Volvo C30 final version

Gestart door Duell, 19-07-2006 11:34:05

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Stoel staat op de bodem..  ::)

Laserblue

Citaat van: Johann op 05-10-2006 15:41:14
http://www.swededemon.com/images/ext/sd3.jpg

Eerlijk gezegd is dit voor mij eerste foto (ookal licht bewerkt) die mij definitief overtuigd van de schoonheid van de C30 :eusa_clap:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Peth©oni

Citaat van: Laserblue op 05-10-2006 17:56:47

Eerlijk gezegd is dit voor mij eerste foto (ookal licht bewerkt) die mij definitief overtuigd van de schoonheid van de C30 :eusa_clap:

Wordt dat dan wit of zwart ??

Rsport

Ik zou een van de volgende kleuren combi's kiezen voor de C30 en dan 19" imitatie Pegasus eronder  8)

Maar goed zolang de Volvodealer mij nog geen extreem goed bod voor de 480T doet, blijft het bij dromen :P

Zippo

Citaat van: Peth©oni op 05-10-2006 18:27:24
Citaat van: Laserblue op 05-10-2006 17:56:47

Wordt dat dan wit of zwart ??

Denk wit..... :eusa_think:

of zwart.....  ;D

The Saint

Denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je hart..  ;D
No shirt no shoes, no pinball

Laserblue

Citaat van: The Saint op 05-10-2006 18:38:57
Denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je hart..  ;D

donker rood?

zou ook kunnen ;D

Ik zie het wel in Juni :eusa_whistle:

Rudi

Our only worry with Volvo and its youthification (if it's not a word, it should be) is that it's a bit like your uncle hitting a midlife crisis and deciding to wear combat pants and listen to hip-hop. Or your granddad in jeans.

Snap die TG jongens ook niet meer,ene kant is het mooi dat volvo eindelijk haar verstand gebruikt,en dan lees je dit weer...moeilijk om dat imago kwijt te raken,zal wel komen doordat Evolve de fouten van Volvo Zweden weer moet herstellen :-X
Dr.Go-Fast...

Hylco

Ziet er best strak uit, zeker in het zwart. Ben erg benieuwd hoe hij het in de markt gaat doen, want de doelgroep moet ergens slingeren tussen BMW1, kleine Audi en Golf in. Denk niet dat hij gericht is op 307 publiek, maar dat zal de prijs uit moeten wijzen. Prima wagen voor erbij, maar het is toch wel een beetje een snelle bak op boodschappenformaat.

Peth©oni

Nou hij is besteld !!! en nog genomineerd voor auto van het jaar ook !!!  :eusa_boohoo:

Laserblue

Citaat van: Peth©oni op 16-10-2006 11:54:16
Nou hij is besteld !!! en nog genomineerd voor auto van het jaar ook !!!  :eusa_boohoo:

zo makkelijk kom je hier dus niet vanaf hè! :eusa_naughty:

specs graag! :police:

Peth©oni

Citaat van: Laserblue op 16-10-2006 11:57:55
Citaat van: Peth©oni op 16-10-2006 11:54:16

zo makkelijk kom je hier dus niet vanaf hè! :eusa_naughty:

specs graag! :police:

Zwart, en dus ook zwarte bodykit, dakspoiler, sport-pedalen, interieur vind ik goed..... Velgen wordt nog bepaald..... O ja en verlaagd.....

fearless

Enne gaat de gele er nu uit ??  :eusa_think:

Jeroentjuh

fearless