Volvo C30 final version

Gestart door Duell, 19-07-2006 11:34:05

Vorige topic - Volgende topic

Peth©oni

kijk ook eens hoe gul zweden was met zijn punten voor volvo.....

Maar goed de vertegenwoordiging zal het klootjes volk wel zijn, en dat rijdt opel, of nep busjes.....

is maar goed ook dat volvo niet wint, anders moeten we ook in die categorie...... doe maar niet dus

Turbobiker

Nederlandse juryleden kozen dus wel voor de C30... :eusa_clap:
De Tussenpaus

Rick.

De intresse vanuit de klanten begint ook behoorlijk toe te nemen. :)
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Jeroentjuh

Nou kheb um vandaag in ut echt mogen bewonderen, echt een hele mooie auto. Was een dag van Volvo in het WTC in Amsterdam (staan binnen de hele week nog 3 C30's  ;)) Staan een D5 en een T5 met bodykit en 18inch en een T5 op 17inch en Zweedse vlag op het dak (is trouwens een optie)
Ivo was er ook, kwamen we op de heenweg al tegen  ;D

fearless

Jep, vandaag dus ook naar amsterdam geweest. Wat een file's allemaal.  :eusa_wall:

Moet zeggen dat ik het wel een schitterend mooie auto vind, helemaal met 18" en bodykit.

Was al samen met mijn collega aan het fantaseren, KW verlaging er onder, 19". Hmmm mooi.  :eusa_drool:

De rest van de dag vond ik erg saai.  :-\  Eerst een heel stuk over de C30 te horen gekregen en daarna nog wat workshops. Dus hele dag zitten en luisteren.  :(

Jeroentjuh

Ja die file's waren een ramp, vanmorgen bijna 3 uur onderweg geweest  :eusa_wall: en al da gelul was ook vermoeiend maar die mooie C30's maakte weer een hoop goed  :eusa_clap:

Emiel

Rick.

Ik mag vrijdag gaan kijken. Ben erg benieuwd :)
Don't waste your time always searching for those wasted years.

fearless

Citaat van: Emiel op 21-11-2006 19:16:52
:-[

Wat ik je al gezegd had, je hebt niks gemist. En die auto's zie je binnenkort vast wel een keer.  ;)

Turbobiker

Staan die wagens voor iedereen toegankelijk? Of in een afgesloten zaaltje?
De Tussenpaus

BenC70ES

Een Italiaanse collega zei me gisteren dat hij in Brussel stond te tanken naast een prachtige Volvo... bleek ook een C30 te zijn  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Reitse

Citaat van: Turbobiker op 21-11-2006 19:41:34
Staan die wagens voor iedereen toegankelijk? Of in een afgesloten zaaltje?
als ze verstandig zijn....  :eusa_shifty:

fearless

Staan gewoon in 1 van de hallen van het WTC, iedereen kan er gewoon bij. Hal met verschillende eettentjes.

BenC70ES

Deze staat op de komende Motorshow in Essen

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Johann

Goh, voor de verandering hebben ze er eens Volutions onder gezet..   ::)