Automaat Spoelen, wie nog meer? Dag inplannen.

Gestart door Maupy, 26-06-2006 09:03:38

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Zo, ik ben ook eindelijk thuis. Ik ben úren bezig geweest om alles weer op te ruimen......... :eusa_snooty:

;D ;D

Niet dus! De boel was keurig opgeruimd, waarvoor dank.
Er is niet echt veel geknoeid met de olie. Ik heb andere verhalen gehoord over een flush-dag  :-X ;D

Het flushen was bij onze wagen toch ook weer nodig, ondanks dat het pas 20.000 kilometer terug al was gedaan. Zo'n spoelbeurtje is zeker niet overbodig.
Het is ook weer goed te merken tijdens het rijden  8)

Ik ben nog eventjes gebleven om de claxons weer te monteren (die had ik van te voren al gedemonteerd. Zaten behoorlijk in de weg, bij de accu.
Ook de nieuwe 850-club kentekenplaathouder gemonteerd.
En nog een klein beetje transmissie-olie bijgevuld. Stond nog iets te laag (Ja, ik heb alle handelingen uitgevoerd die nodig zijn om te peilen, ik heb goed naar Maikel geluisterd  ;))

Leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien, trouwens!

Iedereen bedankt, vooral Tim voor het regelen van de olie en Maikel en Ludo die flink hebben geholpen!
En Lars bedankt voor het langskomen  ;D ;)

Ik heb nog wat foto's gemaakt, die ik later zal plaatsen. Eerst ff de kentekens wegpoetsen (en ik moet komen eten van mijn vrouw........ :eusa_shhh:)

ronbroek

Was een geslaagde dag, leuk wat forumleden gezien te hebben gezien.
Mooie locatie in het Zuid Hollandsche.

De motor heb ik vanmiddag ook maar verwend met nieuwe olie, daar was hij wel aan toe volgens het peilstokkie  :o

850Tim

Citaat van: Ronbroek op 27-01-2007 18:58:41

De motor heb ik vanmiddag ook maar verwend met nieuwe olie, daar was hij wel aan toe volgens het peilstokkie  :o

OFF TOPIC

Ronald, wat is de kleurcode van jouw 850??????

Sorry
Simply the best.......

elianmars

thuur

Citaat van: mehn op 27-01-2007 17:53:25
Zo, het liep weer lekker op de terugweg ;D

Marcel bedankt voor de faciliteiten, nu nog ff kijken of thuur en ik nog tijd kunnen vinden om die van ons te spoelen ;)

:eusa_clap:

Klasse!

Goed werk heren ;D

Gr 8)

ronbroek

Mooie foto's  :)

Citaat van: 850Tim op 27-01-2007 19:09:46

OFF TOPIC

Sorry

Waar staat dat ook alweer, dan kijk ik morgen even

850Tim

Citaat van: Ronbroek op 27-01-2007 20:16:41
Mooie foto's  :)

Citaat van: 850Tim op 27-01-2007 19:09:46

OFF TOPIC

Sorry

Waar staat dat ook alweer, dan kijk ik morgen even

Motorkap open, rechts net boven de accu zit een plaatje met verschillende codes, volgens mij de derde van boven......
Simply the best.......

mehn

En dat ziet er dan zo uit:

Mijn kleurcode is 420 ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

Citaat van: elianmars op 27-01-2007 19:57:45

Ik heb die kruiwagen niet van het dak horen vallen toen ik weg reed, maar nu staat 'ie er niet meer op ::)

(en kom ik vanmiddag in Amsterdam, staat daar vanaf de zijkant gezien 100% dezelfde wagen als van Ronald (RonBroek). Alleen had deze nog de originele grille. Ik stond in eerste instantie toch even raar te kijken :eusa_eh:
De Tussenpaus

ronbroek

417 staat er, ik kon toch niet wachten tot morgen  :)

@ Turbobiker : hij had vast niet zo'n mooi gespoeld bakkie als ik  :) :) :)

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 27-01-2007 20:33:23

Ik heb die kruiwagen niet van het dak horen vallen toen ik weg reed, maar nu staat 'ie er niet meer op ::)

;D ;D ;D

alfredgeel

Kan er iets geregeld of georganiseerd worden om ergens in de maand maart of april een collectieve flush te organiseren maar dan in de buurt van Belgisch Limburg ?

ik wil wel actief mee zoeken naar een garage of zo mits er voldoende kandidaten zijn.

Ik zie dat jullie om de 30.000km flushen, niet slecht voor een onderhoudsvrije automaat......

elianmars

Citaat van: alfredgeel op 27-01-2007 21:57:28
Kan er iets geregeld of georganiseerd worden om ergens in de maand maart of april een collectieve flush te organiseren maar dan in de buurt van Belgisch Limburg ?

ik wil wel actief mee zoeken naar een garage of zo mits er voldoende kandidaten zijn.

Ik zie dat jullie om de 30.000km flushen, niet slecht voor een onderhoudsvrije automaat......

Er waren vandaag ook mensen uit België en Limburg vandaan  ;)

alfredgeel

inderdaad,

maar het tijdstip kwam mij niet uit. :-\

Ludo

@alfredgeel, er kan altijd wel iets geregeld worden.
mischien een nieuw topic openen.
een overdekte plaats is wel handig. (als het regent zoals vandaag  :D )
als het kan een plaats waar er meerdere inkunnen...
ook goed informeren welke olie in een XC moet. (hebben we het als eens over gehad).