Nieuw hier - maar niet mn oto's hoor ..

Gestart door viking_in_shorts, 03-08-2006 18:51:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

viking_in_shorts

Hoi !

Zojuist via een ander forum (over fotootjes enzo) een tip gekregen over dit forum.
Wat een geluk!

We (ikzelf en mn vriendin) zijn een jaar of 6 geleden verhuist naar Göteborg Zweden (DE plaats van Volvo) en wonen daar graag. Natuurlijk hoorde daar al snel een Volvo bij. Het werdt een '97 850 GLT. "parelgroen metallic" werd de kleur genoemd. Ik vind het gewoon donker groen metallic ;)  Dat beestje is net over de 2 ton gevallen, maar doet het nog steeds zeer goed. (behalve de AC dan)

En sinds november vorig jaar in het bezit van onze tweede volvo! Welk een plezier is dat - het is een '99 C70 cabrio 8) Met de zomer zoals we tot nu toe gehad hebben alleen maar feest. Deze is zilver, laaggelegd en onder mijn beheer (13K km na aanschaf) over de ton getrokken. Behalve de electrische stoelen zitten er alle opties in die ik heb kunnen ontdekken.

Aangezien nederlands nog steeds makkelijker lezen is dan zweeds, zal ik waarschijnlijk eerder hier met mn vragen komen dan op zweedse markt.

Sinds een uurtje zitten lezen, en nu al antwoord gekregen op 1 van mn vragen (heb ik nou de SC900 of SC901 HU - ik weet dat ik de subs en grote amp's heb) dus dat belooft veel voor de toekomst!

Tot hoors want waarschijnlijk niet tot ziens :(

elianmars

Welkom hier!!

Waarom niet tot ziens? Er worden meetings genoeg geregeld, hoor!  ;D ;)

breakman

Hey welkom op het forum !!

knap wagenpark dat je daar in Zweden genereert !! Natuurlijk ben ik zoals iedereen benieuwd naar foto's van je roffel en C70 !

veel rijplezier in elk geval !  8)

holland850

leuk zo die leden van heel europa.
groetjes henk van uit oostenrijk
onze huis hier in rauris
http://www.landhuisrauris.com

viking_in_shorts

Nou - dan eerst maar eens even twee fotootjes van de 850. De C70 komt later wel (heb al begrepen dat niet iedereen enorm enthousiast over dit model is  :D)





Nou - kom maar op met jullie commentaar :)

breakman

"propere" wagen  :P ;D er is ook een topic wie heeft de vieste(vuilste).  ;D

mooie wagen vooral een mooie kleur ! setje alu velgen zou niet misstaan !  8) ooit al aangedacht? Of ligt er daar meer zout dan asfalt op de weg  :P
Ik vind de C70 een prachtige wagen en er liggen nog goede volvo 5 cilinders in dus in mijn ogen niks mis mee !!!  :)

BenC70ES

Citaat van: viking_in_shorts op 03-08-2006 22:26:47
De C70 komt later wel (heb al begrepen dat niet iedereen enorm enthousiast over dit model is  :D)

Tuurlijk wel!  :o  8) ... welkom hier trouwens,

SC900 of 901 staat toch op de radio zelf van voor? Model '99 moet een SC901 zijn trouwens (sneller CD wisselaar ).

Dus laat die foto's van de cabrio ook maar zeker komen!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

viking_in_shorts

Citaat van: breakman op 03-08-2006 22:41:52
setje alu velgen zou niet misstaan !  8) ooit al aangedacht?

Op de 1 of andere manier maak ik altijd van deze auto fotos als hij vies is :) misschien omdat hij de bijnaam "tank" heeft? Vooral naast de cabrio natuurlijk ... Toch maar even hééél hard gezocht, en je zult zien - gewoon de "standaard" alu-velgjes eronder hoor ;)
De bandjes die je eerst zag waren de winterbanden - is hier verplicht gedurende een aantal maanden per jaar. Voor de "tank" vond ik het niet nodig alu-velgen voor de winterbanden eronder te doen.


viking_in_shorts

#8
Citaat van: BenC70ES op 03-08-2006 22:52:57
Dus laat die foto's van de cabrio ook maar zeker komen!

Vooruit dan maar: op z'n zomers:


En nog eentje op z'n winters:



Trouwens, over de SC900/SC901 -> vanwege problemen met de 3-CD wisselaar heb ik bij de officiele volvo dealer de HU omgeruild tegen een nieuwe. Kostte me ong. €200. Was echter bang dat ze me een SC900 in de maag hadden gesplitst in plaats van een SC901. Ik weet nu hoe ik (morgenvroeg) moet testen welke het is. De dealer vertelde me dat ze allemaal SC900 op de HU hebben staan  ???

Claudia

Moooi....die groene! :)

En eindelijk dan toch een viking op het forum! ;D
Welkom trouwens.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

breakman

ik blijf ze bijzonder knap vinden die C70!! hele mooie wagen heb je daar !!  :o

Eugene

Mooie verzameling :o

Welkom op het forum!

If it's not blown, it sucks...

Niek

Welkom. Mooie roffels. Vooral die C70 in die kleur vindt ik echt een schitterende bak!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

BenC70ES

Prachtige C70 !  :o  8)  mooi verlaagd ook  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Michel van 3

welkom,

mooie bak hoor! Gegarandeerd goed voor nog vele km's rijplezier....


...
eens een Volvo altijd een Volvo....