[FORUM MEETING] mountainbiken!

Gestart door Turbobiker, 02-07-2006 20:30:32

Vorige topic - Volgende topic

BasV70

:D Zou het dan toch nog gebeuren??  :eusa_dance:

Ik vond en vind de locatie (MTB-route Amerongen) in ieder geval prima. Kan ik mooi op de fiets komen.  :-X ;D Lijkt mij het handigst om een keer op een zondag af te spreken. 15 april a.s. doen? Of is dat te snel?

Gr. Bas

Turbobiker

Citaat van: BasV70 op 26-03-2007 19:59:35
:D Zou het dan toch nog gebeuren??  :eusa_dance:

Ik vond en vind de locatie (MTB-route Amerongen) in ieder geval prima. Kan ik mooi op de fiets komen.  :-X ;D Lijkt mij het handigst om een keer op een zondag af te spreken. 15 april a.s. doen? Of is dat te snel?

Gr. Bas

15e is wat mij betreft prima :eusa_dance:
De Tussenpaus

Rudi

Ik wil ook wel,maar dan liever eind april ergens :eusa_whistle: ;)
Dr.Go-Fast...

FGG

15 april is mij te kort dag. (en kids)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

BasV70

Wordt nog druk komende zondag. ;D :evil:

Sorry Turbobiker, maar ik denk dat ik het mountainbiken maar zwaarder laat tellen dan het meeten. Ik ben er dus ook niet bij. Althans niet in Amerongen. 8) Zal wel rondje Posbank worden.

Gr.

Turbobiker

Citaat van: BasV70 op 13-04-2007 00:16:44
Wordt nog druk komende zondag. ;D :evil:

Sorry Turbobiker, maar ik denk dat ik het mountainbiken maar zwaarder laat tellen dan het meeten. Ik ben er dus ook niet bij. Althans niet in Amerongen. 8) Zal wel rondje Posbank worden.

Gr.

Tja, was ik in Amerongen.... en verder geen 850's :'(

(had zaterdag maar afgesproken met een vriend om in Amerongen te gaan rijden, zowel Schoorl als de Drunense Duinen zijn een grote zandbak en Velp lag voor ons weer net te ver weg..., hebben nu een kleine 60km in de rondte gereden bij Amerongen)
De Tussenpaus

mehn

Ik ben er gisteren weer eens op uit geweest sinds lange tijd...

zadelpijn aaargh

Als je een tijd niet gereden hebt baal je wel dat je per sé een hardtail wilde  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Citaat van: mehn op 15-04-2007 19:02:41
Ik ben er gisteren weer eens op uit geweest sinds lange tijd...

zadelpijn aaargh

Als je een tijd niet gereden hebt baal je wel dat je per sé een hardtail wilde  ;D

Wen je wel weer vlot aan. Hardtail rulez!

mehn

Citaat van: FGG op 15-04-2007 19:04:18
Wen je wel weer vlot aan. Hardtail rulez!

Dat duurt bij mij altijd iets langer (maand of 3). Daarom reed ik normaal ook de winter door ;)

XC60 D4 AWD:

Rudi

Hardtail ???  moet daar niet een R tussen? ;D

Dr.Go-Fast...

Turbobiker

Vreemd inderdaad...

Ik probeer mijn fiets zo soepel mogelijk te maken... ...en mijn auto zo hard mogelijk :eusa_wall:
De Tussenpaus

BasV70

Ook Velp was hier en daar een grote zand- en grindbak. Was wel weer erg lekker daar.
En ik ben blij dat ik vorig jaar mijn hardtail ingeruild heb voor een fully. :eusa_whistle:

Van Studio Sport begreep ik dat het mountainbike seizoen nu officieel begonnen is :eusa_think: :eusa_doh:. Daarom misschien toch nog maar een keer proberen deze meeting te houden... Ergens eerste helft van juni wellicht??

Gr. ;)

FGG

Citaat van: BasV70 op 16-04-2007 08:14:18
Ook Velp was hier en daar een grote zand- en grindbak. Was wel weer erg lekker daar.
En ik ben blij dat ik vorig jaar mijn hardtail ingeruild heb voor een fully. :eusa_whistle:

Van Studio Sport begreep ik dat het mountainbike seizoen nu officieel begonnen is :eusa_think: :eusa_doh:. Daarom misschien toch nog maar een keer proberen deze meeting te houden... Ergens eerste helft van juni wellicht??

Gr. ;)

In Nederland loopt 't seizoen toch echt van september tot maart, in die periode hebben we de interessante toertochten. Nu hebben we 't lekkere weer en kunnen we er 's avonds ook op uit dus eigenlijk is het mountainbikeseizoen 365 dagen lang (en soms 366). Ik heb nog steeds zin in een dergelijke meeting...

mehn

Toen ik mijn huidige MTB kocht waren de fully's nog onbetaalbaar. Ja zo'n Y-frame, die waren voor een habbekrats te koop, maar die wil je niet...

Ik heb toen de duurste hardtail gekocht van Fuji met Shimano XT, hydraulische schijfremmen en Rockshox Judy. De fully die Fuji toen had was nog dik 1200 euro duurder  :-X, al had die dan ook wel XTR en een SID ;)

XC60 D4 AWD:

FGG

Citaat van: mehn op 16-04-2007 08:27:52
Ik heb toen de duurste hardtail gekocht...

En je moet nog steeds zelf trappen...