Remmen doen raar.....

Gestart door elianmars, 27-06-2006 19:35:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JCviggen

FCP wil ze gewoon markeren als samples hoor...verzendkosten heb ik al nagevraagd ;)

FCP is uiteindelijk een heel klein beetje duurder maar wel met't verschil dat je dan je klauwen nog hebt. Als het dan daar niet aan ligt heb je toch geen goed werkende klauwen als schroot verkocht ;)
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

elianmars

Maar hoe kom je er bij dan dat er geen borg hoeft te worden betaald?

Ik kijk net ff op hun site en zie het volgende:

079-1113 Rebuilt Left Loaded Front Caliper 93-97  $65.00 30.00 Core

Wat ben jij van plan eventueel aan te schaffen dan?

Misschien kunnen we de verzendkosten delen? ;) 

JCviggen

Die 30 had ik er al bijgeteld. Dan kom je op ~75€ per klauw met borg erbij.

Bij die duitsers moet je ook nog eens zelf verzendkosten betalen om de klauwen terug te sturen. Als je't allemaal optelt scheelt het uiteindelijk misschien 20€ ofzo...dan hou ik liever m'n oude klauwen voor dat geld :)
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

elianmars

Citaat van: JCviggen op 28-06-2006 17:54:00
Die 30 had ik er al bijgeteld. Dan kom je op ~75€ per klauw met borg erbij.

Bij die duitsers moet je ook nog eens zelf verzendkosten betalen om de klauwen terug te sturen. Als je't allemaal optelt scheelt het uiteindelijk misschien 20€ ofzo...dan hou ik liever m'n oude klauwen voor dat geld :)

;D :-[ Beetje dom van me..........

Maarre......... voor wat heb jij de verzendkosten aangevraagd?
Ik neem aan dat vier van die klauwen toch aardig wat wegen.

En hopelijk duurt het verzenden niet al te lang. Ik heb twee maanden moeten wachten op m'n remslangen.........
(Niet gelijk de klauwen mee laten sturen, hoor....... ::))

JCviggen

Ik had prijs gevraagd om 2 klauwen

Citeer1 week delivery $86.40
4-6 weeks $35.55

Ben inmiddels niet van plan om de klauwen te gaan vervangen...misschien revisiesetje kopen bij de dealer maar ik denk niet dat m'n klauwen het probleem zijn
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

elianmars

Ok........

Ik zal vanavond toch 'ns even gaan winkelen op hun site  ;D

Wat heb jij voor problemen dan?

JCviggen

Een paar honderd graden teveel op de Ring  :P
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

janmulder

dit is al besproken onder resonantie van de achterremmen.
Waarschijnlijk zitten de zuigers achter een beetje vast en gangbaar maken is maar tijdelijk. Ik heb links en rechts gevraagd naar ruilklauwen (achter) en het is in Amsterdam mogelijk 's morgens je remklauwen te brengen en 'middags weer op te halen bij een 35 jarig bestaand rem en koppelingrevisiebedrijf voor 50 euro per klauw excl. BTW
Ik ga dat maar doen want voor die prijs kan je zelf niet gaan prutsen. Je krijgt ze als nieuw terug met garantie. Ik heb in het verleden veel zaken met ze gedaan toen ik in de autohandel zat en ze geven topservice. Ik kan in  een PB wel het adres geven.

elianmars

 :)
Kom maar met dat pb'tje  ;)

elianmars

Ik heb vanavond maar weer even de Textar blokken gemonteerd, want het was geen doen meer. De wagen ging steeds harder trillen.

De Textar blokken zijn, zoals Marc al zei, inderdaad iets dunner, waardoor de zuigers wat verder naar buiten kunnen komen.
Met deze blokken heb ik geen last van trillen en brommen, maar het verschil in remvermogen is echt gigantisch  :o

Er gaan dus echt andere klauwen onder (na de vakantie maar gaan bestellen, kijken of ik wat geld over gehouden heb na de vakantie...) en de RedStuff blokken gaan er dan ook weer onder.

Zippo

Citaat van: elianmars op 29-06-2006 22:08:33
Ik heb vanavond maar weer even de Textar blokken gemonteerd, want het was geen doen meer. De wagen ging steeds harder trillen.

De Textar blokken zijn, zoals Marc al zei, inderdaad iets dunner, waardoor de zuigers wat verder naar buiten kunnen komen.
Met deze blokken heb ik geen last van trillen en brommen, maar het verschil in remvermogen is echt gigantisch  :o

Er gaan dus echt andere klauwen onder (na de vakantie maar gaan bestellen, kijken of ik wat geld over gehouden heb na de vakantie...) en de RedStuff blokken gaan er dan ook weer onder.

Sorry hoor maar dan is het probleem toch steeds niet verholpen?
Jouw remklauwen zijn aan 't eind!
Mijns inziens: VERVANGEN!......

Zippo

johan283

of reviseren.......voor 60 euro   :-*

elianmars

Citaat van: Zippo op 30-06-2006 09:28:39
Citaat van: elianmars op 29-06-2006 22:08:33
Ik heb vanavond maar weer even de Textar blokken gemonteerd, want het was geen doen meer. De wagen ging steeds harder trillen.

De Textar blokken zijn, zoals Marc al zei, inderdaad iets dunner, waardoor de zuigers wat verder naar buiten kunnen komen.
Met deze blokken heb ik geen last van trillen en brommen, maar het verschil in remvermogen is echt gigantisch  :o

Er gaan dus echt andere klauwen onder (na de vakantie maar gaan bestellen, kijken of ik wat geld over gehouden heb na de vakantie...) en de RedStuff blokken gaan er dan ook weer onder.

Sorry hoor maar dan is het probleem toch steeds niet verholpen?
Jouw remklauwen zijn aan 't eind!
Mijns inziens: VERVANGEN!......

Zippo

Eh........... heb je mijn post niet goed gelezen? ;)

Natuurlijk ga ik ze vervangen. Wat dacht jij dan?

De bestelling is al onderweg. Ik heb ze toch bij FTP Groton besteld.

Zippo

Citaat van: elianmars op 30-06-2006 16:32:49
Citaat van: Zippo op 30-06-2006 09:28:39
Citaat van: elianmars op 29-06-2006 22:08:33
Ik heb vanavond maar weer even de Textar blokken gemonteerd, want het was geen doen meer. De wagen ging steeds harder trillen.

De Textar blokken zijn, zoals Marc al zei, inderdaad iets dunner, waardoor de zuigers wat verder naar buiten kunnen komen.
Met deze blokken heb ik geen last van trillen en brommen, maar het verschil in remvermogen is echt gigantisch  :o

Er gaan dus echt andere klauwen onder (na de vakantie maar gaan bestellen, kijken of ik wat geld over gehouden heb na de vakantie...) en de RedStuff blokken gaan er dan ook weer onder.

Sorry hoor maar dan is het probleem toch steeds niet verholpen?
Jouw remklauwen zijn aan 't eind!
Mijns inziens: VERVANGEN!......

Zippo

Eh........... heb je mijn post niet goed gelezen? ;)

Natuurlijk ga ik ze vervangen. Wat dacht jij dan?

De bestelling is al onderweg. Ik heb ze toch bij FTP Groton besteld.

Oke.... dan heb ik niets gezegd!  ;D

elianmars

Goed. Ik heb de helft van de bestelling binnen......

Ze hebben de klauwen in twee dozen verstuurd. Eentje heb ik vandaag op het postkantoor opgehaald, na achterlating van 45 euro. De douane heeft een hekel aan me...  :'(

Ik ben bang dat er straks op de andere doos ook nog eens een naheffing geplakt is  ::)