Nu weet je waarom veel mensen emigreren.

Gestart door Racingbrick, 25-06-2006 13:39:18

Vorige topic - Volgende topic

Racingbrick

Reken het maar niet om naar Euro, dan is je dag verpest.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo-850-T5-TURBO-NEAR-PRISTINE-850-T5-TURBO-RUNS-DRVS-EXCLNT_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ31878QQihZ014QQitemZ330000221560QQrdZ1

Ik wist trouwens niet dat 850''s een vergrendelingsknop hadden, zeker alleen voor de US markt...

elianmars

En wat wil je zeggen met bovenstaande??

Ten eerste is de wagen nog niet verkocht voor die prijs (minimum prijs nog niet behaald), ten tweede kun je voor een hele lage prijs ook zulke wagens in Duitsland vinden.

En voor dat geld staat zo'n wagen nog niet in Nederland  ;)

Spin!

Wel weinig kilometers...euh, miles

Verder, schitterende wagen!

www.vm-parts.nl

Laserblue

Amerika is geen vergelijk met Nederland.

een XC90V8 doet iets van 35000 dollar
een vrijstaande villa 200000
en ze verdienen meer dan 2x meer dan hier

maar daar staan genoeg nadelen tegen over ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Jeroentjuh

S60R koop je daar ook voor 25000 dollar, zo'n 19.000 euro....

mehn

Met een beetje geluk vind je er voor $5000 ook eentje in NL. Misschien niet met 140.000km, maar veel zal het niet schelen... ::)

Kijk maar eens op marktplaats wat een T-5 sedan tegenwoordig nog maar hoeft te kosten.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Derks

Citaat van: Laserblue op 25-06-2006 13:58:29
Amerika is geen vergelijk met Nederland.

een XC90V8 doet iets van 35000 dollar
een vrijstaande villa 200000
en ze verdienen meer dan 2x meer dan hier

maar daar staan genoeg nadelen tegen over ;)

Het BNP per hoofd, is in de VS maar 4000 meer dan hier, 38 in NL versus 42 duizend dollar in de VS  p/j ( 2005)

Een auto is er weliswaar goedkoper, maar er staan zoals je al zegt genoeg nadelen tegenover.

Het hogere BNP wordt voor een groot deel veroorzaakt doordat de mensen langer werken, en minder vakantie hebben, lees wij werken gewoon niet hard genoeg.

Verder kun je je afvragen of de goedkopere auto het waard is als je een ziekenhuis rekening voorgeschoteld krijgt, of van sociale voorzieningen gebruik wilt maken.  Dan wordt het in een keer een stuk minder leuk daar,,,,,,,,,

gr derks

Enno

die verhouding zal wel gaan wijzigen ;) dan worden europese auto's ook weer duurder daar tenzij volvo net als BMW geloof ik al doet...daar de auto's gaat maken...

Behalve ruimte & mooie natuur zou ik er niet willen wonen...dan nog lieve een stukje noorderlijker...bij de canadezen

Racingbrick

Citaat van: V70Enno op 25-06-2006 21:32:31
die verhouding zal wel gaan wijzigen ;) dan worden europese auto's ook weer duurder daar tenzij volvo net als BMW geloof ik al doet...daar de auto's gaat maken...

Behalve ruimte & mooie natuur zou ik er niet willen wonen...dan nog lieve een stukje noorderlijker...bij de canadezen
En in Canada zijn ze ook goedkoop hoor.

Racingbrick

Citaat van: elianmars op 25-06-2006 13:46:26
En wat wil je zeggen met bovenstaande??

Ten eerste is de wagen nog niet verkocht voor die prijs (minimum prijs nog niet behaald), ten tweede kun je voor een hele lage prijs ook zulke wagens in Duitsland vinden.

En voor dat geld staat zo'n wagen nog niet in Nederland  ;)

Wat ik wil zeggen? een volgepakte T5 uit het laatste bouwjaar, voor zo weinig geld...
stel dat je het "direct kopen voor" zou gebruiken, reken dat eens om naar euro's heb je toch een aardige wagen?
stel dat je voor dat je voor een jaar daar heen zou moeten gaan, dan zou ik het wel weten..

en, ik heb nog nooit zo'n volgepakte in zeer goede staat verkerende T5 mogen zien in Europa voor een dergelijk bedrag.

Weet je trouwens hoeveel Nederlanders emigreren per jaar?

Thats all.

Eugene

Hij is echt niet in een super staat. Hij is heel erg netjes, maar meer ook niet. Zijn toch genoeg gebruikssporen en kleine beschadigingen.

Ik heb mijne gekocht voor nog geen 4000 euro. Enige verschil is de kmstand (mijne heeft dit 2x gelopen) en heb geen automaat (gelukkig) en electrische stoelen...

Dus zo'n koopje is zeker ook in NL te vinden zoals Mehn al zegt.

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Nog effe en dan wonen de Nederlanders elders en de buitenlanders hier  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

Citaat van: M a r c op 26-06-2006 14:53:53
Nog effe en dan wonen de Nederlanders elders en de brabanders hier  ;D

::)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: Eugene op 26-06-2006 11:24:16

Ik heb mijne gekocht voor nog geen 4000 euro.

Ik ook  ;D

Citaat van: Eugene op 26-06-2006 11:24:16

heb geen automaat (gelukkig)

Ik wel (gelukkig)  ;D

De wagen is ook niet helemaal volgepakt: geen mistlampen in de voorbumper  :P

Jeroentjuh

Citaat van: M a r c op 26-06-2006 14:53:53
Nog effe en dan wonen de Nederlanders elders en de buitenlanders hier  ;D

Tja lijkt er soms al aardig op  :-X :'( >:(