Nürburgring Nordschleife 2006

Gestart door Emiel, 24-02-2006 22:45:21

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

De Tussenpaus

jan piet

Citaat van: Eugene op 24-10-2006 09:38:09
Citaat van: jan piet op 24-10-2006 09:16:08
( En zijn we geen bomen knuffelaars, alhoewel.... ik eigenlijk nog ergens een hoveniersopleiding genoten heb....)

;D

gelukkig ben je uiteindelijk op het rechte pad terecht gekomen ;)

Ok,ok,  2-0 voor jou Eugene!!  :eusa_clap:

dutchfox

Hoi Johann,

De geplaatste foto had ik echt even nodig om er zeker van te zijn dat ik de Nürburgring genomen heb.
Maandag  maar eens in mijn wang geknepen. Was this real ?  :o
Het was een voortreffelijke performance.  :eusa_clap: :eusa_clap: Mij blijkt nog maar eens dat je wel een heel erg snelle auto hebt, en wat me achteraf nog eens versteld heeft doen staan een 575M vrij eenvoudig aan te kunnen klampen.
Over snel gesproken...
Johann, op naar het nieuwe seizoen en wellicht tot de volgende keer
Ik heb genoten.

Dutchfox  (zwager)

BenC70ES

Citaat van: M a r c op 23-10-2006 23:14:26
Dat zijn exclusieve BBS'jes!  Le Mans denk ik. Weet nog een setje in 8,5Jx19 in 5x108...  :P

Die op die V70 zijn geen BBS...

Zet die 19" LeMans maar snel op de C70  :D  8)

Supermooie foto Johann!!!  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Johann

Citaat van: dutchfox op 24-10-2006 20:08:45
Hoi Johann,

De geplaatste foto had ik echt even nodig om er zeker van te zijn dat ik de Nürburgring genomen heb.
Maandag  maar eens in mijn wang geknepen. Was this real ?  :o
Het was een voortreffelijke performance.  :eusa_clap: :eusa_clap: Mij blijkt nog maar eens dat je wel een heel erg snelle auto hebt, en wat me achteraf nog eens versteld heeft doen staan een 575M vrij eenvoudig aan te kunnen klampen.
Over snel gesproken...
Johann, op naar het nieuwe seizoen en wellicht tot de volgende keer
Ik heb genoten.

Dutchfox  (zwager)

:eusa_dance: :eusa_clap:

R o b

JCviggen

Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Eugene

Citaat van: JCviggen op 26-10-2006 22:35:46
trots dat de remmen niet faden? Dan hebben ze erg traag gereden ;D

No sjips,

Ik heb vorige week met een V40 T4 met een schok erin bij volgas accelereren gereden om dit probleem eruit te krijgen. Die remmen zijn net zo snel onbruikbaar als de 850 remmen... En als we in NS termen gaan praten is dat ongeveer bij T13 gok ik ;)

If it's not blown, it sucks...

R o b

Citaat van: Eugene op 26-10-2006 22:43:08
No sjips,

Ik heb vorige week met een V40 T4 met een schok erin bij volgas accelereren gereden om dit probleem eruit te krijgen. Die remmen zijn net zo snel onbruikbaar als de 850 remmen... En als we in NS termen gaan praten is dat ongeveer bij T13 gok ik ;)

En wat was je conclusie naar aanleiding van de schok? De onsteking denk ik niet?

Eugene

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

FelixB

Leuk die reacties op dat forum!
855R & C70 T5 cabrio automaat

Jeroentjuh

Citaat van: Robbocop op 27-10-2006 07:50:06
No sjips,

En wat was je conclusie naar aanleiding van de schok? De onsteking denk ik niet?

Benzinepomp met een dipje  ;D of gescheurde bobine, haal ze er maar eens uit, die dingen scheuren zo vaak  :eusa_wall:

Eugene

Citaat van: Jeroentjuh op 28-10-2006 12:46:47
Citaat van: Robbocop op 27-10-2006 07:50:06
No sjips,

Benzinepomp met een dipje  ;D of gescheurde bobine, haal ze er maar eens uit, die dingen scheuren zo vaak  :eusa_wall:

Bobine's zijn goed, gewisseld met nieuwe en nog steeds de schokjes erin. :-\

Benzinepomp met dipje kan best ja, injectors trekken het snelle opspoelen dan niet.

Eugene