volvorijders en hun beroep

Gestart door BennieV70T, 02-03-2003 17:17:21

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: Jeroen V70 op 05-04-2008 11:32:41
Lijkt mij gezellig, maar de hogere legerleiding vindt dat niet zo geweldig.  ???

Voor serieus gegadigden kan er wel een korte rondleiding op een van onze vaartuigen geregeld worden. Liggen wel MTU/Mercedes motoren in :(

Half dagje mag ook hoor ;) Maar goed, lijkt me wel leuk om zo'n boot een keer van binnen te zien.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Patrick 850

Werk bij profile tyrecenter in veendam ( Groningen ) als banden monteur.

Kingfisher

Liggen wel MTU/Mercedes motoren in :(

Wat ik me nou altijd afvraag met die dingen: wat loopt zo'n apparaat nou ongeveer (in km's p/u)?   

Gieltje

:police: Ik ben arrestanenverzorger bij de Politie en zit bij de Vrijwilige Politie  :eusa_dance:

Jeroen V70

Citaat van: Kingfisher op 10-04-2008 08:55:26
Liggen wel MTU/Mercedes motoren in :(

Wat ik me nou altijd afvraag met die dingen: wat loopt zo'n apparaat nou ongeveer (in km's p/u)?   

Ongeveer 28 km/h. Valt ogenschijnlijk tegen voor 2 x 750 PK!!Weegt bij elkaar wel ongeveer 80 ton. Gelukkig staat er een snelle unit bovenop:)
Racing is life, everything in between is just waiting

UserID6342

Misschien is het eens een keer makkelijk om een soort van beroepenlijst of zoiets van de forummers samen te stellen ? Als je een bepaalde dienst zoekt is degene in ieder geval vrij snel te vinden en weet je ook zeker dat je bij de juiste persoon bent.  Ik zal zelf het "goede" voorbeeld geven.  Ben dus al een behoorlijke poos HR-manager zoals dat zo mooi heet :), daarvoor jaren werkzaam geweest als automonteur bij verschillende organisaties, maar door ziekte helaas af moeten haken.  Waarom ik dit verzoekje doe, ik ben dus op zoek naar iemand die goed websites kan bouwen met een online winkeltje erin gebakken.

Freakybaby

Nou Dirk, als je zin hebt, leef je uit  :eusa_whistle:

Vulk houdt de kilometer lijst bij (www.vulk850.be) je kunt hem altijd eens vragen hoe die daarmee begonnen is.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Jeff

Dirk,

Website maken kunnen der best wel wat op het forum, volgens mij is er al eens eerder zo vraag op het forum gesteld.
Wat je ook kan doen is, ga eens opzoek naar Joomla of Mambo Templates, daar kan je namelijk heel simpel een website mee maken... Ook online shops, vergeet niet een goeie hosting/webadres te nemen want je kan daar een hoop gezeur mee krijgen!

Succes! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Jeff

Citaat van: Freakybaby op 16-07-2008 18:18:18
Nou Dirk, als je zin hebt, leef je uit  :eusa_whistle:

Vulk houdt de kilometer lijst bij (www.vulk850.be) je kunt hem altijd eens vragen hoe die daarmee begonnen is.

Lijst is niet up to date volgens mij of moet je je daarvoor aanmelden... :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mehn

Citaat van: Jeff op 16-07-2008 18:26:31
Lijst is niet up to date volgens mij of moet je je daarvoor aanmelden... :)

Nee. Als je regelmatig HIER je km stand post dan blijft de lijst actueel. Vulk kan namelijk niet raden wat je km stand is.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Roffeltje10

Vrachtwageninstructeur op een Volvo FH 12 en soms op een Scania 124 - 360
Volvo 850 2.5i Sedan 10v G3 Sportsline
Saab 9000 2.3 Turbo
Volvo S40 1.8 G3
Volvo 850 Estate 2.3 T5

Spin!

Ah, zie dit topic voorbij komen, en aangezien ik 3/4 jaar terug van job ben veranderd maar eens even een update.

Ik werk nu bijna een jaar voor Rodenstock Nederland. Rodenstock is een overall optiekleverancier en mag zich daarin wel de grootste van Europa, zo niet de VS en Australie noemen.

Ik maak deel uit van de afdeling M&I, machines & instruments. Ik ben daar aan het werk als technisch vertegenwoordiger ( Technical Sales Presentative ). Help de opticiens in Nederland met hun apparatuur, voor gebruik, stukje onderhoud en gewoon mee helpen de koffie automaat te plunderen. Verder zit ik veel in Dusseldorf waar de fabriek staat van de machines, voor cursus en bezoeken met klanten. Al met al...erg leuk werk, geweldige werkgever met veel mogelijkheden voor de toekomst!

www.vm-parts.nl

Starbuck

Lijkt mij gezellig, maar de hogere legerleiding vindt dat niet zo geweldig.  ???

Voor serieus gegadigden kan er wel een korte rondleiding op een van onze vaartuigen geregeld worden. Liggen wel MTU/Mercedes motoren in :(

Ik doe mee hoor, laat maar weten!

thuur

Tja, ik ook dan meer weer met m'n nieuwe klus..

Deels projectmanager, deels "procesverbeteraar" bij de oerhollandse telecomboer. Binnen onze afdeling verzorgen wij ICT oplossingen voor grote en mkb-klanten. De bedoeling is dat ik de werkmethode voor de heren projectmanagers neerzet (Prince2), compleet met Risico management en managementrapportages. En dit uiteraard optimaliseer.

Of, zoals mijn moeder zegt, ik doe iets met computers..

Gr :eusa_think:

bupozaanstad

Nou ik dan ook maar even: Fotograaf, voornamelijk manifestaties en bruiloften.