Nürburgring Nordschleife 2006

Gestart door Emiel, 24-02-2006 22:45:21

Vorige topic - Volgende topic

FelixB

Na een onrustige nacht (ben ik niets te groot voor om dat toe te geven) versgedoucht en met een bakkie koffie dadelijk naar het ontmoetingspunt met Johann en Zippo...

Achteraf had ik Joris of Jos kunnen vragen om mee te gaan, sorry 'mates', volgende keer hopelijk!
855R & C70 T5 cabrio automaat

Turbobiker

Balen. eerst zou ik sinds gister avond in de Ardennen zitten en dan vandaag (R-Day) doorsteken naar Nürburg. Ging niet door gisteren. (heb maar weer wat op het forum rondgehangen ::) )

Vandaag de wekker vroeg gezet, wakker geworden, wekker uitgezet en weer in het slaap gevallen.... Ga maar weer een dagje op het forum rondhangen. Volgend jaar dan maar mee. Zal ik alvast een nieuw topic aanmaken? Nürburgring Nordschleife 2007? ;)
De Tussenpaus

Frans Harkema

Citaat van: Turbobiker op 08-10-2006 10:32:38
Balen. eerst zou ik sinds gister avond in de Ardennen zitten en dan vandaag (R-Day) doorsteken naar Nürburg. Ging niet door gisteren. (heb maar weer wat op het forum rondgehangen ::) )

Vandaag de wekker vroeg gezet, wakker geworden, wekker uitgezet en weer in het slaap gevallen.... Ga maar weer een dagje op het forum rondhangen. Volgend jaar dan maar mee. Zal ik alvast een nieuw topic aanmaken? Nürburgring Nordschleife 2007? ;)

Wakkere.... ;D

fearless

Wat is dit.....

en is dit geen 850? kan het niet zo erg goed zien...

fearless

En nog een volvo gespot.  ;D

fearless

Cooooooool, ik heb Emiel gespot !!!!! Ik was eigenlijk net aan het opletten of ik Maarten zou spotten, kreeg net in een sms van Emiel te horen dat Maarten zou gaan rijden.  ;D

fearless

En ook nog een paar V40's, waarschijnlijk van het volvo40forum.

Rayman

Het weer is i.i.g. goed. Dat is al een opsteker. Mooi dat Zippootje ook de baan op mag van het baasje! ;D Bij het zien van deze beelden krijg ik bijna spijt dat ik er toch niet heen ben gegaan...handen jeuken...;D

Freakybaby

Citaat van: Rayman op 08-10-2006 14:15:26
Het weer is i.i.g. goed. Dat is al een opsteker. Mooi dat Zippootje ook de baan op mag van het baasje! ;D Bij het zien van deze beelden krijg ik bijna spijt dat ik er toch niet heen ben gegaan...handen jeuken...;D

dat heb ik dus ook...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Esveldt

Met ander woorden, een meeting daar regelen?

Freakybaby

meeting daar is helemaal prima, MAAR ik wil eerst de auto goed kennen en op orde hebben.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Esveldt

Kijken mag ook hoor!

Wat is er nu eigenlijk aan de hand?

fearless

Citaat van: Esveldt op 08-10-2006 14:41:47
Kijken mag ook hoor!

Wat is er nu eigenlijk aan de hand?

Geen id. Is al 2e keer dat de baan dicht gaat. Iemand een schuiver gemaakt of zo. Gebeurt geregeld.

Rayman

Freakybaby

Citaat van: Esveldt op 08-10-2006 14:41:47
Kijken mag ook hoor!

weet ik, maar dat is wel heel erg moeilijk om vol te houden als ik met eigen auto daar ben. ik ken mezelf