Motorgekken ?!?!?!?!

Gestart door Paco, 06-03-2003 00:34:27

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: big ben op 28-05-2007 21:44:40
maar ik erger me kapot als sommigen in hun" zomer" outfit gaan toeren :eusa_wall:

mee eens

'ja maar ik ga helemaal niet hard'

Zelfs met 40 km/h is een leren pak met de beschermers op de juiste plaatsen geen overbodige luxe kan ik melden  :eusa_whistle:

lipton

op die foto was hij nog niet zo oud, daarmee.

Misha

@ronald heb geen kennis van zaken...........kan alleen maar ergens de kop afhalen wat te eten is..........daarom maar in het najaar met een "kenner"

@turbobiker komt ie ....

http://www.xs4all.nl/~rietkerk/fj1200/ en dan even diversen aanklikken  :-X

ben normaal niet zo'n sensatiezoeker, maar ik erger me kapot als sommigen in hun" zomer" outfit gaan toeren :eusa_wall:

Dat zijn beste foto's, ja.....
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Turbobiker

http://www.xs4all.nl/~rietkerk/fj1200/ en dan even diversen aanklikken  :-X

ben normaal niet zo'n sensatiezoeker, maar ik erger me kapot als sommigen in hun" zomer" outfit gaan toeren :eusa_wall:

Die eerste ken ik, stond ooit op rotten.com, was nog een tweede foto van. Al weer een paar jaar oud, maar krijg er inderdaad de bibbers van als ik er ook maar aan denk.

Voorlopig dus maar even een dak boven mijn hoofd ::)
De Tussenpaus

HaRdCoRe-WeZ

Citaat van: Taranis op 28-05-2007 21:33:04
Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 28-05-2007 21:28:41
Had ik niet met de Bridgestones

Welke Bridgestones had je? Ik had er BT020 aan liggen, ging aardig lang mee, de schaamranden er ook af maar in de regen wel een enorme butband. BT014 reed ook niet verkeerd, stukken beter in de regen maar wel wat zwaarder insturen en vooral weinig profiel voor veel geld ::)
Diablo's vallen in de regen ook tegen, zit toch ook maar aan MPP te denken... 2CT dan.

Citaat van: Turbobiker op 28-05-2007 21:30:18
Ik heb zelfs geen helm op bij die snelheden ::) ;D

Het duurt alleen wel 3x zo lang voordat jij zo hard rijdt :evil:

Citaat van: big ben op 28-05-2007 21:30:35
:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_snooty: denk het wel ;) ben wel een paar pk-tjes kwijt denk ik.

Waarom haal je 'm nu niet open in plaats van door te rijden tot de winter?

Ik reed eerst met de BT014 ja. Achterband was na 5000km op, en ik had eindelijk een 17" voorwiel gevonden (standaard heeft de CBR900RR 16" wat erg beperkend is in de bandenkeuze). Dus gelijk een setjes MPP 2CT erop laten leggen. Aanrader tot op heden.

J-P

Citaat van: lipton op 28-05-2007 21:21:49
Schaamrand ?

voor alle duidelijk heid  ;D
ik denk 2 maal snelheid getest snachts als niemand op de autostrade reed, met motorpak

rij heel weinig met de motor.

Op de autostrade ga je die schaamranden er niet af krijgen hoor :) Zeg eens, heb jij wel al een echt motorrijbewijs of heb je het gewoon gratis gekregen net als die andere belgen die voor 1989 hun autorijbewijs haalden? En oefening baart kunst dus laat het blik maar wat vaker staan, leer je vanzelf beetje motorrijden.

Tip van de week: Leer eerst hard remmen, hard rijden kan iedereen met een beetje vermogen onder z`n reet ;)

Ludo

Citaat van: J-P op 29-05-2007 00:46:04
Zeg eens, heb jij wel al een echt motorrijbewijs of heb je het gewoon gratis gekregen net als die andere belgen die voor 1989 hun autorijbewijs haalden?

t is al laat, maar wel blijven opletten hé.  :evil:
in dit topic staat dat hij de leeftijd van 20 jaar heeft bereikt, dat betekent geboren in 1987.
hij kon toen dus nog maar net een beetje lopen.  ;D

J-P

Hey, denk je nou werkelijk dat ik alle topics ga doorspitten hier ;D Daarvoor zijn het er mij wat teveel eerlijk gezegd. Maar goed, het motorrijbewijs stelt in Belgie nog steeds niets voor. Ik geef binnenkort weer een training aan een club Belgen, kan ik weer vanaf het begin beginnen, remmen en plaats op de weg...

Taranis

Citaat van: J-P op 29-05-2007 08:19:24
Ik geef binnenkort weer een training aan een club Belgen, kan ik weer vanaf het begin beginnen, remmen en plaats op de weg...

Ach, gelukkig zit er geen mistachterlicht op een motor. Moest je ook nog uit gaan leggen waarvoor dat dient. Namelijk voor mist en niet voor 3 spatjes regen  :eusa_wall:

Snellebaksteen

Op de autostrade ga je die schaamranden er niet af krijgen hoor :)

Echt wel. Nooit van klaverbladen gehoord?

Gewoon een mooie klaverblad bocht opzoeken en die op een ochtendje een keer of 20 doen, steeds een beetje harder tot je met je steppie/ uitlaat/knie/gezicht het asfalt raakt. Als dat laatste gebeurd ligt er olie of zand. Daar moet je voor oppassen. :)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

R o b

Di's de mijne:

lekker snel en het geluid is  :eusa_dance:  ;D

J-P

Citaat van: Snellebaksteen op 29-05-2007 08:46:59
Op de autostrade ga je die schaamranden er niet af krijgen hoor :)

Echt wel. Nooit van klaverbladen gehoord?

Mja, maar aangezien we hier alleen een A58 hebben en verder heel veel mooie polder en ik altijd binnendoor op vakantie ga ipv via de snelweg kan ik je toch iets leukers voorschotelen dan een klaverblad hoor :)   Ga eens naar Corsica, Sardinië, de Pyreneeën of Dolomieten, daar kan je motorrijden zoals het hoort ;)

R o B: is het een ZXR400? Blits, die uitlaatjes zo!

Snellebaksteen

Ga nou geen appels met peren vergelijken. Tuurlijk is bergen rijden 100x mooier dan een klaverblaadje draaien, maar dat is nog steeds geen excuus om schaamranden te hebben. Iedere weg maakt een keer een bocht, de kunst is om die zo hard mogelijk te nemen, op een recht stuk gas geven kan zelfs een amerikaan....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

RATFINK

Citaat van: J-P op 29-05-2007 10:14:28

R o B: is het een ZXR400? Blits, die uitlaatjes zo!

Foei, TWEETAKT KR1-S

Taranis

Idd leuk zo'n 2-takt. Bewuste keuze of toeval?