Volvo C30 final version

Gestart door Duell, 19-07-2006 11:34:05

Vorige topic - Volgende topic

breakman

Citaat van: Eugene op 06-12-2006 12:07:32
M'n broertje is vanochtend bij de dealer in België geweest en heeft een paar pics geschoten.

is je broertje bij Jacobs in Genk ??? daar lijken deze foto's toch genomen?? zeg hem dat hij moet oppassen bij de service ze geven je standaardfactuur zonder alles te doen wat er op staat,vergeten vaak je onderhoudsboekje in te vullen.... ben daarom van daar naar ACL Hasselt gegaan echt super dealer ! en daar staat juist dezelfde C30 en is het deze zaterdag C30 ffffeeeeeeessssjjeeeeeeuhh !!!

Raf

Ik ben vandaag ook maar eens even bij de dealer gestopt om te gaan kijken.....
Jaaaaaaa, die lust ik wel!! :)
Wat een mooie 'kleine' Volvo. Voor al als je ernaast staat, geeft die hoge schouderlijn een heel sportieve indruk.

En morgen mag ik naar een feestje ter voorstelling van de C30 (garage Rutten). Een beetje drinken en mooie auto's kijken. (want die nieuwe C70 en S80 vind ik ook geweldig mooi.)

Raf
De gustibus non disputandum est!

breakman

en jawel hoor het was een feesjeuh disco@the dealer afgelopen zaterdag bij de voorstelling van nieuwe C 30! prachtig is hij !!!
en alsof al niet genoeg heb ik ook nog eens de wedstrijd gewonnen waardoor de C 30 (2.0 D) een van de komende weekends de mijne wordt voor een weekendje !!!!
schitterend gewoon !  8) :D

duikertjuhhh

misschien is het heiligschennis, maar eerlijk gezegd hou ik niet van compacte volvo's, volvo's moeten volgens mij van die lekkere grote bakken blijven

Johann

Net bij de dealer naar een rode met bodykit gekeken, is wel een ruig karretje  :eusa_clap:

Afmeting t.o.v. de R,

reneetje

Citaat van: Johann op 12-12-2006 17:29:44
Net bij de dealer naar een rode met bodykit gekeken, is wel een ruig karretje  :eusa_clap:

Ik hoop dat ie in het echt wat minder "pink" is, in deze kleur kan ie zo op een bepaalde zaterdag vooraan rijden in de parade.............

Rene ;D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Johann

Nee das dat super GSM fotogeval van mij..
Hij is mooi rood, lekker fris.  ;D

Emiel

Hijs binnen.

1 maal C30 2.0 Bordeelrood
1 maal C30 D5 CosmicWhite
1 maal C30 T5 Aut. Zwartmet.

En er is nog een 1.6je onderweg met 18", anderen staan op 17", allemaal met bodykit.

Jeroentjuh

Wij hebben er vandaag ook 2 binnen gekregen, een T5 met bodykit en 18inch en een 2 liter op 17inch......

fearless

Wij een Orrinoco blauwe 2.4i met 18" en iets donkerder bodykit. En een antraciete grijze 2.0 op 17".

Gaaf zo'n rooie, alleen 17" lijkt wel klein met die bodykit.

Jeroentjuh

Citaat van: reneetje op 12-12-2006 17:42:53
Citaat van: Johann op 12-12-2006 17:29:44

Ik hoop dat ie in het echt wat minder "pink" is, in deze kleur kan ie zo op een bepaalde zaterdag vooraan rijden in de parade.............

Rene ;D

Zo beter  ;D

Barry_C70

face.flava

BenC70ES

Citaat van: fearless op 12-12-2006 19:08:16
2.4i

Die lijkt in België niet te worden verkocht... direct van de 2.0 naar de T5...

99.99% zal toch diesel zijn  :-\

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!