effe in het kort

Gestart door Freakybaby, 09-08-2006 01:49:53

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

na een tweetal azda 626 coupé versleten te hebben toch overgestapt op een 850. 

het is een zwarte '92 2.5 20v op gas geworden, met airco half leer, 17" velgen en trekhaak (voor de mountainbike  ;))

de km stand was 2 weken terug 402 k km, na 40 km begaf de distributieriem het, door een fout van de werkplaats van v Gorkum, dus meteen begonnen met 16 nieuwe klepjes en nieuwe kopset. dat zal dus voorlopig wel op orde zijn  8)

nu zit ik op 408 kkm, en hij begint los te komen (na 2 weken braaf gereden te hebben begint het doortrekken bij warme motor) en loopt steeds beter.

foto's van het nieuwe speeltje zet ik er als ik het red morgen nog op, anders komt dat donderdag wel

groet F
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

fbm

Welkom hier op het forum. En na een slechte start toch heel veel plezier met de 850.

elianmars

Welkom op dit forum!

Inderdaad niet zo'n beste start, maar je kunt er nu weer 400.000 km tegenaan  8) ;)

Freulig

Citaat van: Freakybaby op 09-08-2006 01:49:53
dus meteen begonnen met 16 nieuwe klepjes en nieuwe kopset. dat zal dus voorlopig wel op orde zijn  8)

16 nieuwe klepjes ? Nog niet gewend aan 5 cylinders  :) of niet allemaal vervangen :'( ?

Veel plezier ermee, maar dat zel wel lukken !

elianmars

Citaat van: Freulig op 09-08-2006 09:03:24
Citaat van: Freakybaby op 09-08-2006 01:49:53
dus meteen begonnen met 16 nieuwe klepjes en nieuwe kopset. dat zal dus voorlopig wel op orde zijn  8)

16 nieuwe klepjes ? Nog niet gewend aan 5 cylinders  :) of niet allemaal vervangen :'( ?

Veel plezier ermee, maar dat zel wel lukken !

;D ;D Dat was me nog niet eens opgevallen..... Zal wel een foutje zijn  :P

Eugene

Welkom op het forum.

Ben benieuwd naar de foto's

Ik mag toch hopen dat je 20 nieuwe klepjes hebt ;)

If it's not blown, it sucks...

Freakybaby

ikweet dat er 20 kleppen in zitten, en hoop ook dat die allemaal vervangen zijn. het enige is dat toen ik de auto voor de 2e keer ophaalde er zo duidelijk gezegd werd dat er 16 krom geweest waren.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Freakybaby

foto's zoals beloofd

Racingbrick

Wow. een zeer mooi exemplaar..
welke opties heb je er allemaal op?

M a r c

Netjes!  Mooie wielen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Scooby Doo

Prachtig exemplaar. 8) Proficiat!! :D
Daar ga je nog jaren plezier aan beleven.
Puppy Power!!!

Eugene

Racingbrick

ik moet effe goed kijken, deze heeft wel een hoog S70 gehalte als je naar de zijkant kijkt...

Frans Harkema

Keurige auto en ook heel mooie wielen!

Eugene

Citaat van: Racingbrick op 09-08-2006 13:50:30
...deze heeft wel een hoog S70 gehalte als je naar de zijkant kijkt...

omdat het donker is ofzo ???