Wat heb jij aan staan in de auto

Gestart door rogier, 28-02-2003 19:02:53

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Welke radiozender luister je naar in de auto? Of luister je alleen maar CD's?

Ik ben zelf een 3FM luisteraar,  maar ik merk wel dat ik in de auto makkelijker switch naar bijvoorbeeld 538 of Yorin FM als er bijvoorbeeld een minder leuk nummer voorbij komt.

Rudi

Meestal 3FM,ook wel cd,s.Maar het liefste hoor ik m,n 2.4in het vooronder... ;)
Dr.Go-Fast...

HaRdCoRe-WeZ

Enkelt CD's eiguhluk. En dan voornamelijk Hardcore. SOms beetje R&B voor de bass, maar verder eigenlijk niet veel anders.

PieT111

Van 6 tot 10 Gordon
10 tot 12 diversen
12 tot 14 Radio 2 (Frits Spits)
14 tot 16 diversen
16 tot 19 radio 2 of Jensen
19 tot ..  CD's

Busje komt zo!

Dreamer2

Eerst altijd 538 in de morgen met Edwin Evers. Maar die doen soms zulke onnozele uitspraken dat ik er eigenlijk geen zin meer heb om er naar te luisteren.

Evers is een DJ, moet praatjes draaien en ze met humor aan elkaar lullen. Maar geen commentaar geven op wereldse vraagstukken, dat is te hoog gegrepen voor hem.

Dus gaat vaak de CD aan...
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Raf

Studio Brussel of Radio Donna ;)

Raf
De gustibus non disputandum est!

polletje850

Business News Radio  ;D

rogier

CiteerStudio Brussel of Radio Donna ;)

Raf
Het is echt jammer dat die zenders bij ons niet te ontvangen zijn. Ik zou alleen al naar België gaan voor Stu Bru en Donna.

Paul_H

YORINFM!!  ;D

Johann

BNN

855-Champagne

noordzee/538/radio 10fm

Reitse

538/Radio2(Kranenbarg)/Skai Radio/Radio 1 en MiniDiscs...

Dreamer2

Kan niet zonder mijn dagelijkse portie Trance. Johan Gielen, Ferry Corsten, Armin van Buuren.......
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Turtle

Ik heb m'n aircootje aanstaan  ;D

Walter

Ik heb ongeveer 412 van de 436 keer een cd op staan, varierend van Trance/dance via R&B (Alicia Keys) en Rap (Eminem) over Van Dik Hout en Blof door naar The Blues Brothers (tijdloos) en Madness (feessie!) tot zelfs Rage against the machine en Nirvana (God hebbe zn ziel)

Als dan toch de radio aanstaat hobbel ik heen en weer tussen 3FM, Yorin, 538 en een enkele keer Stad Rotterdam en Noordzee. Maar net waar een lekker plaatje voorbij komt. Geen Sky, daar krijg ik na 10 minuten zelfmoordneigingen van. Zoetsappig gedoe (Skai radióóóóóó, honderd punt zeven FMMMMMMM)  [smiley=cwm36.gif]

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937