draagarmrubbers C70 vervangen veel werk??

Gestart door emielC70, 20-07-2006 10:52:31

Vorige topic - Volgende topic

emielC70

Ik heb bij bepaalde snelheden af en toe een vervelende trilling. Bij drempels maakte hij ook een rot geluid soms. Ik naar de garage blijkt dat mijn draagarmrubbers versleten/kapot zijn. Nu vraag ik me alleen af hoeveel werk het ongeveer is om deze te vervangen?? Moet de hele boel los of is er foefje voor? Mijn garage kon het zo niet 1, 2, 3 zien en heeft het erg druk. Als het niet zoveel werk is kan hij me wel ff tussendoor druk maar anders moet ik ruim 2 weken wachten  :-\.

Wie o wie weet hoe het bij een C70 van '99 in elkaar zit?

Enno

ik geloof niet dat ze op dit moment leverbaar zijn.....maar quickbrickmotorsport levert ze compleet voor USD 300

emielC70

???? volgens is dit niet in het juiste topic geplaatst! Ik heb dealer al gebeld draagarmrubbers kosten een kleine 50 euro incl btw.

Bas850

Hey Emiel,

Even zoeken ;D

Citaat van: Johann op 07-09-2005 16:08:17
Citaat van: TTT242 op 07-09-2005 15:44:01
En hoeveel tijd is daar ongeveer voor nodig per draagarm?

3 bouten per kant. Kogel bout kan soms een beetje vast zitten.
Aanrader is om voor de sleuteldag even iets kruipolie of roest oplosser/WD40 op de moer en in de klem gleuf in de fusee te spuiten.

Citaat van: Frans_S op 29-04-2005 23:00:45
Kijk eens op www.estateservices.nl
dan weet je hoe zo een draagarm eruit ziet en wat ie kost. € 77,=( er zitten nieuwe bouten bij!!)
Hij zit met 3 bouten vast, 2 aan het frame en 1 bij de fuseekogel, meer hoeft er niet los!! Het is een uurtje werk.
Wel daarna laten uitlijnen!!

succes
Frans

Je kan ook kijken op FCP groton hebben ook veel onderdelen.

Bas

"to finish first, you first have to finish"

emielC70

Die had ik gelezen ja maar volgens gingen die allemaal over een 850. Ik weet niet of het voor een C70 hetzelfde is???

Maar je kunt er dus wel redelijk normaal bij? Binnen 3 kwartiertjes moet het te doen zijn??

Johann

Zou persoonlijk voor nieuwe draagarmen gaan. Fusee kogels zullen eerdaags ook wel ral zijn.

emielC70

Daar hadden we het met de garage ook al over. Is dan zeker ook het slimst links en rechts te gelijk te pakken??

Zijn ze voor een C70 gelijk aan een V70?? Die verkopen ze namelijk bij http://www.estateservices.nl/

thuur

Citaat van: Johann op 20-07-2006 13:45:49
Zou persoonlijk voor nieuwe draagarmen gaan. Fusee kogels zullen eerdaags ook wel ral zijn.

Volgens mij moet je zelfs de complete draagarm vervangen...

Gr ???

emielC70

ze worden los verkocht dus dat lijkt me raar

thuur

Citaat van: emielC70 op 20-07-2006 16:06:04
ze worden los verkocht dus dat lijkt me raar

Klopt, maar die zijn voor het oude type draagarmen (t/m MY93).

Gr 8)

Roy V70R

Citaat van: Johann op 20-07-2006 13:45:49

Zou ook idd de complete draagarmen vernieuwen!
De fuseekogels hebben dezelfde kilometers gemaakt dan de rubbers, dus die zullen ook minder zijn.
Je hebt wel twee soorten van draagarmen, dus let wel op dat je de juiste krijgt.
De ene kost €.145.00 en de andere soort €. 146.00  ex btw    ;D  Dus 1 euro verschil.
Pak ook even de reactie stangetjes erbij, mits ze nog niet zijn vervangen....

Zijn op voorraad ;)

Groeten Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

emielC70

FF voor mijn duidelijkheid. Als ik nieuwe draagarmen bestel zitten er fusseekogels bij of moet je die er los bij bestellen???

RonnieDuck

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

mehn

Citaat van: emielC70 op 20-07-2006 17:47:45
Als ik nieuwe draagarmen bestel zitten er fusseekogels bij of moet je die er los bij bestellen???

Één geheel!

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

emielC70

dan ga ik morgen gelijk maar eens aan het bellen