Nieuwe Estate erbij

Gestart door spooky202, 21-07-2006 11:53:56

Vorige topic - Volgende topic

spooky202

Nu ik (eindelijk) mijn eigen 850 heb vind ik het ook maar eens tijd om me voor te stellen. Ik ben Casper, 28 jaar oud, en al vele jaren Volvo liefhebber. Deze week mijn eerste Roffel op mogen halen. Het is een 2.5 20v Estate uit 1995, en heeft 250.000km gelopen.

Rijdt nog prima (wat wil je anders met deze maagdelijke km-stand  ;) ), maar heeft op een paar puntjes wel wat aandacht nodig. De dakstrips zijn aan het afbladderen, aan de achterklep roest ie iets, en hij lekt iets olie bij de (waarschijnlijk) keerring. Ik hoop al deze punten binnenkort op te lossen zodat ik er nog lang van zal kunnen genieten. Op dit moment rijd ik in ieder geval met een grote smile op m'n gezicht naar m'n werk!  ;D

En ik lees al lang genoeg mee op dit forum om te weten wat er eigenlijk in iedere post moet staan... foto's! Bij deze dus (eigenlijk maar 1 foto, maar toch):

Groeten,

Casper

pwassink

Keurig, Keurig ..

Zoals t hoort, met foto, nette wagen..

En die kwartmiljoen  Km's, een slopel zou je daarmee waarschijnlijk niet snel kopen,
maar in dit geval "net ingereden" eigenlijk..

Veel plezier met dit fijne apparaat ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Turbobiker

Mooi kleur ;D

Nette velgen!

En ondanks dat je er blijkbaar al langer bij bent toch een hartelijk welkom
De Tussenpaus

Taeke

Sjieke estate! Met de juiste velgen eronder ook.   :)

Niek

Welkom op het forum en veel plezier met je mooie 850 Estate.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

FGG

Wekom op 't Forum, Casper.

Idd een erg mooie Estate.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Saint

Casper the friendly ghost. Spooky begrijp ik dus, maar waar komt die 202 vandaan?

Mooie wagen met idd mooie wielen R onder!

Welkom op het forum Spooky.
No shirt no shoes, no pinball

)()()sT

Nice!

Enne, welkom natuurlijk ;)

spooky202

Dank voor alle reacties.

Inmiddels een paar honderd kilometer gereden, en de smile is er nog steeds  :) Ook familie en vrienden zijn onverdeeld positief (hoe kan het ook anders).

@The Saint: Spooky was iid makkelijk, 202 is er ooit uit noodzaak achtergeplakt en kwam van mijn (destijds) huisnummer  :)

breakman

welkom op het forum mooie wagen !! en idd met de juiste velgen in op te foto te zien prima staat

veel rijplezier  8)

Vulk

Welkom, veel veilige km's toegewenst.