Wie kent deze ? CY 850 JV-PT-64

Gestart door Sbv, 19-07-2006 22:17:51

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Hedenmiddag even tussendoor naar Ton van Kuyk Beverwijk geweest om even te kijken zag ik daar opeens een CY 850 estate staan met kenteken JV-PT-64. Wie kent deze en kan er meer over vertellen?

De auto zag er zo op het oog erg mooi uit. Voor zover ik er kijk op heb leek het me alsof de beide zijkanten overgespoten waren.
Interieur was erg netjes, een exta navigatie systeem erin en verder 17 "R" velgen van nieuwe type V70n R. Daarnaast zat er Xenon verlichting op. De kilometerstand 245800 ongeveer.
Onderhoudsboekje kon ik niet echt veel in ontdekken aan stempels.

Ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig of het een bekende is.

Ciao

Sander

Rayman

Ik mag het eigenlijk niet zeggen. Maar jeumig wat een vraagprijs voor een CY Estate met 250 dkm op de klok. Voor dat geld moet dat geval op-en-top zijn...

Sbv

Citaat van: Rayman op 19-07-2006 22:22:39
Ik mag het eigenlijk niet zeggen. Maar jeumig wat een vraagprijs voor een CY Estate met 250 dkm op de klok. Voor dat geld moet dat geval op-en-top zijn...

Dat vond ik dus ook wel eigenlijk vandaar ok mijn nieuwsgierigheid. Bij mijn weten heb ik deze wel eens op een foto van eem meeting alhier gezien.

Moet wel zeggen dat zo even snel kijken het er mooi uitzag, maar zeker niet geheel perfect.

Remko

Peth©oni

komt volgens mij bij Prinsenhof vandaan..... Bedrijf had bij het uitkomen dan de gele 2 van deze rond rijden de andere met 66 op het eind.....

johan283

als handelaar moet je toch ook verdienen  ;)

Sbv

Citaat van: Peth©oni op 20-07-2006 08:00:33
komt volgens mij bij Prinsenhof vandaan..... Bedrijf had bij het uitkomen dan de gele 2 van deze rond rijden de andere met 66 op het eind.....

Klopt helemaal. Auto is nieuw door Prinsenhof geleverd en daar tot 1999 in onderhoud geweest. Tussen 1999-2001 bij Wilhelmina in Vlaardingen en daarna bij Ton van Kuijk Alkmaar