volvorijders en hun beroep

Gestart door BennieV70T, 02-03-2003 17:17:21

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Ronbroek

Citaat van: heutink op 16-10-2007 19:01:21
Ik ben oud-direkteur van maxonmotor benelux, die firma die van die kleine hightech servomotoren maakt  die o.a. op Mars rondrijden.
Momenteel doe ik het wat rustiger aan bij dezelfde firma.

http://www.youtube.com/watch?v=x_iPvUWyzhE  :)

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Laserblue

Citaat van: Ronbroek op 17-10-2007 20:04:52
Citaat van: heutink op 16-10-2007 19:01:21
Ik ben oud-direkteur van maxonmotor benelux, die firma die van die kleine hightech servomotoren maakt  die o.a. op Mars rondrijden.
Momenteel doe ik het wat rustiger aan bij dezelfde firma.

http://www.youtube.com/watch?v=x_iPvUWyzhE  :)

;D ;D ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

heutink

leuk he ,     ik ben er best wel trots op, maar nu lekker genieten van die 300 pk
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Jeff

Citaat van: thyzerrr op 06-02-2007 00:19:02
Ik ook maar even dan:
Sinds ongeveer 2 jaar ben ik kleine zelfstandige, werk als freelance licht-, en geluidstechnicus, plus alles wat enigszins verwant is aan het theatervak.  Momenteel aan het werk als stage crew voor 's lands blondste illusionist;)

Was al even bang dat ik de enige hier zou zijn in het vak, maar ik zag dat Iko me voor was (hebben wij elkaar niet zo'n 1,5 jaar geleden ontmoeten terwijl we beiden aan t werk waren op Impulz?)

En nog een gevonden inmiddels ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

zilver850

Ook ik zal even bekend maken wat ik doe, ik maak europa onveilig met de vrachtwagen. En als het goed is ga ik volgende week op pad met een hagelnieuwe daf 105 460pk met nieuwe trailer in deense stijl :eusa_dance:. Voor geintresseerde foto's staan op V8 power onder bedrijven forum bij hovotrans(pagina 31).

R o b

Citaat van: )()()sT op 16-10-2007 19:15:19
Update..

Ik zit in de projectontwikkeling en in de avonduurtjes nog steeds wel architect ;)

keer koffie?  ;D

)()()sT

hathü

Sbv

Dank, ik vroeg erna dar mijn vriendin ook wel eens wat met de verslavingszorg doet. Zij werkt bij Delta in Poortugaal

simmz

ik werk bij een reclamebureau in het zuiden des lands. ben daar multimedia-vormgever... (grafisch, web, fotografie, film, geluid, etc.)

daarnaast doe ik eigenlijk preceis datzelfde maar dan in de avonduren... of mag ik dat niet zeggen?

:eusa_whistle:

dus...
every man dies, not every man really lives

zilver850

Nou hier zijn dan 2 foto's waar ik meegaat rijden.

ovlov 058

Carrossier, alle merken en nu zeker ne volvo :eusa_whistle:

marcelV70R

Citaat van: zilver850 op 21-10-2007 18:31:10
Nou hier zijn dan 2 foto's waar ik meegaat rijden.

ik weet uit ervaring dat je daar veel plezier mee gaat krijgen!! ;D ;D

Marcel

Hylco

Citaat van: Hylco op 07-12-2005 23:00:06
Masterstudent Bedrijfskunde en Night Auditor bij een hotel in de buurt van R'dam.

Werkeloos, jalalalala, werkeloos, jalalalala, werkeloos.... Koos werkeloos. :P

Zonder gekheid, de scriptie is bijna af en dan ben ik wel een werkeloze met een HTS scheepsbouwkunde en een WO Bedrijfskunde (richting Supply Chain Management). Als er toevallig nog iemand ergens iets leuks weet waar ik beide in kan combineren, houd ik me natuurlijk van harte aanbevolen.