dvd/tv/tuner gekocht

Gestart door Roger B., 28-07-2006 20:29:45

Vorige topic - Volgende topic

Roger B.

Vandaag een dubbeldin combi-unit gekocht bij de duitse ebay, voor een alleszins aardige prijs (veel minder dan een kenwood of panasonic moet kosten in elk geval)

Tuurlijk verwacht ik niet dat de kwaliteit van het zelfde niveau zal zijn, maar ja, ik kan er ook vier kopen voor de prijs van een kenwood.....

link naar een van de andere gelijke apparaten die op ebay staan momenteel:

link naar ebay veiling

dit is een "nu kopen" aanbieding, ik heb geboden op een veiling die bij 0 begon.

Toch maar een keer verdiepen in de techniek rond de dashboardverlichting...moet blauw worden...

animalT5R

dash verlichting kan je veranderen door er zgn condoompies voor te kopen,maar waarom blauw?(zei de vw rijder met blauwe dash verlichting) ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Roger B.

ik wist dus niet of het huidige groene overal uit gekleurde lampjes komt of dat het ergens ook nog via gekleurde folie in het apparaat/de schakelaar veroorzaakt owrdt (las zo iets elders hier over de 70 serie)

Waarom blauw?? omdat de knopjes (links en rechts van het scherm) op de dubbeldinunit blauwe verlichting hebben, en ik het wel mooi vindt als dit gelijk gekleurd is aan de rest van de instrumenten.

daytonawim

Heb effe gekeken, ziet er zeker niet onaardig uit, laat ons weten wat het is  ;D ;D ;D

Moet het dubbeldin gat in de nieuwe S70 ook nog effe vullen  ;D ;D ;D

Roger B.

hij komt iets later omdat ik dan op ons nieuwe adres in duitsland het pakketje kan ontvangen, scheelt weer 9 euris verzendkosten extra om in nederland te ontvangen.

Daarnaast moet ik komende maand veel tijd in het nieuwe huis steken en verhuizen, dus kan ff duren... Maar een verslagje komt er zeker!

tumtum850T5

Had hem ook al gezien voor een bedrag van 350.00 euro......

Ben nog aan het denken......

Wacht nog ff tot jij hem hebt........ ;D ;D ;D

elianmars

UVP 1299 euro..... Natuurlijk...........

Kijk eens op ebay Amerika en dan bij verkopers die uit Aziƫ komen. Kosten daar echt geen drol.

Blijft wel leuk spul!  8)

face.flava

Wel erg mooi!!! Nice buy!!
Ik ben ook van plan dat gat op te vullen. Ik heb nu prologic, hu-900 tja wel leuk maar niet echt DE sjips. Ik zou zelf ook wel zo'n dubbeldin dvd willen hebben maar het is wel erg diefstalgevoelig.
Jvc heeft een aantal die ook 5.1 prologic zijn, maar die kosten dan ook 800 tot 1000 euro.

Ik ben benieuwd hoe je het gaat aansluiten, heb je een OEM versterker? dan zou je zo'n verloopstuk moeten hebben. Ik weet niet of dat in ned. te krijgen is weet iemand dat?

Hou ons op de hoogte! en FOTO's he!!!!

M a r c

Ik heb vorig jaar zo'n ding als 'sample' rechtstreeks uit de fabriek in China laten komen. 300 USD.... touchscreen, MP3, dvd, tv-tuner heel de rattaplan zat erop. Was niks mis mee, maar heb er toch voor gekozen om de originele SC801 te houden en 'm toen weer doorverkocht.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

Kun je daar nu ook een PS2 op aansluiten en navigatie op krijgen (via pda ofzo?)

If it's not blown, it sucks...

Roger B.

Ik begreep uit de omschrijving dat er een video-in op zit voor bijvoorbeeld een camera, dus zou er ook een navi/ps2 enz op aangesloten kunnen worden.

Uiteraard is het geen topmerk, maar ik betaal er incl verzenden nog geen 280 euro voor....... dat is ook een andere prijs dan de 1100+ die kenwood en dergelijke kosten.

Ik heb een "simpele" 850 uit 94 die heeft gewoon (via verloopje) isostekkers en aan de dvd maak ik ook iso, dan kan ie er gewoon in lijkt me....

Maar ik moet nog even betalen (zo effe doen) en het nieuwe adres aan die mensen doormailen zodat ie naar het nieuwe huis in Duitsland gestuurd kan worden,.....

wordt zeer zeker vervolgd!

elianmars

Als ik het zie op de foto van jouw link zitten er zelfs twee video-in aansluitingen op. Eentje voor een gameconsole en eentje voor een achteruitrijdcamera bijvoorbeeld.

Of is die jij hebt gekocht niet dezelde?

Je hebt er trouwens wel een mooie prijs voor betaald. Goed gedaan!  :D

Roger B.

Ja ik heb de zelfde, maar omdat ik niet 100% zeker wist hoeveel aansluitingen heb ik het wat minder precies omschreven ;)

Bovendien heeft ie OOK uitgang(en) voor extra schermen (achterin bijvoorbeeld) en TV tuner (voor zover dat werkt in de auto)...

net geld via paypal overgemaakt, 273,90 inclusief verzending naar adres in duitsland (waar ik nu vrijwel dagelijks aan het verbouwen ben en vanaf 1 september woon).

En och...goed gedaan... als je ebay kent weet je hoe je er moet bieden, en er werden er zat van de zelfde verkoper aangeboden, niet goedkoop genoeg, effe wachten en de volgende....

De truuk is dat je zo laat mogelijk jouw maximaal beschikbare bedrag voor het object ingeeft, als de hoogste bieder er nog boven zat heb je pech (maar bied dan ook niet meer dan je er eigenlijk voor over hebt) zoniet dan heb je je aankoop voor een bedrag lager dan het bedrag dat je er in rust, zonder de spanning van de veiling, voor bepaald hebt.

elianmars

Citaat van: Roger B. op 06-08-2006 15:20:08

als je ebay kent weet je hoe je er moet bieden

;D ;D Ik zeg niks......  :P

tumtum850T5