Rims,.... help je me effe kiezen?

Gestart door face.flava, 08-07-2006 23:55:16

Vorige topic - Volgende topic

face.flava

Nou ik heb er wel wat aan hoor, goede reacties!

dit vind ik inderdaad een redelijk mooie maar het is weer zo'n BBS stijl, dat zie je erg veel onder VW BMW Mercedes,.... niet erg maar ik wil toch een aparte look voor mijn C. En de velg is echt zo'n duitse stijl, een beetje een "diepe velg"

face.flava

Citaat van: BenC70ES op 10-07-2006 19:35:59
Waarschijnlijk zoek je zoiets (dit is 19" met zwarte binnenkanten):

Jah Ben, dit komt aardig in de buurt, alleen geen Chroom (bling bling) voor mijn C.

Ik zal een beetje proberen uit te leggen wat ik wil.

Inderdaad zwarte binnenkant en gepolijst alu aan de buitenkant en dan 7 spaken misschien 9 en heel misschien 5 spaken hangt van het model af.
De velgen moet er een beetje robust uitzien dus niet te dunne spaken. De spaken moeten plat en breed zijn niet te veel tirelantijnen maar gewoon een beetje simpel nou is de Cassiopeia (volvo origineel) een 5 spaak design die ik bijzonder mooi vind. Alleen tja,... tis 17" he. Ik wil 18 of 19.

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Je hebt die ATP's van hierboven in verschillende afwerkingen dacht ik...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

face.flava

Citaat van: BenC70ES op 11-07-2006 20:17:09

ja klopt maar dan geen zwart binnen

ja mensen sorry maar ik vind het heel erg moeilijk, ik wil niet zomaar een velg en ik wil ook geen te drukke velg. De C mag zijn eigenschappen natuurlijk niet verliezen.

face.flava

hey hebben jullie een aantal sites voor me waar ik velgen kan bekijken?

bouqske

Suzuki Swift GTi > Opel Ascona 16S GT > Opel Vectra 1.6i > R5 Turbo > Renault Clio 16V > Volvo 850 t-5 > Volvo C70 t-5 > Volvo S60 2.4d

face.flava

bouqske

Suzuki Swift GTi > Opel Ascona 16S GT > Opel Vectra 1.6i > R5 Turbo > Renault Clio 16V > Volvo 850 t-5 > Volvo C70 t-5 > Volvo S60 2.4d

BenC70ES

Die stonden op die blauwe C70 is Alsfeld (zie meetings)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

bouqske

Citaat van: BenC70ES op 11-07-2006 20:31:44

ff gezien, is wel zeer bruut  ;)

face.flava

Citaat van: BenC70ES op 11-07-2006 20:31:44

ja dat klopt!

ze hebben wel wat,.... maar veel lucht weinig metaal. :)

face.flava

Dit is ook wel mooi,..... geen zwart binnen maar wel robuust

M a r c

Citaat van: face.flava op 11-07-2006 20:22:05

ja mensen sorry maar ik vind het heel erg moeilijk, ik wil niet zomaar een velg en ik wil ook geen te drukke velg. De C mag zijn eigenschappen natuurlijk niet verliezen.

Sorry, maar die velgen die je zelf in eerste instantie hebt uitgekozen vind ik absoluut niet bij de C70 passen....  Een BBS-achtige velg past nu eenmaal het beste bij de klassieke coupelijnen van de C70  :) Je komt continu met velgen op de proppen die een beetje "new-edge" zijn en dus niet bij de glooiende lijnen van de C70 passen... just my 3 cents  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

face.flava

Citaat van: M a r c op 11-07-2006 21:53:42
Citaat van: face.flava op 11-07-2006 20:22:05

Sorry, maar die velgen die je zelf in eerste instantie hebt uitgekozen vind ik absoluut niet bij de C70 passen....  Een BBS-achtige velg past nu eenmaal het beste bij de klassieke coupelijnen van de C70  :) Je komt continu met velgen op de proppen die een beetje "new-edge" zijn en dus niet bij de glooiende lijnen van de C70 passen... just my 3 cents ;)

Ik snap je point of view,  maar oKay kijk BBS vind ik sowieso NIET mooi dus al passen ze of niet gaan ze niet onder de mijne. Nou vind ik het wel leuk bij anderen maar voor mij C wil ik idd iets wat niet klasiek is maar wel goed staan en van de 5000(?) velgen die er zijn moeten er een aantal "new-edge" design's onder de C staan, denk je niet?