Helaas overleden

Gestart door Lodewijk, 03-04-2003 23:28:59

Vorige topic - Volgende topic

Lodewijk

Ik heb een droevige mededeling: van de leasemaatschappij (ja, die dingen worden een soort geleased) heb ik gehoord dat de S70 T5 van de KLPD overleden is na 265000 kilometers trouwe dienst.

De motor heeft de geest gegeven en opknappen zal niet meer gebeuren. Ach, 265000 km trappen zonder grote ellende mag je nix van zeggen... Iets voor jou, Johann? Of ga je ze niet verzamelen?

Maar goed, de regio zuid holland is weer vrij, op bestickerd-Volvo-vlak hebben ze alleen nog lpg en D5 bakken. Die laatste doet het ook leuk, maar een T5 is toch de top. Dus het gas kan er weer op!! Peddle to the metall!!

Joris_Scholte

Met oprechte deelneming.....  :'(

rogier

Zuid-Holland weer vrij? Hier in Waddinxveen staat een heel park met Volvo's, volgens mij grotendeels T5's.

Skua

En de S60's van de KLPD? Dat zijn zeker ook T5's

Maar wel jammer voor die s70  :'(
Bijna 300K

Rudi

Waarschijnlijk Volvo dealer onderhouden,verversingstermijn van 20.000km,standaard olie....tsja dan kun je zoiets verwachten....
Dr.Go-Fast...

Reitse

Jammer zeg... weer een T5 foetsie...

Walter

CiteerEn de S60's van de KLPD? Dat zijn zeker ook T5's

Maar wel jammer voor die s70  :'(

Bij mijn weten hebben ze hier in Waddinxveen geen T5's meer. Maar onderschat een D5 niet, zit best gang in zo'n ding!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Krause

TADAAAA !!! Zijn ze niet prachtig ? Ik heb de wagen nummers en kentekens weg gehaald anders krijg ik #$%##$##.

Jerry

Zelfs zo zijn het prachtige exemplaren......... ;D en rijden dat ze doen.....geweldig gewoon.

Remy_W.

jammer dat er van die strepen opzitten :(
en dat er politie op staat :(
en dat ze je boetes geven :(

reed d'r maar een gewone burger in... ik offer me wel op daarvoor  ;D
Talkin' bout adrenaline!

Joris_Scholte

Ik vind het wel wat hebben, die strepen. Zolang ze maar niet achter me aan blijven rijden....

Reitse

Hmmm... mooi beeld: een BMW 7-serie aan de kant gezet door een S60 D5...

Joris_Scholte

Altijd leuk!!  ;D

Remy_W.

Brrrr, rij ik vandaag rond de 150 op de snelweg, zie ik toch in de verte een politiemoter staan, wat uiteraard me snelheid deed verminderen...

Maarja wat verwacht je ook, uit de 20 auto's die om me heen reden pakt ie precies mij eruit...
Op naar een plekje waar we kunnen stoppen...

Aangekomen bij een tankstation, blijkt er een nogal grote controle te zijn, iets van 15 politieauto's, en stuk of 50 agentjes denk'k toch wel. Zo'n busje van de belasting erbij etc etc.

Bleek er een algemene controle te zijn... eerst gingen ze de papieren controleren, toen gingen ze kijken of me handrem het goed deed door tegen me auto te duwen, lichten gecontroleerd, bandjes gecontroleerd, en nog wat dingetjes gecontroleerd..

Als ze dat nou een maand geleden hadden gedaan had'k geen kleine beurt gehoeven!!  ;D ;D

Maarja, nog even blazen en 'k mocht weer gaan... rij'k weg komt d'r nog zo'n mooi politiebusje achter me aan ook... sirene's aan, zwaailichtjes aan...
Wil ik invoegen, laat de rest van de auto's me er niet tussen, omdat ze gvd dachten dat dat busje achter mij aan zat...

Mja, was weer een vermoeiend dagje  :(
Talkin' bout adrenaline!

Joris_Scholte

Had jij ook geen ex-KLPD-Volvo? Misschien wilden ze alleen maar kijken of jij wel goed voor hun erfstuk zorgde?  ;)