Van 144 naar 850

Gestart door adufresne, 02-08-2006 14:11:31

Vorige topic - Volgende topic

adufresne

Gegroet Volvofielen!

Ik heb na drie jaar lassen, sleutelen maar vooral veel rijplezier, afscheid genomen van mijn Volvo 144 uit 1969. In die drie jaar heb ik bijna een ton extra op de teller gereden en ze heeft me 'slechts' twee keer laten staan.

Ondertussen ben ik de trotse bezitter geworden van een Volvo 850 2.0 T5 estate, die ik uit Duitsland heb 'gered', nadat de vorige eigenaar op zijn beurt dit beest uit Italie had geimporteerd. Ik kreeg er de gehele onderhoudshistorie vanaf de aanschaf in rekeningen bij en wanneer je bedenkt dat ze pas 114.000 km op de teller heeft staan, kun je wel nagaan dat ik er nog wel even plezier van hoop te hebben.

Overigens lijkt het wel alsof ik een reis door de tijd heb gemaakt, want wat een (logisch) verschil tussen de Spartaanse 144 en de luxe van de 850 - ik wil nu al niet meer terug. Ik heb inmiddels begrepen dat jullie foto's erg op prijs stellen, dus die zal ik snel toevoegen.

Ik hoop in ieder geval hier op het forum veel profijt en plezier te kunnen hebben van jullie ervaringen en prijs mezelf gelukkig dat ik deel mag uitmaken van het 850-elitecorps!

Dave

The Saint

Welkom bij het elitekorps en op het forum Adufresne (ik zeg: Shawshank Redemption, 1 van de beste films ooit...)

Gefeliciteerd met je T-5! (Die al heel wat landen heeft 'gezien'!)

No shirt no shoes, no pinball

Snellebaksteen

Ik dacht ook direct aan Andy ;D. Topfilm idd.

Welkom op het forum en veel plezier van je 2 liter!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

breakman

proficiat met je aankoop !

leuk bakje nochtans zo een 144 maar ik begrijp dat je wat met de tijd mee wilt  :P
en 144.000 km dan is hij bijna klaar om echt mee gereden te worden !

veel rijplezier en welkom op het forum !  8)

Michel van 3

Welkom,

wacht in spanning op de foto's.....

zelf van een 740 naar een 850 overgestapt, van een 144 is het natuurlijk een wereld van verschil.

veelplezier met je net ingelopen bak...

gr
michel
eens een Volvo altijd een Volvo....

Niek

Welkom op het forum en veel plezier met je roffel!
Niet TE hard rijden met je auto he, want met  die kilometerstand is ie nog aan het inlopen, haha ;D ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

FGG

Welkom op 't Forum en veel plezier met je roffel.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Freulig

Ik heb het nog anders gedaan: ik heb gewoon een 142 bij de S70 gekocht !