volvorijders en hun beroep

Gestart door BennieV70T, 02-03-2003 17:17:21

Vorige topic - Volgende topic

Loran

Ik ben student Rechten aan de Open Universiteit, heb een MBO opleiding Elektrotechniek. Ik werk 6 jaar bij een evenementverhuurbedrijf, daar doe ik reparatie en zit af en toe achter de computer. Daarbij help ik ook mee met opbouw.
Rechten studie doe ik erbij omdat ik dat interessant vind.

Toch vind ik elektrotechniek ook erg leuk en daarom klus ik af en toe wat bij met het repareren van alles wat te maken heeft met elektro waaronder dus ook zo'n leuke 850! ;D
Wat heb ik allemaal tot nog toe zelfstandig gerepareerd aan mijn 850 2.5i GLT Sedan '93: - 318.000 km 850: - stoelverwarmingen - enkele lampjes -
Wat moet er nog gebeuren: - asbak - bumper - schakelaartjes - dashboardverlichting - koplampsproeiers -

Macknum

Ik werk nu 8 jaar bij de grote Amerikaanse betaalkaart maatschappij.
Begonnen op de afdeling Ledenservice voor 1 jaar, daarna 5 jaar Fraude Preventie gedaan.
Zit nu de laatste 2 jaar op afdeling Informatievoorziening en Emergency Card Replacement (om waar dan ook ter wereld zsm vervangende kaarten te verstrekken igv verlies, beschadiging of diefstal).

http://www.americanexpress.com/netherlands/homepage.shtml

850 2.5i-20V Aut. Luxury Line 206.000km '96

michiel

OK, dan ik ook. Mag namens een grote beursgenoteerde verzekeraar 's avonds bij de mensen thuiskomen. Hiertoe ben ik verwend met een VW Polo TDI (niet rood) 1.4 driecylinder (ja echt!)
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

ReemGLE

Citaat van: haRtV70R op 09-12-2006 12:55:42
Citaat van: MUKKES op 09-12-2006 01:46:32
Citeer

En dit is mijn DAFje... 430pk en AUTOMAAT... Heeerlijk :eusa_dance:

Goh dat jij zo blij bent met je automaat, heb jij 12 of 16 versnellingen?

ik wil dat ding zo wel t kanaal in rijden, over paar weken staat mijn 105 voor me klaar, helaas weer automaat,  >:(

wist je dat een handbak tegenwoordig optie is bij een Daf?

Is soms wat eigenwijs die A.S tronic, maar over het algemeen is het toch wel lekker makkelijk hoor een automaatje!

Wij hebben ook al diverse 105's lopen, maar zijn er niet echt tevreden over. Zuipen behoorlijk meer diesel dan de 95... :eusa_think:

Ik ben zelf de I-shift van..... ja,  volvo... gewend maar mocht laatst even een XF95 SSC (voor de leken: Super Space Cab) meenemen maar wat een verschil!!! De volvo heeft wat dat betreft de zaken goed voor elkaar.. Bij Vrijbloed reed ik (sl)Actros maar die ging zelf ,als je met een volle bak zand een bruggetje overging, vol in de ankers om vervolgens eens rustig na te denken welke versnelling hij eens zal nemen... Dan sta je daar..... nee.... Hulde aan volvo!!!

Niek

De automaat van de nieuwe DAF XF105 is ook een HEEL stuk verbeterd ten opzichte van de 95.
Maar als ik mocht kiezen ging ik ook voor een handbak.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Derks

Citaat van: Niek op 11-01-2007 19:59:40
De automaat van de nieuwe DAF XF105 is ook een HEEL stuk verbeterd ten opzichte van de 95.

Wat een rare beroeps-omschrijving

gr derks ;)

animalT5R

Citaat van: Derks op 11-01-2007 20:13:32

gr derks ;)

Wat een subtiele manier om weer On -Topic te gaan ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

J-P

Ik ben motor instrukteur voor de grootste rijschool van Zeeland, Dek Verkeersopleidingen.  Erg leuk werk, zelfs vandaag ook al waren er 4 examens afgelast wegens hevige storm. Ik volg altijd op de motor.

Niek

gr derks ;)

Mooi he! Apart beroep is dat... ;D ;D ;D
Om dan maar even on-topic te blijven, ik ben per 1 februari werkzaam bij DAF Trucks in Eindhoven
in de Motorenfabriek als logistiek medewerker. Dat houdt in de aanvoer van onderdelen bij de assemblagelijn, vrachtwagens lossen, etc etc.
                      VOLVO C70

Bouma206

Citaat van: Macknum op 10-01-2007 23:18:50
Begonnen op de afdeling Ledenservice voor 1 jaar, daarna 5 jaar Fraude Preventie gedaan.
Zit nu de laatste 2 jaar op afdeling Informatievoorziening en Emergency Card Replacement (om waar dan ook ter wereld zsm vervangende kaarten te verstrekken igv verlies, beschadiging of diefstal).

Uhm ...... reclame........
Fryslân boppe!!!!

nico1

ik heb een eigen metselbedrijf
carbon blauw das mijn volvo nou

R o b

Citaat van: nico1 op 12-01-2007 10:42:39
ik heb een eigen metselbedrijf

Eindelijk een collega! :)

haRtV70R

Citaat van: Niek op 11-01-2007 21:01:13

gr derks ;)

Mooi he! Apart beroep is dat... ;D ;D ;D
Om dan maar even on-topic te blijven, ik ben per 1 februari werkzaam bij DAF Trucks in Eindhoven
in de Motorenfabriek als logistiek medewerker. Dat houdt in de aanvoer van onderdelen bij de assemblagelijn, vrachtwagens lossen, etc etc.

Gewoon clarkist zoals de belgen zeggen ;D
[move][/move]

Niek

VOLVO C70

Macknum

Citaat van: Bouma206 op 11-01-2007 21:29:28
Citaat van: Macknum op 10-01-2007 23:18:50

Uhm ...... reclame........
Niets meer of minder dan een ieder die zijn/haar werkgever met naam en link of foto's vermeld.
Als je het als grap bedoeld had dan even een ;D geplaatst............

850 2.5i-20V Aut. Luxury Line 206.000km '96