volvorijders en hun beroep

Gestart door BennieV70T, 02-03-2003 17:17:21

Vorige topic - Volgende topic

Jelmar

Citaat van: KUKO (Rob) op 26-12-2010 17:02:36
Oh heb jij die cracker plat gelegd ?

Ik ben onschuldig! (in dit geval haha) maar werk jij daar ook dan?

Tot nu toe heb ik nog geen trip's veroorzaakt (klopt het af), maar het blijft altijd een beetje zweten als in ESD ruimtes bezig bent.
Maar dat houd je scherp ;)
850R

KUKO (Rob)

Nee werk daar niet maar een afslag eerder, mn buurman wel daar hoorde ik van dat ie dr uit lag. Ik zie wel regelmatig de flair.

pwassink

Citaat van: KUKO (Rob) op 26-12-2010 22:20:54
Nee werk daar niet maar een afslag eerder, mn buurman wel daar hoorde ik van dat ie dr uit lag. Ik zie wel regelmatig de flair.

jullie blazen toch andere dingen op, zodat wij weer een tijdje met schaarste zitten  :angel:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Jelmar

Ik ben nu toch wel benieuwd welke plant jij zit Rob?
En voor welk bedrijf zit je buurman bij de BP misschien ken ik hem wel, of hij mij ;)

En ja bij ons brand de flare nog wel eens ja.. Hoofdzakelijk vanwege het bezuinigen op belangrijke zaken als revisie van; of nieuwe compressors en pompen.. Ouwe troep in de FCCU..
850R

JustGurt

Hoezo zweten in esd ruimtes  ;D

Jelmar

Buiten dat het er vaak erg warm is ;D, zijn sommige ESD ruimtes erg krap en dan is het wel eens spannend als je andere kast aan het verbouwen bent en alles staat open :)

En uiteraard staan er dan ook nog minimaal 3 man te kijken en commentaar te leveren  :eusa_doh:

En het word pas echt leuk als er van een kast 3 tekeningen aanwezig zijn waar alle 3 wat anders op staat en niemand weet welke nou de juiste is  :eusa_doh: ;D ;D
850R

KUKO (Rob)

Ik werk bij ADM .....is de afslag bij de north sea ferries einde van de elbeweg .Ja Peet er is weer eens een fikkie geweest in het deel wat jullie voorziet van schroot . wij draaien gewoon door !wel goede operators

Reitse

Hmm... als jullie in R'dam bij de FCC's rondlopen kennen jullie misschien mijn stagebedrijf nog wel, Delta Controls. Deed / doet onderhoud aan de afsluiters en actuators bij jullie. Imposante dingen!

jan piet

Citaat van: RATFINK op 26-12-2010 17:16:23
Na ongeveer 10 jaar bedrijfsleider van een scootertoko te zijn geweest ga ik per januari 2011 werken als redactie manager, wij maken het enige scootermagazine in Nederland maar maken ook folders voor diverse scooterimporteurs en geven vorm aan het mountainbikemagazine Mountain Bike Plus.

gefeliciteerd! (maar betekent dat nu ook dat je de R hebt ingeleverd?)

heutink

Citaat van: JustGurt op 26-12-2010 23:56:28
Hoezo zweten in esd ruimtes  ;D
;D
in al onze ESD-ruimtes zit climate-control........niks zweten .......alleen van het werken
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Jelmar

Verschil moet er wezen  ;D ;D
850R

RATFINK

Citaat van: jan piet op 27-12-2010 09:44:02
gefeliciteerd!

Dank je !

Ik heb nog steeds iets groen's voor de deur staan  ;D
Ik hou je op de hoogte.

rammstein01

Citaat van: StefanCJ op 26-12-2010 08:04:38
Begint met de M zeker? Witte Twingo?
Ja Stephan, met een M. En ik rijdt liever in de Twingo dan in de Clio.

Gouden Koets

Rijdend in een goudgele S60 T5, werkend bij Volvo

Siemen

Citaat van: spekkie99 op 02-12-2010 23:30:49
Citaat van: Bas850 op 02-12-2010 22:32:22
Citaat van: Siemen op 02-12-2010 22:21:01
Ik ben leerkracht/docent en volleybaltrainer.
Bij welke club

Gokje, HVV.

Vlgs mij hebben wij ooit nog samen gespeeld siemen.

@bas, waar train/speel jij?

Gr,
Gerwin

He Gerwin,

ja klopt, wij hebben idd nog samen gespeeld. Ben nu trainer bij Dynamo Apeldoorn, daarvoor Landstede en daarvoor idd HVV, maar dat is lang geleden....