Surffauto's

Gestart door The Saint, 11-07-2006 09:30:15

Vorige topic - Volgende topic

ineke

Ik vind die pyjama in dit geval een échte pyjama, hoor. Een van gebreide stretchstof gemaakt soort van hoes/slaapzak voor je boardje. In een heel schattig streepje, echt een beetje jaren vijftig/zestig... maar wel vies van de wax, het zand en zeezout natuurlijk.

Het eigenaardige is dat ik toch voldoende 850/V70's rond zie rijden in Zaanstreek, Alkmaar en omgeving maar nooit een forumsticker tegen kom. En ook geen exemplaren met boardjes op of in de auto. Misschien beter opletten?

Sbv

Citaat van: The Saint op 11-07-2006 22:42:01
Citaat van: Sbv op 11-07-2006 22:09:33
Citaat van: fearless op 11-07-2006 19:52:10
Moet zeggen dat ik zo'n surfplank op het dak wel stoer vind staan.  ;D

Kan uit ervaring zeggen dat planken er ook in passen ;D. Laatst 2 planken en wat zeilen etc bij mijn ouders vandaan gehaald.
Voorstoel en bank plat klaaR.

Ik heb de mijne (NSP 9.2) R ook in de auto gehad, maar om nou te zeggen dat dat soepel ging... En zoals ik zondag het strand afkwam had ik 'm HELEMAAL niet in de auto willen hebben, het halve strand hing R nog aan (ook aan de boardbag).

@ Ineke: Hargen aan Zee bestaat ECHT hoor ;D Ligt nog iets ten noorden van Schoorl, dat weer iets noordelijker ligt dan Bergen aan Zee en DAT ligt weer iets boven Egmond aan Zee. Volgens enkele surfsites zou je R goed moeten kunnen surfen, maar dat is mij dus zondag niet gelukt.

@ Dop: Wijk aan Zee is the place to be idd. Door de pier weinig stroming en geen strekdammen. Nou heb ik nog zeer weinig ervaring, maar ik weeg alles wat ik lees en hoor mee. Heb wel in WAZ les gehad. Ook qua faciliteiten (warme douches!) is het top.

In vroeger dagen toen ik nog een fanatief surfer was hing er meestal ook een half strand aan, en dat icm wat natte zeilen en nat surfpak. Had toen een aanhanger achter de auto. Nu lagen planken bij mijn ouder in de garage wat in de weg dus maar even meegenomen in de auto ipv erop. Als het echt voor her surfen was, dan weer op de auto .
Wil wel weer eens gaan beginnen, echter is mijn pak wat gekrompen leek wel  ;D

Mod edit: quote hersteld

Sbv

Citaat van: The Saint op 11-07-2006 22:42:01
Ik heb de mijne (NSP 9.2) R ook in de auto gehad, maar om nou te zeggen dat dat soepel ging... En zoals ik zondag het strand afkwam had ik 'm HELEMAAL niet in de auto willen hebben, het halve strand hing R nog aan (ook aan de boardbag).

@ Ineke: Hargen aan Zee bestaat ECHT hoor ;D Ligt nog iets ten noorden van Schoorl, dat weer iets noordelijker ligt dan Bergen aan Zee en DAT ligt weer iets boven Egmond aan Zee. Volgens enkele surfsites zou je R goed moeten kunnen surfen, maar dat is mij dus zondag niet gelukt.

@ Dop: Wijk aan Zee is the place to be idd. Door de pier weinig stroming en geen strekdammen. Nou heb ik nog zeer weinig ervaring, maar ik weeg alles wat ik lees en hoor mee. Heb wel in WAZ les gehad. Ook qua faciliteiten (warme douches!) is het top.

Hmm misschien dan ook eens gaan kijken, ik kwam voorheen altijd of op de Brouwersdam of Hellevoetsluis, dat was lekker dichtbij.

Mod edit: quote hersteld

The Saint

Op een snelweg rijden met een longboard op je C70 is niet ideaal... De dakdragers zitten een beetje te dicht bij elkaar.

Gelukkig heb ik nu een vaste plek voor het board, dus hoeft al dat gesleep niet meer  :)

Off-topic, maar ook wel apart:

No shirt no shoes, no pinball

Esveldt

Mooi!!

Beide!

Trouwens alleen jammer dat ze u met een hoofdletter hebben gedaan:

In speciale gevallen is een hoofdletter op een andere plaats dan aan het begin van een zin wel mogelijk. Dan moet U of Uw wel verwijzen naar iemand die volgens de schrijver veel eerbied toekomt. Dat kan bijvoorbeeld de koningin zijn, of God. In de volgende zinnen kan (niet: moet) dus een hoofdletter worden gebruikt:

* Grote God, wij loven U.
    * Schenk ons Uw Heilige Geest.
    * Majesteit, wij heten U en de Uwen van harte welkom.

;D

Marc O.

Toevallig gisteren ook een poosje achter een S8 V10 gereden. Is dat een Lambo motor of gebruikt Lamborghini een Audi motor?
...The Nile isn't just a river in Africa...

lipton

brrr lijkt mij koud.....

breakman

Citaat van: Marc O. op 18-06-2007 17:18:16
Toevallig gisteren ook een poosje achter een S8 V10 gereden. Is dat een Lambo motor of gebruikt Lamborghini een Audi motor?

lambo gebruikt audi motor !! gelukkig  :eusa_whistle:

why-not

Moet wel geld opleveren zo'n "de boxx"  gebeuren  :eusa_think:

wat een prachtige wagen, 450 pk tje's  :o

Ludo

Citaat van: why-not op 18-06-2007 19:54:31
Moet wel geld opleveren zo'n "de boxx"  gebeuren  :eusa_think:

je kan de winst zowat uitrekenen.
Al honderden verkocht (743!)

;D

The Saint

Het ging hier wel over MIJN auto he....  ;D ;)

Marc O.

Citaat van: The Saint op 18-06-2007 20:22:45

Die is inderdaad óók heel mooi!! ;D

Mooie lokatie ook. Ten noorden van (de monding van) het Noordzeekanaal?
...The Nile isn't just a river in Africa...

The Saint

Citaat van: Marc O. op 18-06-2007 20:24:04
Citaat van: The Saint op 18-06-2007 20:22:45

Die is inderdaad óók heel mooi!! ;D

Mooie lokatie ook. Ten noorden van (de monding van) het Noordzeekanaal?

Yep, waar zware industrie (Corus) en natuur elkaar op een vreemde manier ontmoeten: Wijk aan Zee.

En thanx..  ;)

Turbobiker

Citaat van: breakman op 18-06-2007 19:37:14
Citaat van: Marc O. op 18-06-2007 17:18:16

lambo gebruikt audi motor !! gelukkig  :eusa_whistle:

:eusa_naughty:

Audi gebruikt een Lambo motor...
De Tussenpaus

octaaf

niks zaliger dan roffelen van surfspot naar surfspot (tenzij het surfen zelf).
en wie heeft (had?) eveneens een 850?... roberto ricci, toch wel gekend voor zijn design in de surfwereld.