Volvo V70 R AWD informatie

Gestart door robert, 06-08-2006 17:32:28

Vorige topic - Volgende topic

robert

Ik ben van plan een V70 R AWD uit 98 te kopen. Kan iemand me vertellen wat de specifieke punten/zwakheden zijn zodat ik dar bij aankoop op kan letten of kan laten meewegen in de prijs.  Zo heb ik laatst vernomen dat bijv de aandrijflijn naar de achteras het nog wel eens wil begeven cq onderhoudsgevoelig is.
Thanx

Turbobiker

Je bent nu de derde in drie weken die deze vraag stelt ::) Probeer de zoekfunctie eens en struin anders gewoon effe het forum door, je vindt er genoeg info.

En de aandrijflijn is aandachtsgevoelig, maar dat hoeft niet veel te kosten ;)
De Tussenpaus

Rudi

Citaat van: Turbobiker op 06-08-2006 17:37:54

En de aandrijflijn is aandachtsgevoelig, maar dat hoeft niet veel te kosten ;)

;D

@Robert,ik zou vragen wanneer die visco en haakse overbrenging vervangen zijn,die reparatie kost met inbouw 3000€....het blijft sowieso een dure bak in onderhoud ::)
Dr.Go-Fast...

langeman

ja hoi !!    hans hier ...ik denk dat ik er uit ben en we hebben een '97 ding gekocht ...en het is( denk ik )gewoon een gok ...

het zijn auto's die verschrikkelijk hard kunnen en daar heb je dan ook mensen bij die dat vaak willen proberen ...een "R" koop je niet opdat ie zo lekker rijd ...dat kan je met een 2.0 ook ...en "R" koop je voor de fun
en dan is het afwachten hoe lang alles het uithoud ...en wat het onderhoud ervoor is geweest ...
het valt me op dat niemand garantie durft te geven op de motor en aandrijflijn ...hoe gaat dat bij jou ?    ik wil de mijne kopen zoals tie er nu bijstaat ...dus gewoon "zien is wat je krijgt"   gokken dus ..en het blijft onaangenaam gokken met een 10000 euro ..( vind ik wel ) duss    ..  ik vertel je volgende week wat het is geworden ...

groetjes hans 8)

lochem

moi,ik heb een v70 2.5t awd. wens je veel geluk met de awd.
Heb zelf al de visco en de aan drijf as naar achter laten vervangen.nu moet volgens garage nog de cardan gereviseerd worden.
Heb nog garantie,nu al pm 2500euri aan onderdelen en dan komt er de gewerkte uren nog bij.succes groetn uut lochem.160dkm