weer 'ns anders dan een 144

Gestart door erik-jan, 09-08-2006 20:07:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik-jan

Hallo,

Even voorstellen rij al 10 alleen maar volvo (mag ook nog maar 10 jaar rijden) en na diverse 140, 240, 740 en 940 toch argwanend naar de 850 gegaan. immers voorwielaandrijving. na een keer rijden was ik verkocht en later heb ik een 850 uit 1996 2.5 10v gekocht. Zou wel sneller willen maar met mijn dochter van 8 mnd. is dit snel genoeg. na 5 maanden al blok verwisseld omdat de verkopen uit Obdam mij een barrel had verkocht. (leuk als je mensen vertrouwd) had 269000 op de teller en onderzoek wees uit dat het 669000 was.
Maar goed bijna nieuw blok er in en ik weet inmiddels heel veel van de 850 af.

Groeten

animalT5R

Welkom hier,
Mooi ruk dat je zo een begin ervaring heb gehad met je volvo,maar als ik het zo lees heb je wel een know how nu.
Was het particulier verkoop?
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

erik-jan

nee dan had ik vrede mee kunnen hebben. Ik weet wel dat je het eenmaal nooit weet daarom de 850 gekocht bij een garage in Obdam waarvan ik dacht dat ik die kon vertrouwen.
ook al wist hij het niet doe dan je best om een mooie prijs te maken of wat dan ook. Maar ja daar verdien je geen geld mee he.

Turbobiker

Balen dat je zo gestart bent, maar met je nieuwe blok ga je vast veel plezier hebben van je 850.
De Tussenpaus

fbm

Zo...... 4ton terug?  :o :o misdaad >:( >:( toch veel plezier met de 850.

Jeroentjuh

Gewoon altijd ff de echte km-stand (laten) uitlezen als je een 850 wil kopen....

DopdeDouwer

Welkom op t forum. Jammer dat je van blok moest wisselen anders kwam je met stip binnen in de lijst met kilometervreters (zie alegemene 850 gedeelte van het forum.)

Veel plezier met je 850 en op het forum.

Heb je nog een fototje voor ons van je auto
Vierkant Rules

GeertG

Welkom op het forum !
En veel rijplezier (wat zeker zal lukken  :)).


(en met zo'n km stand moet je toch eens even naar een ander topic  ;))
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Eugene

Welkom, en veel plezier met de roffel ondanks de iets minder goeie start ;)

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Hij reed dus nog wel met 669K...  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

erik-jan

wat 'm behalve een kapotte oliepomp de das om deed was een versleten verdamper waardoor hij te schraal werd

The Saint

Welke garage was het, en hoe hebben ze dit opgelost voor jou?
No shirt no shoes, no pinball

erik-jan

Ik weet niet of het zin heeft om de naam van d garage te melden maar het is niet opgelost. Bij mijn melding dat ik een nieuw blok nodig had werd er verbaasd gereageerd en geen oplossin geboden. Ja ik kon een ander blok voor meer geld kopen. Heb er een blok uit 2000 met 79.000 ingezet voor 900,-

The Saint

Citaat van: TheJ op 12-08-2006 12:48:24
Ik weet niet of het zin heeft om de naam van d garage te melden maar het is niet opgelost. Bij mijn melding dat ik een nieuw blok nodig had werd er verbaasd gereageerd en geen oplossin geboden. Ja ik kon een ander blok voor meer geld kopen. Heb er een blok uit 2000 met 79.000 ingezet voor 900,-

Kan ik me iets bij voorstellen hoor, maar bedrijven die 400.000 kilometers verzwijgen/frauderen mogen wat mij betreft bekend worden gemaakt om anderen deze ellende te besparen. Als ze te goeder trouw waren geweest, hadden ze het 8eraf moeten oplossen.
No shirt no shoes, no pinball

Jeroentjuh

Citaat van: TheJ op 12-08-2006 12:48:24
Ik weet niet of het zin heeft om de naam van d garage te melden maar het is niet opgelost. Bij mijn melding dat ik een nieuw blok nodig had werd er verbaasd gereageerd en geen oplossin geboden. Ja ik kon een ander blok voor meer geld kopen. Heb er een blok uit 2000 met 79.000 ingezet voor 900,-

Een '00 blok is al nieuw type, 20v's met de electronische gaskleppen, nokkenas verstelling, .... hoe heb je dit gedaan dan?