volvorijders en hun beroep

Gestart door BennieV70T, 02-03-2003 17:17:21

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Citaat van: Jeff op 26-10-2007 00:05:47
Oud lelijk gebakje ik ga toch niet hopen dat je je Volvo bedoelt...  :eusa_whistle: En je gaat hem al helemaal niet inruilen tegen een Nissan toch  ::)

Nee helaas niet nee::) Ik heb nog een oude Caddy uit het jaar nul. In November moet de bedrijfsbus er zijn....;D  ;D
Volvoloos....

Grijze Baksteen

De bestuurder van de grijze baksteen is ICT Consultant en zit momenteel op project bij Advies- en Ingenieursbureau DHV te Amersfoort, afdeling global ICT...
HeeRRRRRRlijk die 5 cilinder!!!

Laserblue

Volgens mij is vrachtwagen chauffeur het meest voorkomende beroep hier :eusa_think:
Had ik niet verwacht  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elmarconi

Citaat van: Laserblue op 07-12-2007 19:00:42
Volgens mij is vrachtwagen chauffeur het meest voorkomende beroep hier :eusa_think:
Had ik niet verwacht  ;D

Dat is de categorie die niet nerveus wordt van hoge km-standen denk ik...  :eusa_whistle:
--
Autogas Inside . . .

Michael

Scooby Doo

Puppy Power!!!

Vulk

Laatste examenreeks komt er aan en dan nog 3 maand stage. Vanaf dan mag ik mij milieucoördinator gaan noemen. :)

Enno

Citaat van: Vulk op 08-12-2007 13:16:03
Laatste examenreeks komt er aan en dan nog 3 maand stage. Vanaf dan mag ik mij milieucoördinator gaan noemen. :)

Dan ga je toch wel in een volvo rijden ?...... ;)..Het merk met de radiator die ook bijdraagt aan een beter milieu...als ik me niet vergis?

Ik ben ooit ook eens milieu coordinator geweest. Gelukkig had automatisering minder met milieu te maken dan kerosine & andere vieze chemisch rotzooi...

Maar ik denk inderdaad dat diegenen die altijd veel gereden hebben ook weten dat hun roffels het ook wel vol zullen houden. Ik sta op autoweek.nl bij de myreview inmiddels in de top 3 meeste km's voor het merk volvo. In het lijstje dat hier wordt bijgehouden is dat ietsje minder hoog helaas....

maar goed toch wel leuk..

reMARKable

Citaat van: edwin2006 op 24-10-2007 20:46:26
Ben nationaal chauffeur en rij voor een bedrijf uit Veghel met groene auto,s en witte opleggers met de reclame.

Is dat niet voor PBV? prefab beton.... of waren die nou precies anders om in kleur..?

reMARKable

Owja ben zelf werkvoorbereider bij een bouwbedrijf in Oss. Met de huiskleuren oranje en blauw... :)

We zijn de buren van Heesse schipyards... Heb gehoor dat ze 3 docks gaan bijbouwen...

En ook nog student aan de Avans hoogeschool in Tilburg...

Marc O.

Sinds 2 weken projectleider Lean Manufacturing bij ASML. Daarnaast parttime zelfst. ondernemer met een jacht charter bedrijf(je).
...The Nile isn't just a river in Africa...

joebar

Via worstmaker naar kraandrijver naar LPG inbouwer naar houtveredelaar, nu storingsmonteur in een fabriek waar ze droge zuigelingenvoeding maken......
Weet nu pas hoe handig dat is, als ze de luier volschijten, kun je hem gewoon uitkloppen

Dennis850

Oke ik heb iets om over na te denken...
Ik ben nu bijna 10jaar militair en ga begin 2008 naar Afghanistan. Nu zijn ze daar bij mij thuis niet bepaald happy mee. Mijn vader runt een bedrijf in Venezuela en heeft nu gevraagd of ik (na de uitzending) bij hem wil komen werken. Ik heb het op zich prima naar mijn zin bij defensie maar iets meer tijd bij het gezin is ook wel eens prettig. :eusa_think:

Misha

Citaat van: Dennis850 op 08-12-2007 20:54:58
Oke ik heb iets om over na te denken...
Ik ben nu bijna 10jaar militair en ga begin 2008 naar Afghanistan. Nu zijn ze daar bij mij thuis niet bepaald happy mee. Mijn vader runt een bedrijf in Venezuela en heeft nu gevraagd of ik (na de uitzending) bij hem wil komen werken. Ik heb het op zich prima naar mijn zin bij defensie maar iets meer tijd bij het gezin is ook wel eens prettig. :eusa_think:
Tuurlijk !
Benzine kost daar toch 20 cent per gallon ?
Leuke V8 .. lekker weer....
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

why-not