Motorgekken ?!?!?!?!

Gestart door Paco, 06-03-2003 00:34:27

Vorige topic - Volgende topic

kyro

dacht, dat div bmw's cruise-control hebben !

iig geval ken ik iemand die op een yamaha xj900
cc heeft !
maar dat zal dan wel een beauty-case zijn ;D

Snellebaksteen

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 21-06-2007 23:18:47
Zijn er mensen hier die nog niets weten van de terugroep actie van Michelin mbt de Pilot Power en Pilot Power 2CT voorbanden?

Jawel. Kreeg van verschillende kanten een mailtje er over.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

HaRdCoRe-WeZ

Okee, ik heb zelf ook net zo'n voorband erop. Dus net Michelin gebeld, heb netjes een ticketnr doorgekregen, vanaf de 28e kan ik een nieuwe voorband erop laten leggen. Heb nog een foto gevonden waarbij het loopvlak eraf is komen zeilen, wil je toch echt niet meemaken. Fout van Michelin, maar ze lossen het wel erg goed op moet ik zeggen.

Racingbrick

Citaat van: Taranis op 21-06-2007 23:13:27
Citaat van: elianmars op 21-06-2007 22:58:19
Ik wist niet eens dat cc op een motor mogelijk was. Het was eigenlijk een grapje van me.....  :eusa_shifty:

Tuurlijk wel. Op een Goldwing zat dat 20 jaar terug al... je kon dan gewoon het gas vast zetten. Maat van me is een keer aan de kant gezet met een oude GL1100 toen ie met 160 km/u een shaggie aan het rollen was... handgas erop en handjes van het stuur. Niet erg verstandig, maar wel grappig :D

@ Racingbrick: mooi ding! Maar ik vond je Rockster mooier...

Ja duh, die dingen kan je er zo op zetten, mechanische dan...
Rockster was mooier, maar een ruk duurder...

Deze loopt als een nieuwe, 55k gelopen
Veel opties er op.

Buiten de genoemde, ook nog een Led achterlicht,witte knippers voor en achter, een K&N filter, buddy afdekkap und.... alle originalteile mitgeliefert...
Spijt van dat ik de koffers niet heb genomen, begin juli effe terug met de motor, Kaiserslautern net naast Ramstein, heb ik effe een ritje....
Nu nog even stalen remleidingen erop gooien, ik weet alleen nog niet welke kleur, je weet dat ik rollen en rollen heb liggen in alle kleuren.
Ik d8 aan blauw, wat zeg jij?

Trouwens, het totaalbedrag wat ik kwijtwas:
Motor: 4200,-
Keuring 98,50
BPM 237,- ( dat vette mens van de Douane wilde niet met haar reet van haars stoel af, dus gelukkig BPM over de kale prijs,
                   ik heb haar ook niet echt gestimuleerd om dat te doen hoor, en heb als een gek die 237,- neergelegd)
Gas voor roffel: 65,00
2 schnitzels nach Wiener art 20,00
1 x koffie 10,00 mit Kuchen... met uitzicht over de Moezel
En 1000km roffelen...
Bij de dielert stond er 1 met 120k er op, minder opties, helemaal verpekeld voor tegen de 6k, en bij een  (nette) handelaar in de buurt ( wel met abs en zo)  60k gelopen voor 6400,-

Dus, met een beetje mazzel 2 jaar sturen en minimaal het zelfde of zelfs meer er voor krijgen.
Als ik wat centen over heb haal ik er volgende keer 2 in 1 keer, heb ik er 1 gratis....

Racingbrick

Citaat van: why-not op 03-06-2007 17:38:07
Ik heb een HJC helm , maar ik vind hem vrij lawaaiig. maar ja hij is de helft goedkoper als de duurdere en ik rijdt niet zo veel .

Kijk een Shoei, kost het dubbele, minimaal.
een goede set oordopjes een paar tientjes, heb je ook stilte..
Ik zweer trouwens bij Shoei..

Racingbrick

Dit moeten jullie zien, wel lullig voor de eigenaar/bouwer maar wat is dat ding snel!!!

http://www.esquire.nl/lifestyle/article.aspx?aid=468

HaRdCoRe-WeZ

Das best zonde...schade valt relatief gezien misschien nog wel mee. Maar je bent gewoon een oetlul als je zo gaat rijden.

Lampje

Is er nog iemand naar de Motorbeurs utrecht geweest?

Nog iemand de diesel CVT motorfiets gezien?

RATFINK

Citaat van: Lampje op 27-02-2009 18:22:18
Is er nog iemand naar de Motorbeurs utrecht geweest?

Nog iemand de diesel CVT motorfiets gezien?

Yep, woensdagavond naar de previewavond.

Mooi he de Track, een vriend van me heeft ze geassembleerd in Valkenburg ZH

1 op 35/40 en ze krijgen nog een eco-schakelaar op het stuur, dan loopt hij top 120 km/h ipv 170 km/h maar waarschijnlijk gaat het verbruik dan naar de 1 op 50.

Lampje

Die vriend is toch niet bij toeval Arjen H.?

RATFINK

Citaat van: Lampje op 27-02-2009 19:35:00
Die vriend is toch niet bij toeval Arjen H.?

Nee, Hans B.

Kleine kale man met bril, werkt bij Ab Motoren in Leiden ( servicepunt voor de Track ).
Hij heeft de laatse drie weken in Valkenburg de motorfietsen in elkaar gezet en wat verbeteringen doorgevoerd.

Kingfisher

40pk motor maar die hangt achter m'n bootje ;D
Hou het liever op vier wielen of helemaal geen wielen, maar ikke op twee wielige apparaten is geen goed plan ::)

Al blijft het wel een natte droom, een hele natte zelfs....

Laserblue

heb ik ook last van met motoren  ;D

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

rovelra

Duvel

Heb een HD nighttrain zwart en roffelt ook.......