FelixB: C70 convertible T5 aut

Gestart door FelixB, 12-07-2006 18:28:14

Vorige topic - Volgende topic

FelixB

Citaat van: bouqske op 13-07-2006 10:52:22
kan je mij eens het weggedrag van die wagen vertellen, ik wou ook een C70 cabrio kopen, maar de verkoper zei mij, dat voor 'een mens met mijn rijstijl' het koetswerk iets te flexibel zou zijn :)  en dat ik beter af zou zijn met een gewone coupé

Heb er pas een paar 100 km mee gereden, maar vond het vooraf al een onzinnige opmerking van de verkoper en vind dat nu nog steeds, wellicht dat 'Linssen' er wat meer over kan zeggen...

Je weet vantevoren dattie meer tordeert dan een dichte, dat weet je dus vantevoren, nou én?
Ik neem de rotondes net zo snel als in de 850 hoor....  :P
855R & C70 T5 cabrio automaat

M a r c

hMMM, rij ook wel eens in een C70 cabrio maar vind ze ronduit slap, erg veel torsie over drempels en in bochten. Je voelt dan de hele auto werken...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FelixB

Citaat van: M a r c op 13-07-2006 14:35:55
hMMM, rij ook wel eens in een C70 cabrio maar vind ze ronduit slap, erg veel torsie over drempels en in bochten. Je voelt dan de hele auto werken...

Klopt allemaal, maar dat weet je vooraf als je cabrio koopt en de C70 is inderdaad een van de cabrio's met de slapste carrosserie's ....

Op Top Gear werd het vroeger vergeleken met een schoenendoos mét en zonder deksel, dit n.a.v. de slapte van de eerste Saab 900 cabrio's...
855R & C70 T5 cabrio automaat

Laserblue

Citaat van: FelixB op 13-07-2006 17:12:00
de slapte van de eerste Saab 900 cabrio's...

Die was gewoon eng om stevig mee over klinkers te rijden ;D

Die kraakte ook aan alle kanten met een beetje hobbel :(
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

BenC70ES

Het kan misschien raar klinken maar dat kan heel erg schillen van de ene tegen de andere... 

De ringtaxi is na een tijdje ook zo slap als een vod  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!