autocentrum bunnik auto wordt gehaald:-) Nu met foto's!!

Gestart door daytonawim, 24-07-2006 00:33:12

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Wie heeft er ervaring met auto centrum Bunnik ????

Staat een leuke S70 T5,  waar ik wel intresse naar heb  ;D ;D

Kan wel wat hulp gebruiken v.w.b. keuze van garantie on juist niet  ;D ;D ;D

Ludo

voor die prijs zou ik me niet meer bedenken Wim.

ief

Klant van me heeft er een paar maanden geleden een V70 2.5T gekocht.
Geloof naar volle tevredenheid. Over het bedrijf zelf weet ik niet zoveel, behalve dan het hier vlakbij is. ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

daytonawim

Nou ga er eind van de middag eens een kijkje  ;D ;D

Hey zie ik toch dat dit mijn 850 tigste posting is  ;D ;D ;D ;D ;D

ief

Citaat van: daytonawim op 24-07-2006 12:56:10

Gefeliciteerd! Enne, kom je ff showen, Veenendaal is om de hoek...heb je gelijk een mooi proefritje...;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Sbv

Citaat van: daytonawim op 24-07-2006 12:56:10

En ?? en ?? wordt het een nieuwe aanwinst ?

Boeijke

Prijs is idd niet verkeerd. Maar als je de garantie en een beurtje erbij neemt zit ie toch alweer boven de 8000.

Maar goed. Kijken en onderhandelen kan geen kwaad natuurlijk.

We horen het wel of ie het geworden is.

Willem

daytonawim

Auto is zeker de moeite waard,

Wacht nu nog op terug koppeling van de Volvo Dealer  :D
want het onderhouds boekje zit er helaas niet (meer) in  >:(

Automaat schakeld goed en zacht zowel bij langzaam optrekken als bij snel optrekken
geen rare geluiden of bonken.

Motor liep erg mooi en rustig.

Vond em bij 100 km/h een beetje slapjes als je het stuur even naar links en dan naar rechts draait.

Verder bij het rond draaien kraakte het wat voor ( Mischien de aanslag)

Miste wel een turbo meter in het dashbord

Km stand 16000 km meer als in advertentie  >:(

Automatic-freak

Uiteraard kan een Bovag bedrijf jou een auto verkopen zonder garantie (en boven de 4500,- euro), daar zul je voor moeten tekenen ...

Waarschijnlijk worden de auto's zo aangeboden zodat ze een lagere prijs krijgen op de verschillende zoekpagina's (lees autotrader, autotrack.....) waardoor er vaker nagekeken wordt....

Heel vaak is het nl. zo dat als je de auto aanbied voor bv. 8000,- euro(incl. garantie e.d.) dat hij niet gezien wordt en bied je hem aan voor 6999,- (zonder garantie) dan wordt hij er eerder uitgepikt en dat dan de garantie en aflevering 1000,- euro kost, tja....

Eerder kregen wij (dus NIET auto centrum bunnik !!!) als Bovag bedrijf heel vaak de vraag; ''Wat kost die auto dan zonder garantie ....?!? ''
Vandaar dat wij nu ook op deze manier werken (meeneemprijzen en afleverpakketten naar keuze) en dit als een betere werkwijze ervaren....

Met vr. gr. Erik

daytonawim

Tja, die afleverkosten zijn altijd een punt van discussie, want  350  euro
is best al een boel geld.  ( een volle tank peut kost wel al 98 euro )

Ik heb eens bij de Bovag gekeken, ze mogen zonder garantie een auto
aanbieden zie onder:

"De BOVAG Garantiepas is het garantiebewijs van de BOVAG-autobedrijven. U krijgt het bij aankoop van een gebruikte auto met een aankoopbedrag vanaf 4.500 euro. De Garantiepas geeft u recht op zes maanden standaardgarantie op onder meer verborgen gebreken aan de auto en aan onderdelen en toebehoren, tenzij dit op de koopovereenkomst nadrukkelijk is uitgesloten. Betaalt u minder voor uw auto, maar altijd nog meer dan 35% van de oorspronkelijke cataloguswaarde, dan heeft u ook recht op de BOVAG-garantie"

Die 3 maanden garantie is ook een optie, dat gaat dan buiten de bovag om.

Maar ja vraag is is die 800 euro voor de Bovag garantie nou wijsheid of niet  ??? ???

In het Burgelijk Wetboek zijn ook een aantal zaken m.b.t. gebruikte goederen gewijzigd die van eigenaar verwisselen.

daytonawim

Citaat van: Automatic-freak op 25-07-2006 00:03:24

Eerder kregen wij (dus NIET auto centrum bunnik !!!) als Bovag bedrijf heel vaak de vraag; ''Wat kost die auto dan zonder garantie ....?!? ''
Vandaar dat wij nu ook op deze manier werken (meeneemprijzen en afleverpakketten naar keuze) en dit als een betere werkwijze ervaren....

Met vr. gr. Erik

Er zit ook zeker een goede gedachte achter, want er zijn mensen die idd die (soms forse) besparing accepteren,
met name bij jonge auto's met een goede onderhouds historie.

mehn

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 25-07-2006 00:49:38
Geen turbometer??? Was het dan per ongeluk niet een 2.5T?? ::)

x70 heeft nooit een turbometer ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Automatic-freak

Of kopen met 6 maand Bovag-garantie OF helemaal zonder is mijn advies.... eigen garantie's zijn wel zo opgesteld dat het probleem dat jij hebt in de garantie er net niet invalt !!! :P :-\

Persoonlijk koop ik altijd zonder garantie en bekijk de auto gewoon super-nauwkeurig en daarbij; ''stel je koopt deze auto niet en je rijdt door met je huidige auto... wie betaald het als die kapot gaat ?!?''
(Dus het risico blijft nagenoeg gelijk of je huidige kapot gaat of de nieuwe..)

Erik

daytonawim

De hele kloe van het verhaal is dat ik de auto van de vrouw  :-X wil gaan
proberen in te ruilen, en voorlopig nog ( erg) veel met de 850 blijf rijden
tot ie uit elkaar donderd.

De T5 zou dan eind van het jaar voorzien worden van een LPi installatie  ;D

Automatic-freak

In dat geval; de garantie (Bovag) erbij proberen te regelen tegen een gereduceerd tarief  ;)

Namelijk; Als hun de auto vertrouwen of goed kennen en ze weten dat hij goed is, dan durven ze de gok wel aan om de Bovag-garantie voor een lager tarief te doen.....  ;D

Verder zou ik met een T5 niet teveel gokken als je hem niet 100% vertrouwd en gewoon met Bovag-garantie kopen...