Motorgekken ?!?!?!?!

Gestart door Paco, 06-03-2003 00:34:27

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Ha een topic naar m'n hart! ;D

Ik ben fanatiek motorrijder en sleutelaar.
Ik heb op dit moment 5 motoren:

Suzuki GS 850 GN ("80)
dagelijkse woon werk-op en neer fiets met cardan, een soort volvo 240 onder de motoren, rechtoe rechtaan, geen poespas, weinig snelheid, uiterst betrouwbaar en vrijwel onderhouds vrij.

Suzuki GS 850 GL ("83)
Zelfde motorblok en aandrijving als bovenstaande maar dan met langere voorvork, druppel tank, veel chroom. Kortom een chopper. Mijn vrouw rijdt hier op, snel genoeg, en ik heb er verder geen werk aan.

Suzuki LS 650 Savage ("94)
Halve Harley. 650 cc 1 cilinder met vrijwel open Supertrapp uitlaat.
Als bouwpakket gekocht en ploft nu met een vers motorblokje rond. Staat te koop. Op de foto staatie trouwens nog zonder motorblok en achter 1 van mijn andere hobby's, een Trabant.

Honda CB 750 KZ ('79)
Vakantiefiets. Grote vaste kofferset, sportief kuipje, handvat verwarming, uitschuifbaar tafeltje onder topkoffer.

Suzuki GSX1100 ("83)
Zwaar opgevoerd race monster. Van oorsprong een lompe zware toerfiets met een onverwoestbaar motorblok en een enorme berg koppel. Nu alles er afgezaagd wat mogelijk was, snavel van traanplaat er op geknutseld geen knippers, nauwelijks verlichting, nauwelijks uitlaat demping. Motorisch rigoreus aangepakt: Wiseco Bigborekit 1280cc met gesmede zuigers, krukas doorgelast, primaire tandwiel overbrenging met rechte vertanding, smoothbore carbs van een gsxr1100, katana nokkenassen, Dynacoil ontsteking, afgedraaid vliegwiel, keramische koppelingsplaatset. Resultaat: 135pk aan het achterwiel en een grote grijns op mijn gezicht ;D

De bovengenoemde snavel is mijn avatar.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

HaRdCoRe-WeZ

Honda CBR900RR Fireblade. Mijn eerste motorfiets, en na een jaar nog laaaaaaaaaaaaaaaang niet op uitgekeken.

MRA Kuipruit, kleine knippers, Goodridge remleidingen, Bridgestone BT014 bandjes, Hugger, WP Proline voorveren en Bike-Design valblokken, stickers verwijderd en voor de sound een carbon BOS einddemper.

Laatste 2 pics. Jaja, jack staat open, maar wat wil je met 32 graden en een snelheid van 100km/u....

Laserblue

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 04-07-2006 23:52:03

He!! de internationaal erkende groet voor motorrijders!

::)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mathh

Hé leuk, een topic voor motorrijders! Ik zal jullie niet vermoeien met wat ik heb, maar hier mijn allerlaatste aanwinst:

Een Kawasaki 750 Mach IV driecylinder tweetakt uit 1972 (de "widowmaker")

V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

RonnieDuck

Citaat van: mathh op 05-07-2006 08:34:43
Hé leuk, een topic voor motorrijders! Ik zal jullie niet vermoeien met wat ik heb,

Ja wel,..we willen het weten!!

mvg Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

why-not

ik moet het hiermee doen  ;D

een honda VF1000R uit 1984
toch nog 122 pk tjes,niet slecht voor dat jaartal

[/img]

M a r c

Veel Kawa's hier  :)

Ik rij (soms) een GPZ900R uit 1992. Helemaal origineel nog en slechts 18000 kms.

[maar als ik dit jaar weer niet aan rijden toekom gaat ie er wel uit]
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

HaRdCoRe-WeZ

Probleem is vaak dat de keuze van het weg doen van de motor, ook gelijk het einde van het motorrijden betekend.... :-\

why-not

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 05-07-2006 10:33:26
Probleem is vaak dat de keuze van het weg doen van de motor, ook gelijk het einde van het motorrijden betekend.... :-\

dat is helemaal waar.
daarom heb ik vorig jaar deze motor gekocht, om toch weer een beetje te kunnen rijden voor niet te veel geld.alleen komt het er veel te weinig van. :-\
het is soms ook,  het hebben van de zaak is het einde van het vermaak

ed

Hier mijn huidige motor. Heb er jaren geleden een zelfde gehad, en uiteindelijk verkocht voor een wel goed sturende motor (Honda VTR). Zag die laatste toevallig op de boulevard van Zandvoort staan. Zag er niet meer zo netjes uit als dat ik hem had.

Uiteindelijk kruipt het bloed waar het niet gaan kan, en heb ik drie jaar geleden weer een CBX terug gekocht en de VTR verkocht. De sound is heel mooi, het jankt echt verschrikkelijk door die 6 pitter. Vermogen was voor die tijd (1979) erg hoog: 105 pk. De mijne heeft 98 pk aan het achterwiel.

Wez: errug mooie blade heb je. Er zijn er ook bij met lelijke kleuren, maar dit is één van de mooiste, en natuurlijk ook een klassieker in spé! Is dit één van de laatsten? Heb deze kleurstelling nog nooit gezien, zeker niet met het rode biesje op de velgen.

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

volvos60t5

Ik wist wel dat er al eens een soortgelijk topic voorbij was gekomen:
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=1358.0
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

thuur

Citaat van: volvos60t5 op 05-07-2006 12:15:13
Ik wist wel dat er al eens een soortgelijk topic voorbij was gekomen:
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=1358.0

Bij deze dan samengevoegd...

Gr 8)

sidecarracing

Ik zou ze niet eens allemaal op kunnen noemen, hier wel een fotootje.

Deze ligt trouwens op dit moment geheel uit elkaar ter revisie.

http://img220.imageshack.us/img220/8350/barn37om.jpg

M a r c

Citaat van: Frans Harkema op 04-07-2006 22:34:23
Nee, ik heb er geen foto van maar ik rij alweer zo'n 15 jaar op Yamaha Virago 700 (Am. import).

Da's toch een vrouwenbrommer?  ;)  ;D

info@europeantuning.nl

M a r c

Was jij gisteren niet hier om een cruisecontrol op te halen?

info@europeantuning.nl