Er is een roffel gekocht!

Gestart door Domaso, 01-08-2006 10:58:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

Gefeliciteerd!

Wagen ziet er goed uit! Hij is netjes gepoetst door de verkoper. Zie je niet vaak, dat wanneer een 850 te koop staat, het grijs van de bumpers er heel netjes uit ziet  8)

Domaso

Ben zelf niet zo'n autopoetser. We lachen altijd om een buur die zijn auto minimaal 1 keer per week poetst maar m'n 850 ga ik zeker goed poetsen. Laat ze maar lachen!!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

#17
ps. Had gisteren meer foto's gemaakt. Kan ze net zo goed allemaal plaatsen. Resizen doe ik trouwens met ACDSee 6.0 maar ik zag dat het ook in image shack kan voor je ze upload. Maakt het iets uit voor de kwaliteit?















[
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Taranis

Je zou 't bijna niet geloven dat ie al 14 jaar oud is... welkom hier! En idd, ik blijf het eerste model ook het mooiste (meeste karakter) vinden ;D

DopdeDouwer

Zow die ziet er heel mooi uit zeg. Wij hebben de zelfde buiten kant maar die van jou ziet er al nieuw uit zeg. Wat een mooie bumperstripjes, net gepoetst of nieuw.

In ieder geval welkom
Vierkant Rules

Ludo

het neemt niet weg dat ie mooi is, maar hij lijkt me eerder overspoten dan goed gepoetst.  ???
na 14 jaar geen spatje steenslag, dat krijg ik niet voor mekaar.  ;D

de kleur is ook niet donkerblauw maar Midnight blue (604).   ;)

elianmars

Ludo, hoe kan jij op die foto's zien of er geen steenslag op zit?

Als ik zulke foto's maak zie je ook geen steenslag, maar als je er dichtbij staat zie je 't echt wel (helaas.......)

speedyT5

Citaat van: Ludo op 22-08-2006 23:14:23
het neemt niet weg dat ie mooi is, maar hij lijkt me eerder overspoten dan goed gepoetst.  ???
na 14 jaar geen spatje steenslag, dat krijg ik niet voor mekaar.  ;D

de kleur is ook niet donkerblauw maar Midnight blue (604).   ;)

Nee, ik denk dat het wel metallic is maar dan de voorganger van Nautic Bleu (417) weet niet precies meer welk nummer.
Werd in de modeljaarwissel '93 veranderd.
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

johan283

netjes hoor, mooie wagen

850 TDI Estate

Mooie vlovje!

Ziet er een beetje uit als mijn eerste 850! Maar dan in veel
betere staat. Wees er blij mee!

The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

Domaso

Op internet gezocht naar Volvo kleurcodes. Heb een topic aangemaakt in algemeen.

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=14542.0

Kan nog niet precies zeggen welke kleur ik heb want de Roffel is er pas volgende week vrijdag.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

mehn

Citaat van: domaso op 23-08-2006 09:41:22
Heb een topic aangemaakt in algemeen.

Ik zag het. Ik heb het topic maar samengevoegd met het "Linkpagina" topic. Was overigens al een bekende link ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Domaso

Had de link nog niet gelezen maar dat krijg je als je nieuw bent...
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Ludo

Citaat van: elianmars op 23-08-2006 01:01:19
Ludo, hoe kan jij op die foto's zien of er geen steenslag op zit?
ik zei dan ook het lijkt precies overspoten.  ;)

Citaat van: domaso op 23-08-2006 09:41:22
Op internet gezocht naar Volvo kleurcodes. Heb een topic aangemaakt in algemeen.

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=14542.0

Kan nog niet precies zeggen welke kleur ik heb want de Roffel is er pas volgende week vrijdag. 
nou, dan nog even in dit forum uitzoeken waar je de code kan aflezen.
ik zeg 604  :)

Domaso

Ik heb Walter (VolvoMafia) gevraagd om de kleur aan de hand van m'n kenteken op te zoeken. Hij kwam met 't volgende resultaat: de kleurcode is 406 (soort middenblauw, zie je erg weinig want is maar kort leverbaar geweest).

walter, thanks!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!