FelixB: C70 convertible T5 aut

Gestart door FelixB, 12-07-2006 18:28:14

Vorige topic - Volgende topic

FelixB

Niet nieuw hier, maar wél met een 'nieuwe' Volvo erbij: de C70 cabriolet, zoals reeds aangekondigd in de topics in de rubriek 'Algemeen'...

De foto's staan op: http://www.mijnalbum.nl/Album=SNSK64GF

Lage prijs betaald voor een auto met wat werk:
Navigatiesysteem doet het meestal niet (zie mijn topic dáár)
Ex-lease-auto dus slecht behandeld, veel kleine dingetjes zijn gebroken of beschadigd
Leren bekleding is 'kaal' en blauw is verkleurd naar paars, misschien een ander interieur?!
Of anders naar 'de leerlooier' in Den Haag...
Wat krasjes en deuken vergeleken met de perfecte andere C70 cabrio's (van 24.000 euro+).

Oh ja, van september 1999, 242.400 km gelopen, WA+ verzekerd, full-options (electrisch bediende stoelen, NAVI (die dus niet goed werkt) en de 'normale' dingen die in een T5 thuishoren zoals Cruise Control, ECC, Boardcomputer, verwarmde stoelen etc.
855R & C70 T5 cabrio automaat

Taranis

De kap vind ik qua kleur absoluut vloeken met de rest van de auto, maar verder een schitterend ding zo op de foto's  8)

Veel plezierige (zonnige?) kilometers gewenst!  :D

Niek

Gefeliciteerd met de aanschaf! Mooie auto zeg! :)
Je kan hem meteen goed gebruiken waar die voor is: open rijden. Het weer is mooi zat!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Frans Harkema

Is die XJ 40 ook jouw eigendom?

BenC70ES

Mooi hoor, en ik vind die kap er super bij staan!  8) Mooi laag ook...

Dat 'blauwe' leer is altijd wat paars achtig hoor... althans bij al die ik al gezien heb, en daar zaten ook coupés bij met lage kilometerstand.

Superkoop Felix, ga je heel veel plezier van hebben  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

llinssen

Gefeliciteerd. Ziet er heel mooi uit!
ook die combinatie van de leerkleur en het metallic accent ipv hout ziet er goed uit.

Bij de volgende meeting moeten we naast elkaar parkeren!
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

elianmars

Mooie wagen, hoor!!!

Ik ben 't wel eens met Taranis wat betreft de kleur van de kap (zwart zou in mijn ogen mooier staan), maar dan neemt niet weg dat ik stiekem toch wel heel erg jaloers ben op je karretje!  :P ;)

Taranis

Citaat van: elianmars op 12-07-2006 22:21:00
(zwart zou in mijn ogen mooier staan)

Idd, vond ik ook :)

Kleur van de auto zelf vind ik wel mooi, stuk exclusiever dan donkerblauw ofzo  8)

FelixB

Dank u allen  ;D

Ben er ook heel verheugd mee.
Helaas is die XJ niet van mij, dat was een foto van de verkoper; a propos, hoe is het afgelopen met die club/forumlid die ging kijken naar een XKR-cabrio?
Die stond ook op mijn short-list, maar gezien alle problemen met die auto's (My Review op autoweek.nl).....

Die blauwe kap staat in de praktijk zo slecht nog niet, omdat het nu een blauwe (plaatwerk, bekleding, kap) auto is. Dan zou zwart zelfs minder goed staan. Gelukkig is blauw mijn lievelingskleur...

Maar zoals gezegd bedriegen de foto's: de staat is redelijk met alle krassen en butsen en de kleur van de kap is juist heel 'passend'...

Als nu het navigatiesysteem ook zou gaan werken ben ik helemáál een happy man!

Ja Laurens, ik kijk ook al uit naar foto's (PS zweefde jij ook zo de eerste kilometers? Wát een ervaring hé?)  :P
(en het uitwisselen van cabrio-ervaringen met club/forumleden).

M a r c

Mooie wagen Felix!  Vind de kleur mooi en vooral dan in combi met die donkere Canisto's. Met een cabrio maak je niet zoveel kms, dus je kunt hier nog vele jaren plezier mee hebben. Voordeel van een ex-leasewagen is dat ze wel alle beurten bij de dealer hebben gehad.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Frans Harkema

Citaat van: FelixB op 12-07-2006 23:01:39
a propos, hoe is het afgelopen met die het club/forumlid die ging kijken naar een XKR-cabrio?

Daar gaat het goed mee en met de XKR ook. Als combinatie is het helaas niet gelukt..... Maar geen probleem, ik ben met m'n XJ6 ook nog steeds happy.  :)

The Saint

Zeer mooie kleur en hele mooie wielen R bij (is origineel, weet ik, maar imho is R geen mooiere op de C70).

Ik vind de kleur van de kap ook niet echt mooi staan. Zou liever dat beige/bruinige hebben gehad.

Gefeliciteerd met deze beauty!

Pas wel op voor een verbrande schedel met dit weer!
No shirt no shoes, no pinball

mehn

Citaat van: The Saint op 13-07-2006 10:27:58
Zou liever dat beige/bruinige hebben gehad.

??? Nou dan toch liever zwart  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FelixB

Hai Frans, ben al heel benieuwd of het lukt, er zijn ook hele mooie turqoise (kleur 422?!) XKR-cabrio's te koop. Zoals gezegd heb ik er ook naar gekeken maar ik durfde niet.....

Heb zelf een hekel aan beige/bruin in de auto, dus die kleur komt voor mij absoluut niet in aanmerking, ik hoop dat ik het nog netjes formuller  ;)

Verbrande schedel valt wel mee omdat ik al 3 1/2 jaar in een Peugeot 206cc rondrij...

bouqske

Mooie wagen,

hoewel ik een aantal personen moet bijtreden ivm de kleur van het dak, maar daarin heeft iedereen (gelukkig) een eigen visie...

kan je mij eens het weggedrag van die wagen vertellen, ik wou ook een C70 cabrio kopen, maar de verkoper zei mij, dat voor 'een mens met mijn rijstijl' het koetswerk iets te flexibel zou zijn :)  en dat ik beter af zou zijn met een gewone coupé

Citaat van: The Saint op 13-07-2006 10:27:58
hele mooie wielen R bij (is origineel, weet ik, maar imho is R geen mooiere op de C70).

imo zijn Tritons mooier ;)
Suzuki Swift GTi > Opel Ascona 16S GT > Opel Vectra 1.6i > R5 Turbo > Renault Clio 16V > Volvo 850 t-5 > Volvo C70 t-5 > Volvo S60 2.4d