Surffauto's

Gestart door The Saint, 11-07-2006 09:30:15

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Zondag gesurfd in Hargen aan Zee. 't was allemaal nix door het vele schuim, golven die te snel 8er elkaar kwamen en de sterke stroming.

Maar ach, je hebt altijd je auto nog he  ;)

(De T-5R is van 850idol die toestemming heeft gegeven voor het kenteken.)

No shirt no shoes, no pinball

Ludo

)()()sT

Een zilvere en een zwarte; waar zie ik dat vaker  ::) ;)

Alleen is een T-5R en een R net wat leuker  ;D

The Saint

haRtV70R

Mooie kar Saint!!! Staat erg mooi dat zilver.. XC-grilletje.. Helemaal af! :o
[move][/move]

ineke

ik heb een Volvo-rijdende, surfende collega. Hij is vaak bij de Noordpier in Wijk aan Zee te vinden en rijdt een Amazon combi. Op het moment rijdt hij met mijn 850 door Engeland en rij ik in mijn eigen Amazon...

Waar ligt Hargen aan Zee of is dat een fictieve plaats?  ;) En is het een goede surfstek?

Volgende keer graag échte surffoto's... ;)

ineke

DopdeDouwer

Inderdaad waar zijn die golven en zee foto's etc.
Heb ook gesurfed maar dan in Mimizan in Frankrijk. Wat meer zekerheid op golven daar. Maar lijkt me ook leuk om hier een longboardje te hebben. En af en toe hier te surfen. Wat is jullie favo "spot" Wijk aan zee" schijnt inderdaad goed te zijn. Voor mij zou Hoek van Holland of Scheveningen meer in de buurt zijn.
Vierkant Rules

bouqske

Citaat van: DopdeDouwer op 11-07-2006 13:09:58
Heb ook gesurfed maar dan in Mimizan in Frankrijk.

ik ben gaan surfen in Moliets Plage, paar km verder dan Mimizan
we gingen elk jaar op camping in Lit-et-Mix

good waves daarzo ;)

Suzuki Swift GTi > Opel Ascona 16S GT > Opel Vectra 1.6i > R5 Turbo > Renault Clio 16V > Volvo 850 t-5 > Volvo C70 t-5 > Volvo S60 2.4d

DopdeDouwer

Daar ben ik ook een jaar geweest. Het stappen viel er alleen best tegen, een pinautomaat (die zo goed als altijd leeg was) en een leuke kroeg. En dat was het, op die duistere club na.
Vierkant Rules

bouqske

klopt,

het stappen deden we ook in Mimizan,
hoewel we dat niet veel deden, wat op de camping of het strand zitten met wat biertjes (en vrouwvolk) of dergelijke is pakke leuker :)

Edit:  zet ik die tour de france op om 16.15 uur, zie ik dat ze net Lit-et-Mixe doorrijden :(
         i want vacation !!  ;)
Suzuki Swift GTi > Opel Ascona 16S GT > Opel Vectra 1.6i > R5 Turbo > Renault Clio 16V > Volvo 850 t-5 > Volvo C70 t-5 > Volvo S60 2.4d

fearless

Moet zeggen dat ik zo'n surfplank op het dak wel stoer vind staan.  ;D

Sbv

Citaat van: fearless op 11-07-2006 19:52:10

Kan uit ervaring zeggen dat planken er ook in passen ;D. Laatst 2 planken en wat zeilen etc bij mijn ouders vandaan gehaald.
Voorstoel en bank plat klaaR.

The Saint

Citaat van: Sbv op 11-07-2006 22:09:33
Citaat van: fearless op 11-07-2006 19:52:10

Kan uit ervaring zeggen dat planken er ook in passen ;D. Laatst 2 planken en wat zeilen etc bij mijn ouders vandaan gehaald.
Voorstoel en bank plat klaaR.

Ik heb de mijne (NSP 9.2) R ook in de auto gehad, maar om nou te zeggen dat dat soepel ging... En zoals ik zondag het strand afkwam had ik 'm HELEMAAL niet in de auto willen hebben, het halve strand hing R nog aan (ook aan de boardbag).

@ Ineke: Hargen aan Zee bestaat ECHT hoor  ;D Ligt nog iets ten noorden van Schoorl, dat weer iets noordelijker ligt dan Bergen aan Zee en DAT ligt weer iets boven Egmond aan Zee. Volgens enkele surfsites zou je R goed moeten kunnen surfen, maar dat is mij dus zondag niet gelukt.

@ Dop: Wijk aan Zee is the place to be idd. Door de pier weinig stroming en geen strekdammen. Nou heb ik nog zeer weinig ervaring, maar ik weeg alles wat ik lees en hoor mee. Heb wel in WAZ les gehad. Ook qua faciliteiten (warme douches!) is het top.

ineke

Citaat van: The Saint op 11-07-2006 22:42:01
Ik heb de mijne (NSP 9.2) R ook in de auto gehad, maar om nou te zeggen dat dat soepel ging... En zoals ik zondag het strand afkwam had ik 'm HELEMAAL niet in de auto willen hebben, het halve strand hing R nog aan (ook aan de boardbag).

Boardjes van mijn collega worden zo de Amazon ingeschoven, weliswaar in een 'pyjama'. En ook mijn 850 wordt daar wel eens voor gebruikt ;)
Dat gedoe met die dakdragers en zo, dat schijnt allemaal te lang te duren en waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

In Wijk aan Zee zijn meer Volvorijdende surfers te vinden, mijn collega (ook eindredactuer van het Volvo Calssic magazine) heeft er wel eens een aantal gesproken. Tja, zo'n combi of estate is natuurlijk erg handig...

Ik zal Hargen aan Zee aan 'm doorgeven.

The Saint

Citaat van: ineke op 12-07-2006 11:51:20
Citaat van: The Saint op 11-07-2006 22:42:01

Boardjes van mijn collega worden zo de Amazon ingeschoven, weliswaar in een 'pyjama'. En ook mijn 850 wordt daar wel eens voor gebruikt ;)
Dat gedoe met die dakdragers en zo, dat schijnt allemaal te lang te duren en waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

In Wijk aan Zee zijn meer Volvorijdende surfers te vinden, mijn collega (ook eindredactuer van het Volvo Calssic magazine) heeft er wel eens een aantal gesproken. Tja, zo'n combi of estate is natuurlijk erg handig...

Ik zal Hargen aan Zee aan 'm doorgeven.

Pyama = boardbag  ;)

Noem meteen Petten op, schijnt (niet uit eigen ervaring dus) heel goed te zijn  8) Ligt wel weer noordelijker.