effe in het kort

Gestart door Freakybaby, 09-08-2006 01:49:53

Vorige topic - Volgende topic

Freulig

Hoog S70 gehalte ?
De neus lijkt er niet op... Die is veel mooier dan de S70 neus... :)

Heeft de garage de 5e cylinder wel gevonden ? :D

elianmars

Zijn zeker mooie wielen, alleen mist er een afdekplaatje van een voorwiel zie ik.

breakman

alle begin is moeilijk zeker  ;) Maar van één ding ben je zeker je hbet echt een hele knappe wagen gekocht !!!  8)

Welkom op het forum !

Turbobiker

Dat is een erg mooie originele. En hoewel de wielen dus niet origineel zijn, staan ze erg goed!

Ga je ook mee mountainbiken op 23 september? (zie meetings)
De Tussenpaus

Niek

Welkom op het forum en have fun met je nieuwe roffel!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Freakybaby

ik wacht nog op de uitgewerkte werkorder van de garage waar ik hem gekocht heb. hoop dat ze het wel fatsoenlijk gedaan hebben. het afdekkapje zou ie ook nog opsturen, maar het wordt morgen eens tijd om maar te gaan bellen dat ie moet gaan opschieten ;) omdat hij zo duidelijk zei dat er 16 krom waren, hoop ik wel dat hij alle 20 klepjes (en geleiders) vervangen heeft.

het is zeker de bedoeling om de auto strak te houden (de wielen maken hem wel AF) en de paar kleine technische dingen er nog uit te halen op korte termijn. ik heb voor een importeur van tuningsmateriaal gewerkt, en de grote kunst is maat met wat je erop zet, dan blijft het mooi.

wat er (voor de korte/op) termijn op programma staat:
- CV maken, alarm werkt wel goed
- electrische antenne maken
- rammel achterremmen opzoeken en verhelpen
- polijsten
- trilling bij remmen boven 120 verhelpen
- waarschijnlijk moet de carterontluchting schoongemaakt worden :(
- paar niet werkende lampjes tellers vervangen
- krekel inbouwen, ik rij veels te makkelijk veels te hard (volgens koos spee dan)
- mistlampen schoonmaken/vervangen, misschien idem met koplampen
- rechter koplampwisser maken
- storing rechtsvoor knipperlicht zoeken en maken, doet het soms wel soms niet
- andere radio inbouwen (maar een of andere idioot heeft alle draadjes voor het stekkerblok afgeknipt :()
- waar ik nu effe niet aan denk

tot nu toe gedaan:
- ruitensproeiers aan het werk gekregen (doorblazen)
- carkit nokia ingebouwd
- gezocht naar storing CV, maar dat was het relais niet (was wel gezegd door verkoper)

voor wat betreft genieten, heb ik reeds 6500 km kunnen doen nu, en bevalt nog altijd goed. 200 in 4 was geen probleem, standaard kruissnelheid rond 150 gaat ook helemaal prima!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Freakybaby

owja, nog wat dingetjes over mijzelf:

tegenwoordig sittard&breda, 23, kilometervreter (zakelijk en prive), hou van doorrijden en doe mijn best om VOL van het leven te genieten. rij regelmatig in de S60 D5 van mijn vader (koppel is heerlijk  ;D) en wilde na wat mazda's toch een auto met airco en toch comfort. maar spelen moet ook kunnen op zijn tijd  ::)

met vorige speeltje (mazda 626 coupé) van 180 dkm tot 701.437km gereden in 4 jaar, en toen was die een beetje op. zal hieronder foto's zetten van oude speeltje.

wintervelgen

zomervelgen

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

FGG

Mooie auto, die 850, maar zo'n 626 Coupè blijft ook een aparte (mooie) auto.

Veel plezier en welkom op 't Forum

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rudi

Welkom Freek,had je topic nog niet gezien ;D ;) gefeliciteerd met je Volvo 8)
Dr.Go-Fast...

)()()sT

Wow!!!

z e v e n   t o n ! ! !

Enne, Sittard? Dan zien we je de 23e september zeker ook tijdens de meeting bij van der Valk in Urmond  :P ;D

Welcome...

Freakybaby

de meeting bij urmond staat zeker in de agenda. qua km's ben ik niet zo bang voor hoge standen, kwestie van goed onderhoud en er goed mee rijden (rustig warmrijden)

en rudi, je komt elkaar nog eens ergens tegen he  ;D

Rudi

Ik wist nog dat je vader een Volvo had,maar verder zit er al weer een tijd tussen he...die goeie oude tijd ;D

Heb jij nog een krachtstroomdakgoot voor me,die verrekte duiven ;D 8) ;)
Dr.Go-Fast...

Freakybaby

pa heeft die s60 nog altijd, hij rijdt niet meer zoveel, dus die blijft nog wel even.

krachtstroomdakgoten  ::) nee joh, duiven schieten is leuker  ;D

fearless

Mooie 850, wielen staan er mooi onder.