nu al strak uit. Heb je geen grotere foto's   ???

20kleppertje

ik heb vandaag al heel wat mensen foto's zien maken op de zomermeeting, dus waarschijnlijk zal er wel ergens later een foto voorbij komen van mijn wielen!!!!

fbm

Citaat van: V70Enno op 24-06-2006 12:33:37
Zonde niet mooi scoort alleen wel erg goed...de kans dat je uniek blijft met deze kleuren is dus wel groot....en dat maakt het weer leuk...voor de berijder van deze bolide

Ook ik vond het niet mooi op de foto's (dus niet mooi gestemd)!
Gisteren op Soesterberg meeting de velgen /auto in het echt gezien te hebben moet ik zeggen dat het toch heel ''GAAF" er uit ziet en dat ik mijn "stem" moet veranderen in GAAF
Stefan het ziet er goed uit! nu de deurhendels nog monteren en TURBO enz.........enz 

groeten FBM

Jur

Mooi 20kleppertje,

zou je mij een idee qua prijs willen geven voor de behandeling? Stuur maar een PB-tje als je wilt.

Ik wil ook graag wat anders, maar zit een beetje te twijfelen tussen nieuwe velgen en mijn oude te laten opknappen(andere kleur).

http://www.cybercomm.nl/~vleeuwen/volvo850/buiten.jpg

Jurjen

20kleppertje

Citaat van: Jur op 26-06-2006 10:24:00
Mooi 20kleppertje,

zou je mij een idee qua prijs willen geven voor de behandeling? Stuur maar een PB-tje als je wilt.

Ik wil ook graag wat anders, maar zit een beetje te twijfelen tussen nieuwe velgen en mijn oude te laten opknappen(andere kleur).

http://www.cybercomm.nl/~vleeuwen/volvo850/buiten.jpg

Jurjen

Velgen stralen en spuiten kost +/- 350 euro ex BTW

20kleppertje

Citaat van: fbm op 26-06-2006 09:33:09
Citaat van: V70Enno op 24-06-2006 12:33:37
Zonde niet mooi scoort alleen wel erg goed...de kans dat je uniek blijft met deze kleuren is dus wel groot....en dat maakt het weer leuk...voor de berijder van deze bolide

Ook ik vond het niet mooi op de foto's (dus niet mooi gestemd)!
Gisteren op Soesterberg meeting de velgen /auto in het echt gezien te hebben moet ik zeggen dat het toch heel ''GAAF" er uit ziet en dat ik mijn "stem" moet veranderen in GAAF
Stefan het ziet er goed uit! nu de deurhendels nog monteren en TURBO enz.........enz 

groeten FBM

Ja deurgreepjes gaan er binnenkort zeer zeker op... en in Augustus staat de Turbo in de planning dus dat gaat goedkomen...

kreeg vandaag een leuk idee om de achterklep helemaal strak te maken en ben nu ook bezig om de kunststofdelen te laten spuiten... maar goed zijn allemaal nog ideeen....

gerco

kunstof delen spuiten is een goed idee!!!!!!!!!!!!
Heeft de mijne ook.
OOk die achterklep is een goed idee.
Wil ik ook nog gaan doen.
(maar dan bij mijn estate)
geniet want het is zo voorbij

elianmars

Citaat van: gerco op 11-07-2006 08:37:55
kunstof delen spuiten is een goed idee!!!!!!!!!!!!

NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Niet op een 850!!!!!  :-X :-X :-X

bouqske

Citaat van: 20kleppertje op 26-06-2006 22:28:56
ben nu ook bezig om de kunststofdelen te laten spuiten...

niet doen !!!
naar mijn mening is een 850 mooier als die dinger er 'kunststoffig' uitzien :)
Suzuki Swift GTi > Opel Ascona 16S GT > Opel Vectra 1.6i > R5 Turbo > Renault Clio 16V > Volvo 850 t-5 > Volvo C70 t-5 > Volvo S60 2.4d