v70 r awd

Gestart door langeman, 27-07-2006 23:19:36

Vorige topic - Volgende topic

langeman

hallo !!!    de aankoop bijna rond maar toch aan het twijvelen !!!

de v70 r awd

wie kan mij vertellen wat de meestvoorkomende klachten en mankementen zijn voor deze prachtige auto's ...

de meeste die ik zie hebben HEEL veel kilometers ...en daar gaat eigelijk mijn voorkeur ook een beetje naar uit ( prijs  8))

hoor ik van jullie ?

groetjes    hans  8 ;D

Rudi

Belangrijkste zwakke punt is de visco en de haakse over brenging.Maar als je op de banden profiel let valt het wel wat mee[2mm verschil]

Dr.Go-Fast...

Sbv

Citaat van: langeman op 27-07-2006 23:19:36
hallo !!!    de aankoop bijna rond maar toch aan het twijvelen !!!

de v70 r awd

wie kan mij vertellen wat de meestvoorkomende klachten en mankementen zijn voor deze prachtige auto's ...

de meeste die ik zie hebben HEEL veel kilometers ...en daar gaat eigelijk mijn voorkeur ook een beetje naar uit ( prijs  8))

hoor ik van jullie ?

groetjes    hans  8 ;D

Welke is het ? en waar komt deze vandaan. Ben zelf ook een tijdje aan het kijken geweest.

Succes met de eventuele aanschaf

Sbv

Hoi Hans,

Ik las net in een ander bericht dat je er 1 gezien had met meer dan 300000 km. Ik weet er 1 te koop, bij paashuis en die is volgens mij van iemand hier geweest. Ben even zijn naam kwijt.

BenC70ES

Dat is waarschijnlijk de groene R die van George is geweest, dat is een 2.4 met 265pk.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Emiel

Let goed op bijgeluiden en schokken en stoten uit de aandrijflijn.

Differentieel achter kost 2300 ex... 8)

Jeroentjuh

Citaat van: Rudi op 27-07-2006 23:33:38
Maar als je op de banden profiel let valt het wel wat mee[2mm verschil]

Dus houd er wel rekening mee dat je dus soms 4 banden moet vervangen als er 2 nog redelijk zijn, of regelmatig ff banden wissellen van voor naar 8ter.....

Persoonlijk zou ik voor een FWD gaan  ;D

Rudi

Af en toe van voor naar achter wisselen,blijf je fit bij ;D
Dr.Go-Fast...

george

Citaat van: BenC70ES op 28-07-2006 20:31:17
Dat is waarschijnlijk de groene R die van George is geweest, dat is een 2.4 met 265pk.

::)
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

mathh

Gewoon kopen als je hem mooi vindt, niet zeuren 8)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

langeman

kheb dr eentje gekocht !!!!     morgen komen de foto's ! dus ff niet zeuren ...eerst ff poetsen ...
tis een zwarte geworden "97

en ik ben net zo blij als bij de geboorte van mijn kinderen ...( bijna dan ..)

morgen nog een keertje poetsen en dan gaat ie op de foto ...

groetjes hans  "langeman" 8)

elianmars

Gefeliciteerd!!!

En waar blijven de foto's?   ::) ;D ;D

Scooby Doo

Citaat van: elianmars op 12-08-2006 23:00:55
Gefeliciteerd!!!

En waar blijven de foto's? ::) ;D ;D

Blijkbaar weinig geduld ;D ;D

Dat ie 'em gekocht had stond er nog maar een minuut op :o

Maareh, inderdaad ja, FOOOOOOTOOOOO's ;D ;D :P
Puppy Power!!!

langeman

nee jongens ...sorry     verderop in dit forum staat mijn naam nog een keertje met foto's ....

ik dacht die zullen daaro wel ff kijken naar onze nieuwe ouwe ....

loopt als een kogel,stil als de wind ....dus tijd om de uitlaat ietsje aan te passen naar een nette brom ...

verder laar ik hem nog even zoals tie is ,eerst ff kijken hoe tie zich houd .....maar kijk maar ff dan hoor ik het wel !!!...wij ( ik ) vindt hem schitterend...

groetjes hans

Eugene

Gefeliciteerd!

If it's not blown, it sucks...